من لی غیرک

سلام خوش آمدید

مرسی که هستی

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ

 

خیلی خوبه که آدما بعضی چیزا رو یا  بعضی افراد رو داشته باشن..

یه افرادی که باهاشون حرف میزنی وقتی پیششونی آروم آرومی..انگار توی بهشت...

وحتی تا ساعت ها بعد پر آرامشییه نفری مث امام رضا...مث وجود مهربونش...

که وقتی از همه جا رونده شدی با قلبت وصل شی بهش.. حتی اگه تو حرم نباشی...حتی اگه فرسخ ها از دور باشی..

 

مرسی که هستی..امام مهربونم

+

کاش میشد این قدرت رو داشته باشی که برگردی به عقب .برگردی و خطاها رو درست کنی...

چرا نمیشه اخه

  • yasna sadat

نظرات (۵)

انشاءالله که بطلبنتون...

+
جبران خطا کمتر از پاک کردنشون نیست...!
پاسخ:
ممنون هم چنین:)
بله…
دلم جز هوایت هوایی ندارد
پاسخ:
هووم..
:(
یا امام رضا...
پاسخ:
:)
دلم هوای مشهدو کرده :(
امورفرهنگی دانشگا بچه ها رو میبره ولی من نتونستم برم :(((

پاسخ:
منممم
مال ما پیاده روی مشهدم هم مال پسرا بود:(
  • بای پولار
  • دعا می‌کنم و از خودشون می‌خوام زودِ زود بطلبند شما رو...
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!