من لی غیرک

سلام خوش آمدید

معضلی شدسا

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۲ ب.ظ

شاید خیلی هاتون معضلی  داشته باشین در این روز ها به عنوان معضل کولر:/

هم اکنون که این پست را میگذارم هم چون نیمرویی  زیر شعله ی  زیاد دارم میپزم اما نیز اجازه روشن کردن کولر ندارم!!!!

اگر روشن شود به وسیله ی بنده نهایت نهایتش یه ربع بعدش توسط والدین محترم خاموش میگردد بیشش تر تر توسط مادرم...

زیرا نسبت به باد کولر حساس میباشند و سرمایی هستند


نا گفته نماند من نیز قبل از ورود به دانشگاه هم چون انان بسیار سرمایی بوده اما بعد از تحصیل در یک مگان خیییییلی گرم ب  شدت گرمایی شده ام  


 حالا یه پنکه دستی میدن دستم مین اینو روشن کن ...با اون صداش صدا هله کوپتر میده خب!!!


حاضرم گرما تحمل کنم یه هله کوپتر بالا سرم همش پرواز نکنه :/

  • yasna sadat

نظرات (۱۹)

  • محمد حسین
  • هلی کوپتری که نمیشه باش پرواز هم کرد حتی :دی 

    کاسنی زیاد بخورین تا دوباره سرمایی بشین :)))

    والا... 

    پاسخ:
     عرق کاسنی؟؟
    یه دونه داشتم بخشیدم به دوستم!
    گرما غیر قابل تحمله
    حاضرم از سرما یخ بزنم اما گرما رو هیچ‌جوره تاب نمیارم
    پاسخ:
    دقیییقاااااااا
    وای ادم دیوونه میشه!
    خخخخخخخخخخخخخ
    من سرما رو میتونم تحمل کنم اما گرما رو اصلا
    پاسخ:
    من نمیدونم چطوری قراره برم جهنم!!!!!
  • محمد حسین
  • شما مگه اصفونی نبودی عایا این چیکاری بودش خو آخه آجی :))))
    پاسخ:
    اره دیگه الان اگه بهش نداده بودم به درد خودم میخورد:)))
  • ریحانه. الف :)
  • اینجا داره آتیش می باره...یعنی کولرم روشنه باز خونه گرمه :|
    پاسخ:
    چقد بد:(
    وااای گفتی پنکه من وقتی گرمم باشه ... پنکه صدای هلی کوپتری بده یا نده من روشنش میکنم :|
    پاسخ:
    :)
    یادش بخیر وسط رمضان کاشان رفت 52 درجه!!!
    کسی اعلام نکرد که مبادا برق رایگان بشه :|
    پاسخ:
    بله گرمای کاشان......
    آخ آخ منم این معضل رو خونه  ی مامانم دارم  ؛ مامانم استخونش درد میگیره با کولر و من میپزم...
    پاسخ:
    چه میشه کرد:))
  • روزمرگی ...
  • خوبه که .. اینجوری حس خلبان بودن رو هم تجربه میکنید :)
    پاسخ:
    بله:)
  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • :-)))
    پاسخ:
    :))
  • مترسک ‌‌
  • پنکه خیلی خوبه ها اما صداش، امان از صداش :|
    منم کلاً به صدا حساسم، اعصابمو خراب می‌کنه :|
    پاسخ:
    دقیقاااا
  • مسافر هستم
  • خخخخخخخ
    خوبه که....
    پاسخ:
    خیلی!!
    :)
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    خیلی بد شدس آبجی :)
    پاسخ:
    خخخخ 
    بله:)
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • سکوت -_-
    پاسخ:
    ....
    :-))
    پاسخ:
    :)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • واقعا معضلیس  وقتی پنکه رو خاموش میکنی تا چند دقیقه توسرت صدا میکنه
    پاسخ:
    به به رها خانم همشهری گلممم 
    اوهوم:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • ما تو تابستون:

    "من عاشق سرمام ولی گرمارو طاقت ندارم"


    حالا هممون تو زمستون:

    من عاشق گرمام سرمارو نمیتونم طاقت بیارم:)))


    پاسخ:
    خخخخخخ
  • آقای خوش فکر
  • منم تا دیروز تو اتاق نیمروپزی بودم (کولر داشت اما کولرش برای 3 اتاق شعبه داشت !) ... الان اتاق رو عوض کردم ...  زیر باد کولر دارم نفس می کشم ...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!