من لی غیرک

سلام خوش آمدید

سوتی وحشتناااک

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ

یعنی امروز یک سوتی دادم که واسه کل عمرم کافیه....:))

فامیل یکی از همکلاسی ها با یه استاد ها شبیه همه...امروز طی یک کار اضطراری  میخواستم زنگ بزنم به استاد...زنگ زدم  بعد دیدم صدای یک دختر کوچولو از اونطرف خط میاد

من سلام عزیزم گوشی رو بده بابات!!!

اون:بله؟؟؟

بابات هست گوشی رو بده بهش

اون:شمااااااا؟؟؟

من تو دلم چه بچه پر رویی مث باباشه و پشت گوشی گفتم  من شاگردشم باو گوشی رو بده بهش 

اون:ببخشید منظورتون چیه!!!!

من گوشی رو قطع کردم و دیه اعصابم خوووووووورد شد

بعد چک مردم دیدم زنگ زدم هم کلاسیم!!!!

وای وای وای

یادم که میاد خخخخخخ

جالب اینجاست همکلاسی که شماره منو داشت هیچی نگفت!!!بگه اشتباه گرفتی خخ

والا تقصیر خودشه انقد بچگونه میحرفه و لووس به من چه:|

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

  • مهندس مکانیک خودرو
  • خخخخخخخخخخ
    ازاین شماره اشتباه گرفتناااا...
    پاسخ:
    وای وای وای:))
    (((-:گوشیو بده بابات
    پاسخ:
    خخخخ
  • محمد حسین
  • باز خوبه اشتباهی به یه همکلاسی پسر زنگ نزدین و از قضا خانومش جواب نداده :)))))) 

    والا... 
    پاسخ:
    خخ

    مثلا الان میتونستم حدس بزنم خانم استاد جواب بده ولی صدااش فوق العاده بچگونه بود:))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • حالا همینکه نامبرده دختر بوده شانس آوردین :)
    و اینکه شانس آوردی عکس این اتفاق رخ نداده!
    پاسخ:
    وای اگه برعکس,میشد ترک  تحصیل  خخ
    خخخخ
    ولی چه شانسی اوردید که همکلاسیتون خانم بود خخخ
    پاسخ:
    :)
    خخخخ
    ولی چه شانسی اوردید که همکلاسیتون خانم بود خخخ
    پاسخ:
    آره:)))
  • آذین& گیتی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


    خدایا این شادی هارو از ما نگیر...


    موفق باشی یسنا جان...مراقب خودت و سوتی های قشنگت باش عزیزم

    خخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخ عجب:)))
  • مترسک ‌‌
  • دمت گرم :))
    پاسخ:
    خخ مرسی:))
  • مرتضی زمانی
  • وحشتناک؟! در اینمورد مثال های زیادی هست و اتفاق افتاده که واقعا برارنده لقب وحشته
    پاسخ:
    اره واقعاا
    بچه هم بچه های قدیم! اونوقت بچه ها رو با مامان باباها اشتباه میگرفتنشون! :))
    پاسخ:
    والا!!

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!