من لی غیرک

سلام خوش آمدید

اغفال

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۱ ب.ظ

یادمه هنوز به سن تکلیف نرسیده بودم ماه رمضون بود تقریبا عصر  خالم و دختر خالم اومده بودن خونمون...

دختر خالم از من بزرگتر بود و  روزه بود....


هیچی ما رفتیم مثلا با هم بازی....اون جا یکم قارا  (نمیدونم شما چی میگین بهش همون ترشک)داشتیم 

در آن لحظه شیطان در جلد من فرو رفت و شروع کردم به خوردن اون و کلی به به و راه انداختم  و گفتم چقدرررر خوش مزه س بهههه

مریم بیا تو هم بخووور خیلی خوشمزس مگه قارا دوس نداری


اونم میگفت نمیشه که روزم بخورم مامانم دعوام میکنه

منم گفتم نههههه بخور قول میدم بهش نگم بخووور کسی نمیبینههه


و این گونه بود که اغفال شد و نزدیک های غروب روزشو با قارا شکست:))))


خخخخ یادش بخیر یه بار یکی از دوستای خودم بعد ها میخواست منو اغفال کنه مدرسه روزه بودم پفک بخورم ولی گولشو نخوردم:))


چقد توانمند بودم خودم ....

الان دختر خالم میگه گناهش پای تو و هر وقت یاد اوریش میکنیم بهم کلی مورد اصابت فحش هاش قرار میگیرم


منم بهش میگم من فقط پیشنهاد دادم تصمیم گیری با خودت بود:دی

  • yasna sadat

نظرات (۲۰)

خخخخخخخخخخخخخ
مردم رو اغفال میکنی دختر
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
قارا ما بش میگیم همون ترشک
پاسخ:
نه الان توبه کردم خخخخ
:)
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • :دی :/
    پاسخ:
    :)))
    تو نقش شیطون رو داشتی اون زمان
    پاسخ:
    :)))
  • مترسک ‌‌
  • شیطنت‌های کودکیه دیگه :))
    پاسخ:
    بله:)
    (خنده)
    پاسخ:
    :)
    من فقط پیشنهاد دادم تصمیم گیری با خودت بود
    اینو شیطون روز قیامت میگه ها:)))
    پاسخ:
    بله دقیقا از قصد بهش میگم:)
    معلومه گول نمیخوردی خب خودت این کاره بودی:)
    وای ..اصن دهنم اب افتاد برای ترشک،و اینگونه حداقل رفع تشنگی شد:)
    و همانا من هرگز شمارا اجبار نکردم:))
    پاسخ:
    نه بابا اینکاره نبودم که....
    خخخ
    حالا خوبه باعث رفع تشنگی شد 
    تکرار میکنم ترشک
    ترشک
    ترشک:))
    جوابت خیلی خوب بوده :دی

    پاسخ:
    :))
  • روزمرگی ...
  • شیطون رو چرا بدنام میکنید ؟! :)

    اینکه نزدیک غروب باعث شدین روزشو بشکنه.. لذت کارتونو دوچندان میکنه ها! :))
    پاسخ:
    الان عذاب وجدان رو دوبرابر کرده!!!
    :)
  • مسافر هستم
  • :|
    پاسخ:
    :|
  • دخیـ گمشدهـ
  • چه دختری بودی
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    دختر خووووب:))
  • محمد حسین
  • میگم شوما احیانا نسبتی ، رفاقتی چیزی ندارین با شیطون ؟! 

    دخترخاله ا دختر عمویی چیزی (((((((((((((: 
    پاسخ:
    نه فعلا با همون پسر شجاع نسبت خانوادگی داریم فقط:)
    خخ خجالت بکش خخخخ
    پاسخ:
    خخخخ
    در خط آخر به صورت خیلی اتفاقی حرف های شما و شیطان در آیات قرآن کریم یکی در آمده است، باید بروید خودتان را در این فرصت باقیمانده از رمضان اصلاح کنید!
    پاسخ:
    اتفاقا به هیچ وجه به صورت اتفاقی این حرف یکی درنیمده و من اطلاع داشتم این حرف شیطان در قیامت هست و از قصد گذاشتم....
    اگر هم یه بار دیگه پست رو بخونید متوجه میشید در سن شش هفت سالگی اتفاق افتاده...


    اگر هم نیاز به اصلاح باشه حتما این کار رو میکنم!
    خخخخخ :))))

    افرین دختر خوبی هستی ^_^
    پاسخ:
    موچکرم:))))
    خخ
    خخخخخخ
    دست شیطون رو از پشت بسته بودید ها.

    پاسخ:
    نه والا
    خخخخ
  • روزمرگی ...
  • سلـام

    عیدتون مبارک :)
    پاسخ:
    ممنون همچنین:)
    دقیقا حرفی را میزنید که شیطان به انسان می زند روز قیامت

    نسبتی دارید(آیکن نیشخند موزیانه)

    عیدتون مبارک


    سربزنید
    پاسخ:
    خخخخ
    عید شمام مبارک:)

  • بهار مهربان
  • خخخخ
    منم قارا
    پاسخ:
    خخخ 
    منم میخاااام:)))
    :-))
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!