من لی غیرک

سلام خوش آمدید

از طرف یک بد اخلاق!

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ب.ظ

چند روزه نه یک ماهه به طرز فجیعی عصبی ام شدید!

یه چند روز که که سفر بودم خوب بودم دوباره عود کرد:دی

یعنی شدیداا همین چند دقیقه پیش بابا گفت چته تو؟؟؟؟؟

واسه مشکلی  که واسه درسم پیش اومد زنگ زدم اموزش کلی جیغ جیغ کردم که بدبخت خودش قطع کرد!

از امور خابگاه زنگ زدن همچین محکم و جدی حرف زدم بدبخت گرخید!!

منی که اینقد دیر عصبی میشدم و بسیاار به کنترل خشم اعتقاد داشتم کاملا بر عکس شده...

هی صلوات  میفرستم فایده نداره!!

واقعا نمیدونم چرا!!!!فریاد

مامانم مث همه ی موارد دیگه علتشو این میدونه که سرم تو گوشیه خخآرام

  • yasna sadat

نظرات (۱۹)

مامان راست میگ:)
پاسخ:
خوب همش از این نمیتونه باشه!
کلا نسخه های همه ی مامان ها یکیه . 

میگم سرم درد میکنه میگه ازبس سرت تو گوشیه 

میگم خوابم نمیبره میگه از بس سرت تو گوشیه 

میگم گشنمه میگه از بس سرت تو گوشیه (((: 
پاسخ:
خخخ
باید یکی یه گوشی خوب بهشون داد!
تا سرخودشون هم بره تو گوشی
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • مامان من غذاش شور شده بود از بس من سرم تو گوشیه😂😅

    اختضای سنته😜😜😜
    پاسخ:
    خخخخ
    خوشم میاد همه درد مشترک رو دارن
    اهاااا اقتضای سنمه
    بعد اقتضای سن من چی میگه؟:)))
    علت یابی مامانتون درسته تا حدود زیادی!
    :)
    پاسخ:
    تا حدودی
    بقیش چی!

    :))
    مثه اینکه با هم تفاهم داریم شدید!
    پاسخ:
    جدی؟؟؟؟؟
    چیکار کنیم حالا ؟!
  • حامد عبدالهی
  • باید برین یه جای دنج و ساکت و خلوت
    یه مدت کوتاه اونجا بشینین و به گذشته فکر کنین. شاید ایرادی از گذشته باعثش شده
    شاید راهو دارین اشتباه میرین...

    و بعد یه نفس عمیق بکشین و خلاص
    پاسخ:
    و خلاص....
    ممنون:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چند تا نفس عمیق و چند تا صلوات.
    با خودت چند بار تکرار کن که ارزششو نداره.
    بخند تا دنیا به روت بخنده:))
    مشکل و سختی که همیشه هست.
    پاسخ:
    امیدوارم:)
    فک کنم باید بیشتر ریشه یابی کنم!

    روزِگارِس دیگه ...!!!شما به قیافه همین روسری ها دقت کنی،
    میبینی اونام یه وقتایی خسسّه میشن؛
    از روزگار...از دست ماها...از گرما...یاحالاهر چی یا هر کی ...یا منحیثالمجموع یه چیزی...
    دیگه حتی نمیتونن رو پای خودشون وایستن،
    ول میکنن خودشونوُ تا جایی که جا داره!!!...
    یا شایدم به قول اون اهل دل؛
    روسری فهمیده دارد صبر من سَر میرود؛
    نم نم و با ناز ، هِی دارد عقب تر میرود!!!...

    پاسخ:
    چه جالب!!!
    خیلی ممنون مچکر از کامنتتون:)
    منم گاهی که فشار کاری خیلی زیاده اینطور میشم 
    یعنی یه جورایی دوست دارم تو خودم باشم و کسی هم مزاحمم نشه :/
    ولی بعدش خود به خود خوب میشم 
    پاسخ:
    وای خیلی بددده یک آشنا:(
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • پیشنهاد / گوشیو ی مدت بزار کنار رفع میشه 
    پاسخ:
    امیدوارم!
    لامصب کنترل خشم خیلی سخته
    ولی من معمولا بروز نمیدم خشممو و به همین دلیل میترکم از خشم:)
    پاسخ:
    اره این مدلیشم خیلی سخته 
    ولی بهتره اینه بروز بدی بعد پشیمون بشی

  • Mr. Beautiful Mind
  • :))) جالب بود
    به نظرم مطالعه درباره مثبت اندیشی میتونه بهت خیلی کمک کنه ;-)
    پاسخ:
    خیلی ممنون...
    :)
  • دچــ ــــار
  • یه رفیقی دارم اگه اون بود الان میگفت عصبی شدن شاید بخاطر غلبه ی سودا باشه :))
    رژیم غذای ات را تغییر بده :)
    پاسخ:
    به اینش فکر نکر نکرده بودم ممنون:)
  • حامد عبدالهی
  • حالا نه دیگه به این راحتی :))
    ولی هر مشکلی راه حلی داره دیگه
    پاسخ:
    :))
    بله
    سلاام
    حق با مادر گرامی هست :)

    خدا حفظشون کنه :دی

    خو راس میگن دیه :|
    پاسخ:
    نسبتا خوب شدم:))
    هنوز عصبانیتتون نخوابیده ؟ :/
    :)
    پاسخ:
    چرا خوبه دیگه...
    :)
    خخخخ مامانا که کلا همشون همینو میگن. :|
    پاسخ:
    والااا
    عه توووویی به زهرا خانم گل و گلاااب:-*
  • خورشید بانو
  • دم نوش گل گاو زبان معجزه میکنه . همه ادمها از این بحران ها دارن بدون علت میگذره
    پاسخ:
    اره استفاده کردم:))
    درسته...
    الان فکر میکنم بهتره یه صلوات بفرستم بعد یه چیزی بگم دیی:
    + خواهرم وقتی خیلی عصبانی بشه اونم طولانی مدت نشون دهنده ی کمبود آهنه :|
    پاسخ:
    خخ چرا صلوات عزیزم 
    اره شاید..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!