من لی غیرک

سلام خوش آمدید

نا کجا آباد!

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ب.ظ
تابستونه و بر خلاف میل یکم از وقتم پای تلویزیون و میگذره و بیشتر آی فیلم....

(گاهی میزنم شبکه آی فیلم میبرمش قسمت زبان عربیش یکم مکالمه قوی شه  اما بعد  پنچ دقیقه جیغ همه درمیاد که: عوض کن ببینم زبانش سرممون رفت اه با این حرف زدنشون جیغ جیغو :/

ریا نباشه چون لهجه شامی میحرفن خودمم زیاد متوجه نمیشم چی میگند اما ّژست ادم هایی که خیییییلی میفهمند و به خودم میگیرم و میگم شما همش جلو پیشرفت منو بگیرید و از خدا خواسته فارسیش میکنم:))

یه سری یکی از اهالی (داماد)منزل که نمیدونم چرا این قدر دوس داره منو ضایع کنه در این بحث وسط بخش سریال ب زبان عربی گف الان چی گفت؟؟؟ نگاش کردم و با لبخندی ملیح گفتم الان داره میخنده:)))

به هر حال حالا چند تا سریال قدیمی داره پخش میشه قدیمی هم نه ساختش مال وقتیه من سه چهار سالم بوده ...
تو ی صحنه هاش آقاهه پونصد تا تک تومن یعنی فقط یه پونصدی داد و رفت چشم پزشکی (چشم پزشکییییییییییییییی)

الان با پونصد تومن تنها یک بستی کیم آب شده بهت میدن!

تو یه قسمت دیگه یارو ده تومن داد به زنش گفت خرجی زندگی جور کردم (خررررررجی زندگی ده تووووووومن!!!!)

الان شاید با ده تومن چهار پنج تا بستنی سالار بهت بدن!!!

فک کنید  زمان بچه ه و نوه ها ما بگن واااااااای اینا پوصد چهار صد تومن فلان وسیله رو  میخریدن مثلا الان آدامسم نمیدن دست آدم با این پول !!!!

کجا داریم میریم:/
  • yasna sadat

نظرات (۱۶)

خخخخخخخخخخ
آی فیلم رو دوست دارم
:)
اره به خدا نسل ها بعد
پاسخ:
:)
چه شود
خخخخ معیارتم فقط بستنی :))
پاسخ:
دقییییییییییقاااااااااا:))
ایول بهت منظورمو متوجه شدی:)
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • خخخخخخخخخخخخ لایک
    پاسخ:
    ممنون..
  • elahe hosseinzade
  •  همه چی نجومی میره بالا جز شعور آدما 
    پاسخ:
    متاسفانه...
    ببین با 10 تومن فقط 4 تا پریما میدم همش :|
    پاسخ:
    سال دیگه نمیشه..
    خخخ
    به کجا چنین شتابان :)
    پاسخ:
    واقعا...
    زندگیت رو بستنی می چرخه ها.
    مقیاست هم بستنیه :)
    یاعلی
    پاسخ:
    :)
    یا علی
    واسه چی نمیری بگردی؟
    پاسخ:
    چی بگم....
    اون قسمتی که گفتی الان داره میخنده خیلی بانمک بود ^_^
    پاسخ:
    :)))
  • محمد حسین
  • شما به این خوبی چرا رفتین ادبیات عرب ، ادبیات عجم بهتر نبود ؟! :دی 

    والا... 
    پاسخ:
    دیگه این رشته رو  انتخاب کردن...تو انتخاب رشته!
    ادبیات عجم هم زده بودم…
  • روزمرگی ...
  • زمان اونا بستنی چند میشه ب نظرتون ؟؟
    پاسخ:
    با ده تومن یه بستنی کیم ساده بهشون میدن!
    جوابت به داماد تون خیلی خوب بود :))

    ینی با 500 تومن رفت چشم پزشکی؟! چقدر عجیب :دی
    پاسخ:
    اره من ترم یک بودم اون زمان چ میدونستم اخه:)))
    باورت میشه پونصدددد 
    قدیمی هم نه مثلا مال 15 سال پیش؟؟؟

    برای منم پیش اومده... اتفاقا داماد ما هم علاقه ی حاصی داره آتو گرفتن از من تقریبا هر یک ماه باید حداقل بک بار با هم بحث کنیم :/ منم که بگی نگی گاهی نمی فهمم چی میگه یک لبخند ژکوند می زنم و می گم موفق باشید :)
    پاسخ:
    بله تقریبا 
    خخخ..
    قدیما دامادا از برادر زن خواهر زن هاشون میترسیدن 
    عجب دوره ای شده!
    :)
    خخ وای به حال نسل بعد
    پاسخ:
    بیچاره هااا
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • حالا اونی که آقای داماد گفت معنیش چی میشد ؟؟؟؟ میخندید !!!!! خخخخخ 
    پاسخ:
    خخخخ یادم نیست:))
    حالا خوبه  میخندید و الا چی میگفتم:)
  • مترسک ‌‌
  • آی‌فیلم خوبه ها فقط تنها عیبش اینه که بعضی وقتا چند تا سریال غیرجذاب رو هم‌زمان پخش می‌کنه و یه مدتی ما رو از خودش می‌رونه :|
    پاسخ:
    بله...
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!