من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تنهای تنهااا

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ

انقد ننوشتم که کلا یادم رفته چطوری مینویسند...

میام همش چند خط مینویسم بعد میبینم حرفی ندارم میبندم میرم!

اخه از بس از خوابگاه و دانشگاه گفتم خسته شدم خودم و احساس میکنم برای شما هم کسل کننده شده!

ولی همین قستی از  زندگیمه دیگه چه کنم!

خوب کلا همه ی دوستام چون رشتشون با من متفاوت بود هفت ترمه میتونستند تموم کنند درس رو و رفتند..من مانده ام تنهای تنهاااااااااا با همکلاسی های عزیزززززم:/

با یه نفر از هم کلاسی هام که از همه دوست تر و راحت تریم و مدل خودمه هم اناقی شدم و بقیه جدید هستن!!بعد این همه روز تنها حرفمون با اون جدید ها یه سلام و خداحافظه!سکوت بدی هست تو اتاق حوصلم سر رفت:/

پی نوشت :یک بار دیگه دعا میکنم آدم تو شهر غریب بیمار نشه...:(

  • yasna sadat

نظرات (۹)

ایشالله همیشه سلامت باشید.
پاسخ:
ممنونم همچنین
دانشجویی تو تو شهرت غربت مثل اسارت می مونه اصن :/ 
پاسخ:
دقیقااا
سلااااام 
خوبید ان شاالله 
شما دیگ الآن ترم هشتید دیگ؟
ان شاالله زود تموم کنین 
اما خونه هم کسل کننده میشه
بخدا خیلی خراب کنندس تنها باشی اونم تو شهر غریب اونم حال دوستت خراب باشه و نتونی باهاش حرف بزنی و هیچ کاریم نکنی و خوابتم نیاد 

دیگ بدتر
پاسخ:
خیلی ممنون:)
بله ..

اره واااقعا همین طوره
سلام
ان شاالله همیشه سالم باشی
نزدیک بود منم دانشجوی شهر غریب باشم که خدا رحم کرد!!!
خداروشکر
موفق باشید
پاسخ:
خیلی ممنون همچنین 
نه در کنار سختی هاش خیلی خوبیا هم داره انقدا هم بد نیست:)
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•

  • خیلی سختتونه حتما .. 
    ان شالله زود بگذره و تموم کنین
    پاسخ:
    خیلی ممنون...سختی هاش گذشته:)
    ممنونم موفق باشین
    اون خط آخر رو چون تو شهر غریب خدمت کردم به خوبی درک می‌کنم چقدر سخته و اون غربته از خود مریضی بدتره :/
    ایشالا که همیشه سلامت باشی :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون همچنین:)
    ان شءاالله شما هم به خوبی این خدمت رو هم تموم.کنید:)
    آخ آخ - ایشالا که زود خوب میشی ، ولی نگران نباش ، یکی دو هفته بگذره شاید دوستان پایه ای از آب در بیان :))
    پاسخ:
    ممنون عزیزم:)من خوبم خودم دوستم....

    اره دیگه:))
    ان شاالله که زودتر خوب بشید

    پاسخ:
    ممنون:)
    این یه ترمم تموم میشه.. خوبیش اینه ک ترم زوجه.. و عید و قبل و بعدشو! خونه اید.. اینجوری کمتر حس میشه تنهاییش..

    پ ن
    آمین...
    پاسخ:
    از یه طرفی هم دویت ندارم تموم شه:))

    آمین...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!