من لی غیرک

سلام خوش آمدید

سر کاری

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۳ ب.ظ

یه رسمی هست شخصیت شناسی بر اساس همه چیز

مثلا ماه تولد .....متولدین فروردین ماه این مدلی اند اردیبهشت فلانند......:/

تازه جالبه به سه دهه تقسیم میکندد هر ماه رو دوباره شخصیت شناسی جدید!

(جالبیش اینه همه ماه تولدشون رو یه جوری دوست دارن انگار خودشون انتخاب کردن خخ)

ما خودمون به شخصه چند تا بهمنی خونمون هست کلاااا با هم متفاوتیم هر کدوم ی شکل رفتاری 

مثل سیبی که به چند قسمت خیلی نامساوی تقسیم شده!!!

 

حالا وقتی این متن ها رو میخونی میگی خدایا توبه من کی اینطوری بودم...!!!

یه نوع دیگش شخصیت شناسی بر اساس سال تولده ...مثل امسال که سال میمنون هست:دی

 متولد سال سگ ..میمون بز و .........(سال تولد خود را اعلام نموده تا حیوان سال تولدتان را عرض نمویم:))

شخصیت شناسی بر اساس شکل پا شکل دست  مو   واااای خدا

اینا رو چطوری سر هم میکنن تحویل ملت میدن آخه!!!اصلا پایه و اساسی داره عایا!

  • ۹۵/۰۵/۰۶
  • yasna sadat

نظرات (۱۸)

شخصیت افراد رو از روی هیچ کدوم اینا نمی‌شه متوجه شد؛ فقط باید موقع سختی‌ها یا زمانی که پای منفعت قلمبه‌ای وسط باشه، شناخت ولاغیر...
پاسخ:
دقیقاااااا
موافقممم
البته بعضی شخصیت شناسی ها هم زیادی بی ربط نیستند.
مثلا بر اساس اینستاگرام :)
پاسخ:
این یکی رو نشنیده بودم:)!!!
اما من حس میکنم هرچی راجب ماه تولدم و شخصیتم گفته صدق میکنه :)
من متولد تیرم
سال تولدم هم جوری که حساب کردم مار هستم :)
نماد منم خرچنگه :)
خانوم خرچنگ :)
پاسخ:
آره هشتاد مار هست
:))))
خانوم خرچنگ:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • نماد من اژدهااااااااس:)

    واسه من تاحالا همش درست بود سوز به دله همتون هاهاهاها:))
    پاسخ:
    خخخخ این جور که معلومه همه صدق میکنه باهاشون:)))

    از منم بعضی هاش هست  درست ولی اخه پایه و اساس داره عایا!
    وقتی بین تحصیل کرده ها میبینی که چشات چهارتا میشه !!
    پاسخ:
    :))
    :/
    من هشتاد نیستم :/
    پاسخ:
    نیستی؟؟؟

    پس کی هشتادی بود !!
  • فاطیما کیان
  • بعضی هم میگن خیلی شبیه شخصیت خودشون هست اما من فکر میکنم تلقینه بیشتر
    پاسخ:
    شاید......
    فقط برای سرگرمی و خنده خوبه وگرنه اساس و پایه که ندارن...
    پاسخ:
    واقعا...
    هیچ پایه و اساسی نداره :)
    کلا چرت و پرت های قشنگی هستند :)
    پاسخ:
    دقیقا...
    کلاااا با هم متفاوتیم هر کدوم ی شکل رفتاری
     
    مثل سیبی که با گوشت کوب له شده باشه :)))
    پاسخ:
    :)
    شخصیت شناسی بر اساس اندازه انگشتان دست هم داشتیم تازه ! :)
    سرگرمیه دیگه .. :))
    پاسخ:
    بله سر گرمی....
    :)
  • مسافر هستم
  • چرته @_@
    پاسخ:
    بله...
  • آبان دخت ...
  • یه مدت افتاده بودم تو همین چیزا...همش از اینجور شخصیت شناسیا میخوندم :/
    پاسخ:
    :))
  • آذین& گیتی
  • همش همون عنوان مطلبته دیگه...سرکاری...
    :)
    پاسخ:
    اوهوم…
    :)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • بیکارن دیگه میشینن این چیزارو میگن
    پاسخ:
    اوهوم...
    جالبه از من واقعا درسته ماه تولدم ....
    پاسخ:
    واقعا جالبه ها...
  • محمد آذرکار
  • ین پُست حرف دل بود ، آفرین
    پاسخ:
    ممنون:)
    خخخخخخ...آره همش الکیه...منم برا سال خرگوش یاهمون گربه ام...
    پاسخ:
    خخخخ

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!