من لی غیرک

سلام خوش آمدید

عنوان لازم نیست.....

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ب.ظ

چقدر گاهی ما آدما بد میشیم...

چقدر قدر نشناس میشیم...

قدر اطرافیانو قدر بودنشونو...

انقدر حواسمون پرت خودمون و کارامونه که بودنشون میشه عادی...

انگار  بودنشون یه چیز عادیه انقد عادی که الان نمیبینیم بودنشونو این که چقد بودنشون خوبه و امان از وقتی نباشن...

تصورش خیلی سخته خیلی.....

خدایاااا... نکنه یه روز بیاد که این اتفاق بیفته...

روزی هزار بار اینا رو برا خودم تکرار میکنم...ولی بازم آدم نمیشم!!

قدر خونواده و با هم بودنمون و بدونیم

خدایا مواظب همشون باش...

  • yasna sadat

نظرات (۱۳)

سلام بیا تا حرف نو بشنوی و قدر وبلاگ من را بدانی!!
پاسخ:
خدایا خودت بفرما!!!
چند تا پست قبلی رو حذف کردین آجی؟
پاسخ:
بله موقت بودن…
بعضی پستا دوست داشتنی نیستن!!
باید علاوه بر قدر دونستن مواظب باشیم ک دلشونو هم نشکنیم.
پاسخ:
بله..
ایشالا که قدر بدونیم و یادمون نره...
پاسخ:
اوهووم
خدا نکنه اون روز بد بیاد
پاسخ:
سلام حوری دخت جاان خوش اومدی

واقعا خدا نکنه...
خدایا مواظب همه عزیزانمون باش، تنها دلخوشی‌مون بعد از خودت، عزیزانمون هستن...
پاسخ:
دقیقااا
هعی.....
پاسخ:
:(
  • د‌ل‌باخته ..
  • ان الانسان لفی خسر...
    پاسخ:
    ....
  • منتظر اتفاقات خوب
  • آمین.
    پاسخ:
    امین
    خانواده و نزدیکان تا وقتی هستن و کنارتن نمی فهمی ولی امان از روزی که ازشون جدا بشی...هر روز و هر شب میفهمی چقدر بودنشون کنارت خوب بوده:(((

    قدر اینه بدانیم تا چو هست
    نه در ان لحظه که افتاد و اقبال شکست
    یاعلی
    پاسخ:
    :((
    یا علی
    امان از روزمرگی...
    پاسخ:
    بله!
    خدایا خودت مواظب مون باش. مواظب عزیزانمون، اینان که ثروت دست نیافتی هستن، مواظبشون باش.
    پاسخ:
    لااااایک
    منم وقتی خانواده رو ازدست میدم هی به این فکر میکنم که نکنه یه روزی برسه که ازدستشون بدم....
    پاسخ:
    خدا نکنه:(

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!