من لی غیرک

سلام خوش آمدید

حالم یه حالیه...

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۸ ب.ظ

الان یه حالیم که خودمم نمیدونم چه حالی  

دلم از یه طرف میخاد الان تنها باشم.....از یه طرفم نه اصلا بیشتر میرم تو لک

ازیه طرفم حوصله جمعو ندارم...

از یه طرف میخام برم بیرون تو طبیعت به هیچی فک نکنم یکم!!

از یه طرف نمیشه اصلا..

از یه طرف نمیخام بیام بیام نت و اینجا

از یه طرفم اینجا نیام حرف بزنم پس کجا برم!

سیزده شهریور شد....باید بگم زود گذشت یا نه!!

مهم اینه بگم خوب گذشت یا نه!ناشکری نمیکنماا اصلا میتونستم کاری کنم خیلی بهتر بگذره ...

خیلی دلم یه سفر میخواست خیلی خیلی مخصوصا زیارتی دوسه بارم جور شد اما هربار یه مشکلی پیش اومد که بهم خورد...یه سری هم جور شد خودم برم با بچه ها اما اونم بهم خورد(به طور بدرقمی خورد تو ذوقم)

همه ی انرژیم گرفته شده بود دلم به تابستون  خوش بود که....

الان فک کنم بهتر باشه زنگ بزنم به دوستم بریم بیرون ...اونم الان به خاطر مشکلش دپرسینگه حاده یهو دیدی تو جاده انداختمو تو دره!! راحت!

  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

امان از این حس و حال ها :((
پاسخ:
اوهوووم
میدونم هیچ ربطی نداره ولی اگه نپرسم خفه میشم.
این حالت آثار نزدیکی به ماه مهر نیست عایا؟؟
..
منم دلم سفر میخاست سفر منو نمیخاست.
والا
پاسخ:
 چرا یکمش!!
اه چقد بیشعوره  این سفر یعنی چی دلش ما رو نمیخاد بزنم شت و پتش کنم/:
): چه حس بدی
پاسخ:
خییییلی
ولی باس به حس خوب تبدیلش کرد نمیشه که بشه اینطوری!!!
خخخ بی تربیته این سفر کاریشم نمیشه کرد خیلی خب حالا دخدرم حرص نخور.
خو حالا یه سوال دیگه بپرسم؟
بپرسم میمیرم از فضولی
 سال چندمی عایا؟؟
پاسخ:
نه حرص نمیخورم پسته میخوررم:)
اشکال نداره بپرس:)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • خب پاشید بزنید به کوه و در و دشت و حتی اگر مقدور نیست کوچه و محله های اطراف! ماهیت ورزش حتی ازگه پیاده روی و خیابون گز کردن هم باشه دلچسبه و روحیه میده به آدم.
    باور کنید. :)
    پاسخ:
    پیاده روی عاالیه...
    مخصوصا  چند نفری با بچه ها
     ممنون:)
    همیشه یه جای کارها لنگ میزنه.
    منم حس و حالم خوب نیست هیچ کاری نمی کنم از صبح دپرسم تا شب.
    غریب روزهاییه این روزها
    یاعلی
    پاسخ:
    مث یه پایان بی فایده میمونه
    پوکیدم از فضولی...
    :|
    پاسخ:
    ببخشید رفتم بیرون دیرررر شد:)
    هی:(

    اشکال نداره میگذره این احولاتت چرت:)
    پاسخ:
    چرت رو خوب اومدددی شدید!
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • چقد اخر تابستون دلگیره :(
    پاسخ:
    خیلی 

    شهریور ناخودآگاه ماه دلگیریه به نظرم ربطی هم به مهر و این چیزا نداره چون اون کارمندای دولت هم همینو می گن؛ چون اونایی که شغل آزاد دارن هم همینو می گن حتی کسی که لوازم تحریر می فروشه :(
    پاسخ:
    چدلیلش چیه یعنی!
  • حامد عبدالهی
  • ...:::::الا بذکر الله تطمئن القلوب::::::...
    پاسخ:
    بله ممنون
  • آذین& گیتی
  • یسنا جاااااااااااان

    :)

    منم دیروز تقریبا همینطوری بودم که یه کم تقصیر خودم بود
    ان شاالله همیشه خوب باشی عزیزم

    پاسخ:
    ممنون همچنین گیتی جوون:)
    خب با دوستتون پیاده برید بیرون D:
    پاسخ:
    :)
  • دخیـ گمشدهـ
  • :)))
    پاسخ:
    :)
    خدا رو شکر کنید این بی قراری ها از این سن سراغتون اومده 
    من از 19 سالگی باهاش دست به گریبان بودم... :(
    پاسخ:
    چی بگم...
    سخته..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!