من لی غیرک

سلام خوش آمدید

بیشعوری:/

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ق.ظ

بعضی هام یه جوری بیشعورن که خود بیشعور هم اینقد بیشعور نیست:/

داشتم با اتوبوس واحد میرفتم خونه...یهو یه خانم عقب اتوبوس  نشسته بود شروع به داد زدن  کرد به یه خانم دیگه!

خانم عزیززز چرا اینقد عطر خالی کردی به خودت نمیگی مردم اذیت میشن 

به جای این که اینقدر عطر بزنی چند وقت یه بار برو دوش بگیر!!!!!!!!!

دوش نمیگری عطر خالی میکنی به خودت!!!

و.....

اون خانم  بنده خدا مونده بود همه ی نگاه ها برگشته بود عقب به اونا بدبخت مونده بود چی بگه!

یکم جوابشو داد.ولی بیشتر کوتاه اومد..

واقعا کار اون زشت بود واااقعا...

اذیتم شدی به خودش اروم میگفتی این چه وضعش بود!!!؟؟؟

مشمول جمله اول که نوشتم هست حسابی!!

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

خیلی واسه اون بنده خدا که عطر زده بوده سخت بوده
واقعا نباید این کار رو میکرد
پاسخ:
همینطوره..
هستن دیگه همه جور آدمی هست
پاسخ:
اوهوم..
  • محمد روشنیان
  • چه بی نزاکت!
    پاسخ:
    خیلی
  • دچــ ــــار
  • دیدم این رفتارو!
    پاسخ:
    متاسفانه
    چ بیشعورر تو بیشعورری:))
    پاسخ:
    :))
    بستی چرا وبتو!
  • یه بنده خدا ... ....
  • سلام
    چقدر بد :(
    پاسخ:
    خیللی
    سلام خوش اومدی:)
    ی شیر زن باید پیدا میشد.. پا میشد میگفت.. خانم خیلی بی شعوری!
    با این تیپ آدما مثل خودشون باید رفتار کرد!! :|
    پاسخ:
    شیر زن هارومرد ها اونو موقع چیزی نگفتن فقط,بعدش,مث من اومدن پست گذاشتن!!
    :(:

    من بودم بودم چنان واکنشی نشون میدادم همون لحظه شعورش به صورت طبیعی افزایش پیدا کنه :دی 
    پاسخ:
    :)))
    منم موافقم که بعضی عطرا واقعا بوی تند و بدی دارن و آدم اذیت میشه!
    ولی این داد و بیداد تنها نشان از بیماری مهلک بیشعوری داره و دیگر هیچ :|
    پاسخ:
    بیماری مهلک رو خوب اومدی:))
  • یه بنده خدا ... ....
  • سلام
    شما هم دعوتتید اگر مایل بودید
    پاسخ:
    حتما..
    کامنت آقامحمد حسین :)))))

    :: بیماری مهلک رو از کتاب بیشعوری "دکتر خاویر کرمنت" قرض گرفتم :))
    پاسخ:
    اره:))
    همون کتاب بیشعوری معروف..

    ایکه بیشعور خودش اینقدر بیشعور نیس که برخی از ماها بیشعوریم، نوکرتم این رسمشه عاخه؟؟؟!!!...
    بعله...همینه...همین رسمشِس،البته سایز بندی آ،
    رنگبندی هم داره، تششیـــــــــــــــف بیارین داخل مغازه، ببینین...
    باوشه حالا... یه دور میزنیم خدمت میرسیم...
    نه دیگهههه... ما خودمون این کلکارو بلدیم...
    پاتو یه قدم بذاری اونورتر ، شلیک میکنم!!!...
    یا میای داخل، یاهرجامیری، شاگرد من باهات میاد!!!...

    پاسخ:
    :))
    جالب بود..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!