من لی غیرک

سلام خوش آمدید

من چیستم!

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

کلا زیاد تو چالش ها شرکت نمیکنم یا خیلی کم ...چون دوست ندارم کاری که همه انجام میدم منم انجام بدم...کلا فاز متفاوت بودن و اینا!!!

ولی این چالش نا شناس نظر گذاشتن خوبه به نظرم...

کلا با این روش آدم میتونه چند وقت یبار وبلاگشو یه آپدیت بکنه:))

ببینه نظر بلاگرهایی که دنبالش میکنن چیه درباره خودش و وبلاگش.....مخصوصا اون با معرفتاش که هنوز دنبال میکنند^ـ^

بعدم بفهمه چرا وبش تارعنکبوت گرفته خخ

شما هم لطفا به صورت ناشناس بگید نظراتتنون مچکر:))

  • yasna sadat

نظرات (۱۶)

مگه تارعنکبوت داره اینجا؟
پاسخ:
بله فکر کنم!
فکر میکنم یه دختر (همون خانم) درسخونِ اصفهانیِ کمی مذهبیِ انقلابیِ نسبتا خوش اخلاق باشید
پاسخ:
خخ نسبتا خوش اخلاق:)

ممنون
بیپ بیپ 
پاسخ:
بله؟؟
  • ام اسی خوشبخت
  • من که اولین بار میام وبلاگتون,پس دفعه بعد باید شرکت کنم تو نظرسنجی :)
    پاسخ:
    خیلی خوش اومدین:)
  • روزهـا ..
  • خو آی پی بازدید کننده ها مشخصه دیگه.. چ نظر ناشناسی میشه؟! :)
    البته میدونم آی پی ناشناس ها ثبت نمیشه.. اما میشه از زمانی ک نظر دادن پی ب هویتشون برد خب!
    پاسخ:
    آخه  چند تا آی پی تو دقیقه ثبت میشه  و هست ادم نمیفهمه کدومشونه:)!
    دیر به دیر سر می زنی!
    پاسخ:
    از این  امتحان ها راحت شیم..بیشتر میام وب :)
    وب خوبی دارید
    لینک بدم؟
    الکی مثلا من ناشناسم :))
    پاسخ:
    خخ
    ممنون سارا جوون
    خیلی دیر به دیر سر می زنید
    گاهی هم دیر به دیر آپ می کنید.
    پاسخ:
    باید ببخشید اخه این روزها فصل درس و امتحان بود

    دوستت دارم :* 
    پاسخ:
    مچکر دخترم^ـ^
  • محمد حسین
  • حالدون چطورست ؟ (با لهجه همشهریای خودتون بخون) :دی 
    پاسخ:
    ممنون
    :)
  • آذین& گیتی
  • سلااااااااممممم
    همه چی عالیهههه یسنا جان
    :)))
    موفق باشی مخصوصا تو این ایام امتحانات..
    :))

    پاسخ:
    مچکررم عزیزم:)
    همچنین:))
  • روزهـا ..
  • به به.. قالب جدید مبارک.. :)
    چقدم عکس هِدرش قشنگه.. :-)
    پاسخ:
     خیلی ممنون:)
    دست سازنده قالب درد نکنه:)
    :))))
    الان معلومه من کیم؟
    پاسخ:
    کااااملااااا:)))
  • محمد حسین
  • قالب جدید خیلی خوبه قالب قبلی خز شده بود (: 
    پاسخ:
    اره واقعا!
    ممنون:)
    :))) این چالش نبودا! گرفتین چالشش کردین:))) من خوشم اومد از کار پرتقال ازش اجازه گرفتم کپی کردم^_^
    + عجب ملت چالش کنی داریم ما::دی
    پاسخ:
    بالاخره باید از یه جا شروع میشد دیگه
    حالا ما به چشم چالش  بهش نگاه کردیم و ادامه دادیم :دی
    سلاممم ب وبم سر بزن
    پاسخ:
    حتما:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!