من لی غیرک

سلام خوش آمدید

باز گشت از سودان

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

خیر سرم اومدم فرجه!چند کلمه میخونم میندازمش کنار کتابو  بیچاره ها غریبی میکنند با من:))

این سری انگار از قحطی برگشتم واقعااا...همش تو آشپزخونه پای یخچال

میرم انار میخورم تموم که شد  سیب؛ تموم که شد لیمو شیرین..همیشه ی خدا هم میگم من گشنمه چرا هیچی تو خونه نیست!!!

واقعا حس میکنم از سودان برگشتم حالا باید جبران کنم!!

 

خخ یه ماجرای جالب این که اتاق من هیچ وسیله گرمایشی نداره تازگی یدونه کرسی برقی گذاشتن اینجا!!

منم همش کنارش خوابم:))نه ببخشید درس میخونم :دی

بریم بقیه دررس:/

ایش ضد حال..

  • yasna sadat

نظرات (۱۶)

  • دچــ ــــار
  • کلن خاصیت کرسی اینه :))
    پاسخ:
    واقعا..
    :)
    :))) فرجه؟ ریاضی؟

    پاسخ:
    فرجه  چند روز فرصتی که میدن درس بخونی اما نمیخونی:)
     ریاااضی نه!!
  • مجتبی مطوری
  • اصن کی حوصله داره تو این سرما درس بخونه من که همش تو اغوش گرم بخاری هستم😂
    پاسخ:
    :)))
  • بای پولار
  • بدجور استرس گرفتی انگار!


    پاسخ:
    مشخصه!!؟
  • محمد حسین
  • منم به کرسی یه نفره دارم لب تایم رو گذاشتم روش میخزم زیرش وبلاگ گردی می کنی :دی 
    پاسخ:
    :)
    اون کرسی قدیمیا اینا به درد نمیخوره!
    منم درهمین وضعیتم، یه ربع درس میخونم بعد ولش میکنم یه چرخ میزنم تو دنیای مجازی بعد میرم در یخچال. هی میخورم بعد یکم خوراکی ته نشین بشن حالا میرم سراغ درس :) 
    تازه میوفتم روی غلتک که ساعت درسم بره بالا دیگه فرجه تموم شدن :)))

    + به به کرسی چه حالی میده 
    پاسخ:
    خخخ
    فرجه که نباید درس خوند اصن:))
  • روزهـا ..
  • بازگشتتون ب سوی معدن خوراکی ها رو تبریک میگم! :)
    اصلا درس خوندن فقط با کرسی برقی!!
    پاسخ:
    ممنون:)
    بله:)
    اوه:|
    من بس  فصل ریشه گیری ریاضیو خوندم مخم ریخته بهم:)))
    پاسخ:
    خخخ
    :))
    هیچ وقت تو این یخچال چیزی نیست اخرشم دست به دامان رب میشم0_o
    پاسخ:
    دقیقا روز اخر دو تا بطری اب تو یخچال بود و رب!!:/
  • مهتابگردان ...
  • سلام
    منظورتون از سودان همون خوابگاهه دیگه؟
    آره منم قبول دارم !
    پاسخ:
    بله:))
    مچکر
  • منتظر ....
  • سلام
    اصن این درس خاصیت عجیبی داره همین که کتاب رو باز می کنی تمام خاطرات زنده می شن ، همه ی گل های فرش به طرز غریبی جلوه نمایی می کنن، خواب عجیبی سراغ آدم میاد و ....
    ان شاالله که موفق باشید
    پاسخ:
    خخخ
    دقیقاا
    ممنونم:)همچنین
    دقیقاً حرف دل منو گفتی...خوشحال میشم بهم سر بزنی😊😊
    پاسخ:
    مچکرم حتما:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • قاااااااااااااب جدیددددددد تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک بابا:)

    منم هههههه بزن قدش:)))
    پاسخ:
    مووووووووووووچکرم:)
    جدی ایوووووول خخ
  • شاهین ام
  • :|
    پاسخ:
    :|
  • دختریم ...
  • من که همیشه همین مدلی با یخچال برخورد میکنم چی بگم :|
    فرجه هم عجب نعمتیه دیی:
    پاسخ:
    :))
    نعمتی بس بزرگ که قدر ان را نمیدانیم:))
  • คຖē Şhērlฯ
  • منم موقع امتحانابیش ازحد میخورم.
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!