من لی غیرک

سلام خوش آمدید

یکی مانده به آخر!

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ب.ظ

دنبال یه موضوعم دربارش پست بزارم هیچ چی به نظرم نمیرسه..با وجود اینکه کلی حرف دارم..

یک امتحان مانده به پایان امتحانات کوفتی,, البته کمی تا قسمتی,کوفتی چون به سختی و زجراوری ترم های پیشین نبود که دو سه ساعت خواب داشتیم تو روز..

میگماااا فاز این مراقب ها چیه اهههه خیلی رو مخن مراقب امروز کاملا شبیه عقاب بود که داشت به طعمه هاش,نگاه میکرد:/

دلم یه هدف بلند مدت تو زندگی میخاد...وقتی زندگی باشه پر هدف های کوتاه بعد تموم شدنش انگار دیگه هیچ هدفی نداری تا به امیدش تلاش کنی یا حتی زندگی!

الان دقیقا تو این وضعیتم!

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

عه شمام هنو امتحان دارید -__-خدایـــا 
الحمدالله برا ما تموم شد .
میگم شروع ترم جدیدتون از کی که تا الان امتحان دارید ؟؟!!؟ :|
پاسخ:
 آرررره.تا دهم امتحانه.شونزدهم شروع کلاسا.
بشینن تا 16 بریم سر کلاس/:
  • دچــ ــــار
  • راست میگه یکم طولانی نشده ترمتون ! :)
    پاسخ:
    چرا همینطوره دقیقا!
    عه ما هم 16 شروع کلاسه 

    چه بی انصاف :| حتماً13 انتخاب واحد :|
    شما 22 بهمن به بعد برید :))
    پاسخ:
    واسه ما یازدهمه انتخاب واحد..اره  خییلیییی
     من به شخصه از اون هفتش میام!
    اوووه چقد طول کشیده 
    واقعا این ترم پوستمونو کند 
    + راستی رشته تحصیلیت چیه؟
    پاسخ:
    اره خیلی دیر شروع شد!
    ادبیات عرب:)
    بالاخره تموم میشه.
    هدف بلند مدت؟؟ نمره های خوب چطوره؟؟:))
    یاعلی
    پاسخ:
    خب نمره کوتاه مدته بعدش چی!!؟
    یا علی:)
    من از سوژه زیادی زیادی دارم میترکم والاع:دی
    روزی بیست تا سوژه پیدا میکنم برا پست ولی همه شو تو دفترم مینویسم:))
    پاسخ:
    ارره اینطوری بهتره!!
    فاز خاصی ندارن..
    خب وظیفه شون مراقبت همچو عقابه دیگه!! :)

    آرزوهاتونو هدف کنید .. هدفتونو تیکه تیکه.. و رسیدن به اون تیکه ها رو شروع
    بعله! D:
    پاسخ:
    بله ممنون:)
    خب یه هدف برای خودت دست و پا کن ..
    پاسخ:
    بله..
    یک هدف خیلی گنده پیدا کن که تا اخر زندگی داشته باشی....



    پاسخ:
    مثلا چی!؟
    مثلا بری ماه ، مریخ...
    پاسخ:
    :))
  • منتظر اتفاقات خوب
  • یه سری هدف های کوتاه مدت باید داشته باشیم تا وسیله ای باشن برای رسیدن به هدف های بلند مدتمون.

    پاسخ:
    همینطوره:)
    خخخخخخخ

    عقاب موش صحرایی و این چیزا میخوره ها گفتم بگم نگید نگفتی((: 
    پاسخ:
    نه منظورم اون شکاراایی که میخاد شکار کنه و  ونمیتونه هست :))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!