من لی غیرک

سلام خوش آمدید

کاش میشد کودکی شد کودکانه گریه کرد

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

 

چند وقت پیش یه پست گذاشتم  به این عنوان که جای پدر مادرتون بودید حاضر بودین یه بچه مثل خودتون داشته باشید...

خیلی ها گفتن عاره دلشون بخاد:دی

خیلیا اصلا دوست نداشتند

ولی من خودم چیزی نگفتم اونجا..

ولی فک نکنم دوس داشتم...مخصوصا اگه همش رفتارش مثل الانم بود...

بد اخلاق کم حرف!به قول خودشون سرش همش تو گوشی و لب تاب(از اینکه وب میام خبر ندارند!)

مخصوصا با افتضاحی که امسال به درسام زدم

دلم خیلی تنگ شده واسه بچگیا..واسه شیطونیای بچگی واسه دور هم بودنامون(قبل این که هر کدوم از داماد ها خواهرما نبرند اون سر شهر:/.)

خخ واسه روزایی که اونا پول میذاشتن رو هم؛ منم که پول نداشتم ا زمان  بچگی مسئولیت خرید بستنی رو داشتم..

اخی چقد سرم کلاه میرفت نمیتونستم تند بخورم نصف بستنی توسطشون بر فنا میرفت و میخوردنش

واسه وقتایی که هر شب یکیشون رو چل میکردم تا برام قصه بگند!!!!

واسه روزایی که هر چی اصرار میکردم باهام بازی نمیکردند!

اه چقد بچه آخر بودن مزخرفه:/

  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

منم بچه آخرم و این نوای منه: 

من مانده ام تنهای تنها ، من مانده ام تنها میان سیل غم ها :دی 

والا... 
پاسخ:
خخخ
 :)
من اصثلا دوست ندارم
پاسخ:
اوهووم
بچه آخر بودن با وجود تمام خوبی هاش ولی بدی های زیادی هم داره...

ولی من دوس داشتم بچه ای مثل خودم داشتم..البته یکم اکتیو تر :دی
پاسخ:
:))
عاالیه
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • بچه اخر بودن مزخرف نیس
    اتفاقا خیلیم خوبه ^_^
    پاسخ:
    نوچ
    واقعا مزخرفه! :) :|
    پاسخ:
    خیلییی
    بچه ی اخر بودن بدی داره خوبی هم داره.
    منم بچه ی اخرم.:(
    پست خوبی بود
    یاعلی
    پاسخ:
    مرسی:)
    یا علییی
    خاطرات بچگی قشنگن ولی اون روزا دیگه برنمیگردن...
    امیدوارم روزهایی قشنگ تر از اون روزا رو در آینده تجربه کنی عزیزم
    ان شاالله
    پاسخ:
    مررسی گلممم همچنین:)
    بچه اول بودن هم مزخرفه :|
    پاسخ:
    خخ
    اولی و  اخر  بودن مزخرفه پس:)
  • نقطه چین تا ارامش
  • سلام من تازه وبلاگم رو اب و جارو کردم و دوباره شروع به نوشتن کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی
    پاسخ:
    حتما:)
    منم بچه ی اخر هستم اما اصلا به نظرم مزخرف نیست خیلی خوبه که یکی بزرگتر از خودم دارم که همیشه بهم کمک میکنه و هوامو داره ...
    فعلا که ما صاحب بچه هایی شرور تر از خودمون شدیم.  دی:
    پاسخ:
    خخخ
    :|
    خو مگه چیه؟
    پاسخ:
    هیچی..
    سلام
    سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون
    خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید 
    در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.
    پیروز و سربلند باشید
    http://amozesh-khayati.ir/
    پاسخ:
    بله:)
    ناشکری نکن.
    پاسخ:
    بله...!
    ++++++++++++++++
    پاسخ:
    :)
    ^_________^
    وای دلم چه تنگ شده بود
    پاسخ:
    بههههههههههه سلام منم همینطوووووور
    رسیدن بخیررررر عزیزممم

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!