من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خارسو جان:)

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

هم اتاقیم نشسته کلی به مادر شوهرش چیز میگه فلانه بهمانه اصن یه جوریه این دیگه کیه

ما هم نشستیم نگاش میکنیم!اخی چقد بددده این مادر شوهر!!!

بوق

بوق

زنگ زده مادر شوهرش الووو سلام مامان جووووووووووون حالتون چطوره عزیزم خوبید باباجون چطوررن..قربونتتون برم...

دلم واستون تنگیده:///

در حین ای که چشمام از تعجب نعلبکیه!!کلی واسش شکلک در اوردم و جمله هایی که اون موقع میگفت تکرار کردم بلند بلند  ...داشت از خنده منفجر میشد و سعی داشت جلو خندشو بگیره تلفنش که تموم شد ...

از دستش فرار کردم فقط!

نصیحتش به من:نیگا کن بچه تو زندگیت سیاست داشته باش دیگه مجبوری  همچین وقتایی. اینا رو یاد بگیر دو روز دیگه به دردت میخوره به خارسو آیندت بگو:))

خارسو:مادر شوهر به لهجه اصفهانی!!!:)

ا

  • yasna sadat

نظرات (۶)

  • محمد حسین
  • البته در ادبیات فارسی درستش خارشوعه (((: 
    پاسخ:
    خارشو..یعنی چی؟
    خارسو.یعنی خار چشم!!
    خارسو .. ینی خاری بر سوی چشم؟
    :))

    سیاست همه جا کارگر میفته!
    پاسخ:
    بله:)
    البته اگه سیاست داشته باشی!
  • دچــ ــــار
  • پس به خارسو آیندت بوگو:))

    بذار سر جاااش
    پاسخ:
    چیچی بگم؟:))
  • دچــ ــــار
  • همونا رو که دیدین :)

    پاسخ:
    اهان بله :)
  • دختر به شدت معمولی
  • خارسو؟!!!!
    فک کنم خارشو باشه اما اونم که معنی خواهرشوهر میداد نه؟!!
    اصن حرف شما متین همون خارسو درسته:)

    +حرفاشو گوش نکن :)
    پاسخ:
    خارشو نشنیدم!
    چشمم:))
  • Lady cyan ※※
  • ^___________^
    پاسخ:
    سلااام چطوووری؟:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!