من لی غیرک

سلام خوش آمدید

باز گشت

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

ما اومدیم از  سفر...

به یاد همه ی بیان بودم تا جایی که ذهنم یاری نمود!:)

جای همتون خالبی بود شدید ..سفر مفید و مختصری بود

برف برف برف:)

هنوز توی گوشمه صدای خادمین:زائرین محترم لطفا از روی کف پوش ها حرکت فرمایید..تا نخوردید زمین به دوازده قسمت نامساوی تقسیم شوید(البته اخرشو خودم اضافه کردم:دی

چقد قشنگ.. با این که خییلی سرد بود و برفی ولی یه تجربه خیلی قشنگ بود

بهترین جاااش که هنوزم یادم میاد ذوق میکنم دعوت به مهمان سرای حرم بود ای جااان..درست روز تولدم:)

قسمت خودنون به  زودی ...

  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

زیارت قبول :)
تولدت هم مبارک عزیز دل...

چه حال خوشی...برف و حرم...ای جانم :))
پاسخ:
مرسی عزیزم
خیلی ...حس آرامش بعد چند وقت....
  • محمد ابراهیمے
  • زیارت و تولدت باهم مبارک!
    پاسخ:
    ممنون:)
  • .. mini photographer
  • خوش به حالت چه سعادتى دعا کن منم برم
    پاسخ:
    مچکر 
    ان شاءلله که قسمتت میشه به زووودی
    منم یه سری رفتم مهمانسرای حرم
    تجربه خوبی بود:)
    پاسخ:
    عالیه...
    راستی تولدتون هم مبارک
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    زیارت قبول :)

    عذا چی بود :دی 
    پاسخ:
    ممنون:)
    خورشت فسنجون!
    هییی ... خوش به سعادتت :)
    چقد دلم تنگ شد ...
    برف ... حرم ... غذای حضرتی ^__^ عالیه
    پاسخ:
    ممنون قسمت خودت عزیزم :)

    زیارت قبول مشهدی.. :)
    یخ در بهشتو از نزدیک تجربه کردین پس.. :)
    قیمۀ مهمون سرا؟! ^_^
    پاسخ:
    ممنون.…
    بله..چه یخ در بهشتی بود...
    نه خورشت فسنجون بود اونروز!:)
  • محمد روشنیان
  • خوش بک!
    پاسخ:
    :)
  • دچــ ــــار
  • تولد/زیارتتون مبارک!! :))
    + تا حالا روز برفی توی حرم نبودم
    پاسخ:
    ممنون:)
    تجربه خوبیه..
    زیارت قبول :)
    چه خوبه که بهت خوش گذشته اصن مگه میشه آدم مشهد بره و بهش خوش نگذره ؟!

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    واقعاا
  • دچــ ــــار
  • میدونستی باز گشت (اونجوری که شما نوشتید) یعنی دوباره سفر؟ :)
    پاسخ:
    خیلی خوبه که
    :)
    سلام یسنا جان
    به سلااااااااامتی...
    دعا کن منم بتونم برم واقعا نیازبه یه سفر این شکلی
    تولدتم با تاخیر مباااااااااارک
    ایشالا همیشه سالم باشی
    :))
    موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    ان شاءالله به زودی  قسمت خودت عزیزم خیلی ممنون گیتی جان:)
    تولد با تاخیر مبارک^_^

    پاسخ:
    خیلی ممنون:))
    تولدت مبارک بهمنی جانم
    🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
    ایشالا تولد ۱۲۰ سالگیت 🌹🌹

    پاسخ:
     مرررررررررررررسی عزیز دلم ممنونم:))

    به به کیک مرسییییییییییی باران جونم:)


    پرچم ما بهمن ماهیا بالاااس:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!