من لی غیرک

سلام خوش آمدید

آلزایمر حاد

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ

وبلاک کوچولوی عزیزم...هر چی هم سوت و کور باشی  و تار عنکبوت بگیری خودم دوست دارم^_^

خودم جان عزیزم....مرد باش....بایست...نبینم ساکت باشی..نبینم فکرای,الکی کنی...

خدا جان عزیز هوامونو داشته باش...:))تچکررر

~~~

عجیبه هااا چرا من انقد کم حرف شدم یهو!

اووه چقد با اولای وبلاگ فرق کردم…

چه پستایی میذاشتم:))اخیییییی

الان حتی جواب کامنت دادنمم شده تک کلمه ای!

الکی مثلا بزرگ شدم:دی

...

از احوال خوابگه هم جویا باشید که نیستید ولی به من چه میخام بگم...

خوب عست سلام میرساند دو تا هم اتاقی جدید داریم با یه لهجه و.گویش با نممممک...

که کلا چیزی ازش نمیفمم و اعصابم خورد میشه..

در حین حرف زدنشون چشام گرده!!!o_O

  

تا حالا شده یه چی رو قایم کنید  تا کسی پیداش نکنه؛بعد خودتون دیگه پیداش نکنید...!!!! اخه کجا گذاشتم این کارت دانشجویی رووو من..

یه جای گذاشتم به عقل جنم نمیرسه:/ 

  • yasna sadat

نظرات (۱۴)

بیام کمک ؟!
کارتتو پیدا کنیم ؟!
D;
پاسخ:
گشتم نبوووود نگرد نیییییس
عالی
پاسخ:
مرسی
لهجشون از بس با نمکه که میره رو اعصابتون ؟! :)

دنبالش نگردین .. ی روز ک حواستون نیست و نیازی ندارین بهش.. خودش پیداش میشه!! :)
پاسخ:
ببشتر گویشه تا لهجه متوجه  نمیشم چی میگن!!

به کارت نیاز دارم هر روز!!!
منم دوسش دارم. وبلاگنو میگم؛)
آخ آخ کارت دانشجویی که گم بشه...
پاسخ:
وبلاگ و صاحبشم شوما رو دووس دارن^_^
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • اون مورد آخر رو من زیاد تجربه کردم!
    حتی رمز لبتابم رو بعد شش ماه یادم رفت!

    پاسخ:
    خیلی اعصاب خورد کنهه
    حالا کارتت کجاست واقعا؟! :دی
    پاسخ:
    واقعا در عجبم!
  • مترسک ‌‌
  • چطوری بزرگ؟ :))
    پاسخ:
    پیر ؛فرتوت خسته:))
  • ❥ آراگل ❥
  • پیدا میشه -_-
    پاسخ:
    دیگه فایده نداره رفتم سراغ المثنی!
    احتمالا هوای پاییز اثر گذاشته کم حرف شدید:))
    کارت هم پیدا میشه فقط کافیه از فکرش بیای بیرون و دنبال یه چیز دیگه بگردی خودش پیدا میشه:)))
    یاعلی
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
    یا علی
    اوصولا من وقتی چیزی گم میکنم مامانم اون چیزه رو برداشته که گم نشه یه وقت.
    جالب اینجاس خودشم یادش نمیاد کجا گذاشته و طبعا گم میشه.
    شومام از مادر یه پرس و جو بکن شاید بدونه.
    وبلاگت هم من میام سر میزنم دوستش هم دارم نگران نباش.
    یاعلی
    پاسخ:
    نه دیگه من خونه نیسم ؛خودم گذاشتم یه جا!
    مچکررم^_^
  • منتظر اتفاقات خوب
  • از هم اتاقی ها بپرسید. آدم کم حرف بشه یعنی بزرگ شده؟؟!! من بچه تر که بودم خیلی کم حرف بودم.
    پاسخ:
    نه شوخی کردم!!
    منم همینطور
  • ساعت زنانه
  • سلام هههه لجم گرفت
    بسیار زیبا بود
    پاسخ:
    سلام...
    ازچی؟؟
    ممنون:)
    ((: چقد وبتو دوست داری
    پاسخ:
    خعلی:)
    یادش بخیر خوابگاه


    من مامانم کارت تغذیه و خوابگاهم رو یه جوری غایم کرد که دو سال بعد دانشگاه پیداش کردم


    سربزنید
    پاسخ:
    عجب:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!