من لی غیرک

سلام خوش آمدید

روزناااامه دااارم

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ

یه روز نامه دستم گرفتم دارم فک میکنم چه طوری ترجمش کنم همش رو!

من تو عمرم روزنامه فارسی رو تموم صفحاتش رو نخووندم الان کاملا باید یه روزنامه رو  ترجمه کنم:)

ترجمه رو دوست دارما اما نه متن اقتصادی و سیاسی!

ترجمه ها چرت در میاد در حدی که میزنی زیر خنده!!

کلا باید تنبیه کنم خودمو!!دارم دختر بدی میشم خیلی کمتر تو جمع دوستای عزیزم  هستم!چون به تازکی تحمل بعضی رفتار هاشون سخت شده..قبلا ترها کوتاه میومدم .خوب این اقتضای زندگی جمعی هست ادم ها با فرهنگ ها و رفتار های مختلف ..اما الان نسبت به همون رفتار ها واکنش نشون میدم .

مخصوصا نسبت به رفتار بعضی ها که مصداق این ضرب المثل اند(نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار)بعد که اون جدید رفت دوباره کهنه میشه ماه جیگر گل :/

رفیق زاپاس خودمون!!

کنکورم فوق العاده زیاد ذهنمو مشغول کرده!!خیلی بشتر از خیلی.. مهم اینه بعد هر شکستی بلند شی نه اینکه همون جا ؛جا خوش کنی...

خدایا خودت!

 

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

آخه چه روزنامه‌ای رو هم می‌خواهی ترجمه کنی، طبیعیه سخت باشه
پاسخ:
نه این نیست روز نامم 
ولی همشون همین مدلی هستن تا جایی,که من دیدم.
اووپس خدا قوت 
پاسخ:
مچکرم:)
سلام

عربی دوست میداریم حیف که نداریم
پاسخ:
خخ چه عجب یکی عربی رو دوست داره:)
موفق باشی
پاسخ:
همچنین
چرا میخوای روزنامه ترجمه کنی؟ 
عربی رو به زبان خارجه ترجیح میدم:)
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
مربوط به درسمه
منم ترجیح میدم^_^
یا علی:)
جنرال ایرانی یاد جنرال الکتریک افتادم ((: 

خدا رحمت کنه سردار همدانی رو :)
پاسخ:
:))
به خاطر این حرف ژ هست که ندارن:)
خدا رحمتشون کنه...
کلی گفتم :))
پاسخ:
:))
واقعا در کل خیلی سختتهههه
همه ژ دارن هم گ منتها تو الفباشون نیست ((: 

لبنانی ها ژ زیاد تلفظ می کنن حاج رو حاژ تلفظ می کنن 

عراقی ها هم که ماشالله هم گ دارن هم چ دارن هم پ دارن تو حرفاشون 

:))))
پاسخ:
واقعاا 
یه چیز جالب تو کتاب نویسنده یحیی معروف هست این که ف سه نقطه میخان به زبانشان اضافه کنند!خیلی جالبه نمیدونم چی میخان تلفظش کنند
ف سه نقطه (((((((((: 
پاسخ:
بله:)
  • منتظر اتفاقات خوب
  • عربی ترجمه می کنی؟!!وای مسلما سخته. موفق باشی.
    پاسخ:

    بله…
    ممنونم همچنین:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!