من لی غیرک

سلام خوش آمدید

روز نوشت

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ب.ظ

این چند روز از یه طرف نت درست حسابی نبود حتی در حدی ک برم سایت دانشگاه!!!!

از یه طرفم سرمون شلوغ بو دیگه:))

تا باشه از این سر شلوغی ها

یا مهمون داشتیم یا مهمونی بودیم


یه مدت اینطوریه بعد یهو میبینی تا چند وقت چشمت به ادمی زاد نمیفته حوصلت پوووووووووک میترکه


آخرین اخبار این که مزین به شنیدن کلمه ی (عم )توسط نینی داداش گشتم


تو چشام نگاه کرد گفت عم  ذوووووق خخ(آدم اگه واسه این چیزیای کوچیک شاد نشه پس چیکار کنه!)

راهم افتاد بالاخره نمیدونم ب کی رفته انقد شیطونه:))


اگه زن داداش گرام بود اینجا میگفت به عمش:دی

خخ منم میگفتم من به این آرومی والا!!:)

تابستون داره الکی میگذره هیچ کار خاصی و موثری هم ننمودیم!

بی معرفتم شدم قرار بود اولین روزا که اومدم خونه از دانشگاه  به دوست قدیمی خبر بدم یا اون بیاد یا من برم....

اما اصلا نشد...

لازمه یکم تنبیه بشه!!!

ما رو فراموش نکنه والا...


  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

:))))))))))))

پاسخ:
:)
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • (:
    پاسخ:
    :)
    درک میکنم چقد شیرینه شنیدنه عمه :))))
    پاسخ:
    خخ خیییییلی
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • :)))
    پاسخ:
    :)
    منم دارم خودمو می کشم که خواهر زادم بهم بگه علی... به عَی گفتنم راضیم :)
    پاسخ:
    :)
    واقعا شیرینه
    تازه دو روز دیگه هم بزرگ بشه شرارت بکنه عمه اش که شما باشید مورد عنایت قرار می گیرید ((((: 

    خخخخخخخخخ

    والا... 
    پاسخ:
    خخ 
    نه دیگه اون سهم خالش
    ایشاله خدا حفظش کنه نینیتونو :)

    پاسخ:
    ممنون:)
    منن هر وقت فرزند برادر رو میبینم همش باهاش کلمه عمه رو تمرین میکنم
    عَ رو میگه ها بقیشو نمیگ:|
    بابا و مامانو خوب بلده :)))
    پاسخ:
    خخخخ 
    د د رو عااالی میگن فقط:))
    ایول برادرزاده =))
    پاسخ:
    :)

  • مسافر هستم
  • :-)
  • آقای خوش فکر
  • حالا بین خودمون باشه ، پسرداییم یه مدتی به من می گفت خاله :)
    پاسخ:
    خخخخ
    چه جالب:)
    پس زبون نی نی باز شد ^_^ مبارکه :)
    پاسخ:
    نه هنوز باز نشده!!
    من با همون شنیدن عم خوشحالم فقط 
    ممنون:)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • معلومه دیگه میگن حلازاده به عمش رفته خخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخ
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • ای جانم:))))))))))
    پاسخ:
    :))))
  • آبان دخت ...
  • تا باشه از این مهمونیا :)))

    عمه شدن رو هیچوقت تجربه نمی کنم اما خاله چرا :))

    ایشالله سلامت باشه این نی نی داداش جان :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!