من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خود مردگی

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ق.ظ

یه مدتی هم هست مد شده نویسنده ی وبلاگ ها میان مینویسن 

نویسنده ی این وبلاگ فوت شد:/

تصادف کرد فلان شد بههمان شد بعد فوت شد


آخه یعنیییی چی این کار خب که چچچچچچی!!


یعنی خیلی حس خوبیه خودت بیای بنویسی من مردم!!

بعد یه نفر دیگه هم اینقد بیکار هست که فردای اون روزی که دوست وبلاگیمون مرد خودشو موظف بدونه بیاد اینجا اطلاع بده!!

بعد یوزر و رمزم بدونه!!!

بابا بیخیااال

به هر حال تو این فضای مجازی هم ادم از مشکلی که برا دوستاش پیش میاد ناراحت میشه چه برسه به این حرف!


عنوان بهتری پیدا نکردم:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۷)

  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • :)
    پاسخ:
    :)
    چی بگم والا من خودم از این قرتی بازی ها خوشم نمیاد.
    واقعا هم ناراحت کننده است حالا چه دوست واقعی چه مجازی.
    یاعلی
    پاسخ:
    دقیقاااا
    یا علی..
    :|
    پاسخ:
    والا!
    اتفاقا عنوانت خیلی خوبه
    جای تعجب داره کارشون
    پاسخ:
    ممنون..
    بله واقعا…
  • محمد حسین
  • خو شاید طرف واقعا سقط شده باشه :دی 

    والا... 
    پاسخ:
    یه درصد!
    :)))
    من تاحالا از این پستا به پستم نخورده :دی
    ان شاءالله خدا هممونو هدایت کنه :)
    پاسخ:
    ان شاءالله :)
  • فاطمه نظری
  • هه
    :)
    پاسخ:
    :)
  • روزمرگی ...
  • خب دنبال تنوعن .. یا شایدم اینکه ببینن اهمیت دارن واسه کسی یا نه! :)
    البته اینکه مدل کارشون اشتباهه.. شکی نیست توش !
    پاسخ:
    چه تنوعی!
    بله درسته:)
  • مسافر هستم
  • منم مردم فقط ارواح طیبه ام داره وبلاگ مینویسه
    پاسخ:
    چی بگم...
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • :-/
    پاسخ:
    :)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • ینی چییییییی تروقران جم کنید دیدی ؟؟؟واقعا میخوان جلبه توجه کنن؟کمبود عاطف دارن؟روحشون میاد تو پنلشون؟؟؟؟دوستشون میاد تو پنل خبر میده؟؟واقعا نمیتونم حرفی بزنم بخدا داریم به کجا میریم حالا بعضیام مینویسن ما رفتیم و ال و بل فرداش مینویسن نمیریم الکی گفتیم:////بعضیاشون میرن ولی برمیگردن باز:/بعضیا دارن خوش و خرم ادامه میدن ب نویسندگی یهو میرن بی خبر:///بعضیام که اصلا پاک میکنن تو این یه مورد بستگی به معرفت طرف داره که خبر بده داره میره یا نه:)))


    اوه اووووه چ دلم پر بود:)))
    پاسخ:
    ادم میمونه واقعا!!!

    خیلم دلت پر بودا:)))
    :/
    هدف شون چیه به مولا؟
    پاسخ:
    هدف!
  • آبان دخت ...
  • :/
    سادیسمی ان اینا :/
    تازه یه مدت هم مد شده بود میگفتن امشب خودکشی می کنم و حتما خودمو می کشم و اینا :/ بعد یه مدت نمی اومدن...یهو می دیدی پست گذاشتن من زندم و نمی دونم چی شد نمردم و فلان و بسیار :|
    پاسخ:
    بله....
    خخخخخ دقیقا بعدم همه خبرا دورغه
    پاسخ:
    :)))
    شاید میخوان ببینن چقدر برای بقیه اهمیت دارن و بقیه چه عکس العملی نشون میدن /:
    پاسخ:
    اینم هست:)
    مردن؟
    از اون مردنا که یعنی مرده یا از اونا که یعنی دیگه قرار نیست برگرده و بهش سرنزنین؟؟



    :)
    پاسخ:
    سلام:)
    از مردن هایی  الکی که نمردن فرداش باز پست میذارند!
    اینم یه جورجلب توجه ست....
    پاسخ:
    بله دیگه:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!