من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خمیاااااااازه

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

اه تا همین الان کلی حرف داشتما همش یادم رفت!

خب اگه قرار باشه غرغر نکنم؛ شکایت نکنم نگم :( اینطوریم...چی بگم؟

غر غر نمیکنم شکایت نمی کنم خیلی هم:)))) اینطوری ام بله ایجوریاس

به قول شاعر خوب به درررک خوب به دررررررک

استاد های گرامی این ترم یه طرحی راه انداختند اینکه هر کلاس خمیازه کشید جلسه ی بعد باید شیرینی بده! هر چی که باشه

کلی این چند وقت خوراکی خوش مزه خوردیم انقدم تیزه خمیازه هیچ کس از چشمش پنهون نمیممونه ..انگار مو هاشو آتیش زدن زود میفهمه خخخ

ولی تا الان نتونسته مچ منو بگیره از بس خفه کردم خمیازه هامو.. والا!!!

بعد یهو میبینی کلی اشک جمع میشه تو چشام  به خطر تحمل خفه کردنش!استاد که پاش رو از کلاس گذاشت بیرون دیگه خودتون حدس بزنید:))

ولی به هر حال قصد دارم شیرینی بخرم سر کلاس زشته میگن خسیسه:/

خسیس نیستمااا خوشم نمیاد مچمو بگیره خیلی ضایعه! ...(وای خمیازم گرفت از بس گفتم خمیازه شما چی خمیازتون نکرفت؟خخ)

بعد نوشت:راستی یه اعنراض نامه بنویسیم امضا کنیم پاش رو به خاطر رفتن مترسک مزرعه...

  • yasna sadat

نظرات (۱۶)

  • دختری در مه
  • /-:درحال خمیازه کشیدن
    پاسخ:
    منم:))
  • مکاترونیک خودرو
  • من دیشب همش 5ساعت خوابیدمممم
    ولی خمیااازه نمیکشممم
    پاسخ:
    :)
    حرف مردمو بیخیال بشید سعی کنید خمیازه هاتون رو خفه کنید
    اصلا بزارید بگن خسیس هستید
    اینو یه اصفهانی داره بهتون میگه:)))
    (البته من اصلیتم مال خود اصفهان نیست مال یه جای بدتره حتی:دی)
    پاسخ:
    کجا یعنی!!!!؟؟:)
    تا باشه از این خساستا!:)
    بچه هه از ته دل خمیازه میکشه ها!:)
    پاسخ:
    واقعا…
    اصفهان که بودم یه قانونی داشتیم هرکی گوشیش زنگ بخوره باید شیرینی بده یکی از همه شهریاتون 4-5 مرتبه در دفعات مختلف گوشیش زنگ خورد 
    شیرینی نمیداد دیگه خود بچه های اصفهان بهش میگفتن خسیس آبرومون رو بردی (((: 
    پاسخ:
    خخخ :)
    سلام

    ببخشید احیانا اون شاعره خواننده نبود ؟

    ما تو کلاس میخوابیم از استاد شیرنی میخوایم 
    حالا جریان شوما برعکسه :|
    پاسخ:
    همون خواننده:)
    گویا برعکسه واقعا.
    یکی از داهاتای استان اصفهان
    پاسخ:
    :)
    سلام این عکس آخری چی بود گذاشتین کارم تموم شد من برم بخوابم :))
    پاسخ:
    :))
    پیش دانشگاهی ک بودم دبیر دیفرانسیلم متنفر بود سر کلاسش خمیازه بکشیم. دیگه همه مجبور شدیم یاد گرفتیم با دهان بسته خمیازه بکشیم. بدون هیچ تغییری توی صورتمون😐. این عادت هنوزم بامن هست.😉
    مام تو دانشکده رسم داریم بچه های هر دو گروه تولدشون شیرینی میارن. شهرشون ک میرن سوغاتی. خیلی خوبه☺
    پاسخ:
    اخه خمیازه امر غیر ارادیه این کار ها چیه!
    سوغاتی به به:)
    استادی داشتیم حسابداری 
    وقتی سوال می پرسید و من من میرکردی باید ۵۰۰ تومن می دادی
    اخر سال پول جمع می شد و برای کل کلاس کیک و نسکافه می خرید

    این ویژگی ربطی ب اصفهانی بودن نداره؟ D':
    پاسخ:
    اصلاا
    اگه خود استاد خوراگی میخرید به اصفهانی بودن ربط داشت...
    :)

  • منتظر اتفاقات خوب
  • شنیده بودم هرکی گوشیش زنگ بخوره باید شیرینی بیاره. اینو دیگه نشنیده بودم.
    پاسخ:
    جزای گوشی صبحانه دادن هست!:)
  • خانوم بلوط
  • عجب :)

    هر کی خمیازه کشید شیرینی بده :ا
    پاسخ:
    اوهوم:)
  • دچــ ــــار
  • سلام :)
    پاسخ:
    سلام. خوش اومدین:)
    اصلا همش یه طرف عکسه یه طرف:)
    اساتید باهوشی دارید, منم بودم خمیازه هام رو سازماندهی میکردم:))
    یاعلی
    پاسخ:
    خخخ واقعا
    یا علی
    واای سر بعضی کلاساا ینی باید جا انداخت و تخت خوابید از بس جون میدن واسه خواب انگار لالایی میخونه

    مَت کجا رفت یهو :(
    من تازه اومدم دیدم نیست :(
    پاسخ:
    مخصوصا ساعت هشت و دو بعد ظهر!!

    نمیدونم خیلی بیخبر بود:(
  • مجتبی مطوری
  • عکس بچه رو😃چ خوشکله
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!