من لی غیرک

سلام خوش آمدید

این روز ها..

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ

گفتم بعد چند وقت (البته این سری خیلی زودتر از سری های قبل)میرم خونه غذای خوشمزه میخورم

امسال اصلا غذا سلف نمیگیریم

1)بیرحمانه گرونش کردن بدون بالا بردن کیفیت 2)  واحد هامون کمه همش اتاق الافیم این میشه که خودمون میپزیم...حالا چه شود دیگه خدا دادند و خودمان:دی

آره گفتیم میام خونه غذا خوش مزه میخوریم اما شانس همراه ما نمیمد خونه..  مامانم تو این چند روز خونه نبودش از اون جاییییی که من خاله شدم به تازگی :))))

رفته اونجا... منم هنوز نی نی رو ندیدم:( و همچنین مادر رو

 خب میگفتم ..به خاطر همین تو خونه هم خودم میپزم غدا!!اصلا خونه داری خیلی خیلی خیلی کار تکراری و حوصله سر بریه!!!!

تا حالا صد بار تو خوابگاه دسته جمعی آش پخته بودیم حدود چهار پنج تا  تا سر آشپز:دی

 یادمه یه بار رشته آشی نداشتیم رشته سوپ ریختیم داخل غذا خخخ چه شد 

الان که تو خونه بودم و رشته دیدم نصفش رو خالی کردم تو غذا یه چیز بدی شد!!!به جا  آش رشته شد رشته آش://

کلا نه کمبود امکانات به درد ما نمیخوره نه وجود امکانات:|

  • yasna sadat

نظرات (۹)

  • ɐɹɐɓol •_•
  • ای حان بدنیا اومد اون گوگولی؟ ^_^
    قدمش مبارک ^_^
    پاسخ:
    ارره 
    مچکررم عزیزم:)
  • بهار پاتریکیان D:
  • خاله یسنا شدی پس ^___^ مبارک ^___^
    پاسخ:
    مررسی  عزیزمم^_^
    الان چنده قیمت غذاهای سلف؟

    مث همون عدس پلوهه میپزین؟؟:)
    پاسخ:
    تا دوتومن و بیشتر هستش!!
    اون استثنا بود:)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • قدم نو رسیده مبارک پس :)
    .
    یادش بخیر غذا175تومن بود!

    پاسخ:
    ممنون :)
    الان ارزون تریش هزار و خورده ای!!
  • مترسک ‌‌
  • سلام خاله تازه وارد، خاله تازه وارد سلام :))
    پاسخ:
    وعلیک سلام:))
    به به ، خاله شدنت رو تبریک میگم ، ولی نمیدونم چطور تونستی یا میتونی تحمل کنی نی نی رو نبینی آخه ؟! 
    ببین من شانس فرار رو پیدا کردم ، کجا تحویلش بدم ،؛ کلی غذای خوشمزه هم همراهش بود
    پاسخ:
    شرایط نبووودبرم از طریق عکس هاش  فقط:(
    ولی بعد کلی رفتم دیدمش  جوجو رو:)وااای این شانسو به منم بگوو الفراررررر
    مبارکا باشه...خاله شدن خیلی حس خوبیه.:)
    اصلا کار خونه دوست ندارم به هیچ وجه:(
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنونم:))
    وااای منم یه چرخه ی پایداره!!!
    بشور تمیز کن بپز:|
    منم غذای سلف بهم نمیسازه:|
    پاسخ:
    دقیقا.
    راستی قدم نو رسیده مبارک...
    پاسخ:
    مررسی:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!