من لی غیرک

سلام خوش آمدید

کادو جان عزیزم:)

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ب.ظ

عصبانیم مث کسی که با گوشی یه پست طولانی گذاشته و موقع زدن انتشار حذف شده!o_O

بله داشتم میفرمودم که به میمنت و مبارکی امتحان ها تموم شد بالاخره

اخیشششششش

..امروزم انتخاب واحد بودش..به چه فلاکتی...

رابطه من با درس,عمومی انقلاب مثل رابطه جن و بسم الله میمونه هیچ جور نمیشه گرفتش :/همش به خاطر سیستم سایت بد دانشگاه..

o_O

اخرررین خبر اینکه با دوستای گلللممم اسممون در اومد واسه مشهد و فردا عازم میباشیم  الانم مشهد برفیه و یخ در بهشت^_^

و نکته قابل توجه اینکه:خوشحالی یعنی روز تولد حرم امام رضا باشی..بهترین هدیه:))

باید بگم امسال دومین سالیه تو بیان پست راجب تولدم میزارم...پارسال گفتم پیر شدم!الان میگم دیگه واااقعا پیر شدیم و تمت/:

 و در ادامه خوبی  بدی  کمی زیادی دیدید ببخشایید فعلا تا برگردم و طبق روال خودم پیش روم:دی

موفق باشید...

:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم بدعا...
  • منتظر اتفاقات خوب
  • انتخاب واحد رو که نگوووو:!
    التماس دعا:)
    تولدت هم خیلی مبارک:))
    پاسخ:
    محتاجیم بدعا:)
    ممنونم البته پیشاپیش:)
    تولدت مبارک ^_^
    چه هدیه ی خوبی :)
    خوش بگذره
    دعا!
    پاسخ:
    سه روز دیگس ممنون:)
    قسمت خودت:)
    درک میکنم ، دلجسب تر وقتیه که بعد از چند سال روز تولد بری...پارسال این اتفاق برام افتاد...
    و این که خوش به حالت،التماس دعا شدید
    پاسخ:
    چه خووب خواهش,میکنم
     محتاجیم بدعا:)
    عجب نکات طنزی داشت : 

    یخ در بهشت 

    جن و بسم الله 

    عصبانیت مثل کسی که پست بلند گذاشته حذف شده 


    (((((: 

    خدا شکر می بینم اون روحیه طنز برگشته :دی 
    پاسخ:
    :))
    امیدوارم پایدار باشه...
    یخ در بهشتو خوب امدی ^_^ 
    چه قدر لذت بخشه که روز تولدت توی حرم امام رضا باشی
    التماس دعا حتما حتما حتما
    سفرت بی خطر عزیزم
    پاسخ:
    اوهووم محتاجیم به دعا سارا جاااان
     مرسی عزیزم^_^
    ایشالا شیرینی فارغ التحصیلی... :)

    پیشاپیش زیارتتونم قبول.. :)

    تولدتونم مبارک..
    کادوتون نوش جونتون.. :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون تشکر
    :)
  • دچــ ــــار
  • حرم؟
    خوش بحال تولدتون :)
    پاسخ:
    قسمت خودتون:)
    دلم مشهد خاست:))
    پاسخ:
    انشاءالله به زودی قسمتت شه:)
    سلام بر انتما
    خوبید؟ دیگ رفتید تموم شده فک کنم عب نداره دعا کنین
    پاسخ:
    چرا انتما!
    ممنون ..محتاجیم بدعا:)
    عهههه خوشبحالت مشهد :((((
    تولدت مشهدی ؟!
    مبارکه اگه درست متوجه شده باشم ...
    پاسخ:
    قسمت خودت:)
    خیلی ممنون:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!