من لی غیرک

سلام خوش آمدید

دندان پزشک با طعم کاکائو و کاپیچینو

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ

اصلا من موندم بعضی وقتا همچین پشت سر هم بد بیاری میاری که خودت میمونی...خودت میری کلتو میکوبی به دیوار که دیگه جلو اتفاقا بعدی رو بگیری:/

(یکی از دوستام در همچین مواقعی میگه خدا میزنمدا خخ)خدایا توبه:)

مث این چند روز من!!

چند روز که خونه بودم همش دستم به دندونم بود...یه جوری درستشون کرده که هر چی نگاه میکنم انگار شبیه دندون آدمیزاد نمیباشد!!یه جوریه کلا!

(میخوام پیشنهاد بدم به دندون پزشکا یکم اسانس کاکائو یا هر چیز خوش مزه اضافه کنند به موادشون خداییش مزه خیییییییلی افتضاحی میده:/

تازه بگم وسط کار آهنگ نخون میخابونم تو دهنا!!!دندون پزشک های اقا هم همچین فک آدم رو میگیرند چهار تا استوخونش خورد میشه!(آخ فکم)

چند روزه دارم با چهار تا دندون جلویی غذا میخورم دهانم سرویس است..

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

عصب کشی کردین؟!
خدا صبر بده..:)
پاسخ:
بله...
مچکر:)
خخخخ جالب بود...ولی من یه دندون پزشک مرددارم که اینقدرباملاطفت رفتارمیکنه که من خوابم میگیره زیردستش..
پاسخ:
خخخ:))
سلام
شاعر میگه: هرکه در این بزم مقرب تر است  جام بلا بیشترش می دهند
خدا صبرتون بده.
به نظر من که یکی از بدترین شکنجه گاهها دندونپزشکیه. اصلا فکر کردن بهش باعث دندون درد میشه... اخ اخ دندونم ...
پاسخ:
افتضااااحه افتضاااح..
:)
  • بای پولار
  • خوبه جرئت قدم گذاشتن به مطب دندون‌پزشکی رو داری!
    من یکی که دارم دونه دونه دندونای آردیم رو از دست می‌دم ولی بازم نمی‌تونم برم سمت دندون‌پزشکی با اون هزینه‌هاش :(
    پاسخ:
    خیلی زیاده قیمتاش...

    درکت می کنم 
    من ۱۲ تا دندونم عصب کشیه
    پاسخ:
    خیلی بده..
  • دختر به شدت معمولی
  • وای اسم دندونپزشکی که میاد صدای تراشه هاش (اسمشو یاد نمیگیرم !) میاد تو مغزم
    اصن یکی از مزخرف ترین صداهای دنیاس 
    پاسخ:
    ارره واقعا و البته امان از مرزززش
  • بانوچـ ـه
  • ان شاءالله زودی خوب شه دندوناتون :)
    پاسخ:
    مررسی:)
    ایشالله زود روبه راه بشی
    پاسخ:
    مرسی:)
    ایییییی دندون پزشکی :((
    پاسخ:
    اوهوم:((((
    درد دندون خیلی بده
    پاسخ:
    افتضاحه!!

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!