من لی غیرک

سلام خوش آمدید

شد اطلاع ثانوی

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۵۳ ب.ظ

سلام به دوستای عزیزم  

دلمان برایتان تنگ شده بود...خیلی خیلی ممنونم از این همه محبتتون  واقعا گلین...


خوب  اون ایام زیاد فکرم مشغول بود..اون سردرگمی که گفتم نصفش البته نصفش:) به خاطر این بود تغییر رشته بدم ارشد یا نه چکار کنم...


اخه بعضی وقتا واقعا زده میشم ازش..از اونجایی که  درس و بعدش شغل مربوط بهش خیلی مهمه برام..میشه جایگزین بعضی چیزا تو زندگیم ک ندارم


و اینکه برای یکی از بهترین دوستام که از بچگی بزرگ شدیم با هم مشکل بدی پیش اومده بود و اومده  که واقعا منم تحت تاثیرش  ناراحت بودم..

و بقیه درگیری ها ک گفتن نداره...بخاطر همین گفتم یمدت نباشم یه تصمیم  بگیرم یکم فکر کنم..

حالا با مشورت و این حرفا تصمیم گرفتم راهی ک اومدم تا تهش برم...

ولی خدایی ارشد به جز مترجمی هیچی نمیرم تو این رشته  /:

ببخشید الکی الکی نگرانتون کردم...


  • yasna sadat

نظرات (۱۶)

موفق باشی
پاسخ:
ممنون هم چنین:)
خوشحالم که دوباره می نویسین :)
پاسخ:
ممنون لطف دارین:)
  • کروکودیل نیمه فمنیست
  • وبلاگ نویسی خاک دامن گیر داره ... رفتناش بی برگشتن نیست... دل آدم طاقت نمیاره ...
    پاسخ:
    واقعا همینطوره.
    ولی منم از اول به امید برگشت رفتم:)
    قربون تو من برم:-)
    خوب شد اومدی دیگه دلم تنگ شده بود:-)
    پاسخ:
    نفس جووووون مرسی عزیزممم منم تنگ شده بود:-*
    انجام وظیفه بوده یسنا جان؛ در حقیقت کم‌ترین کاریه که می‌تونستیم بکنیم...
    ایشالا هر چی زود و زودتر پرانرژی و سرحال میشی ;)
    پاسخ:
    خیلی ممنون  وظیفه نبود از محبتتون بود 
     خیلی مچکرم :)
    خب خداروشکر که زود برگشتی یسنا جونم :)))
    پاسخ:
    ممنون نگار جووون مهربونم:)
  • بهار پاتریکیان D:
  • خوشحالم که بازم هستی ^___^
    پاسخ:
    خیییلی ممنون پاتریک عزیز:))
    هر رشته ای هرسختی ای که داره نتیجش هم در مقابل بیشتره:)

    فقط زود تصمیم نگیر که بعد پشیمون شی

    موفق باشی عزیزم:)
    پاسخ:
    امیدوارم این طور باشه
    ممنونم سحررر جون عزیزم:)
    می بخشم دیگه تکرار نشه :دی 

    والا...
    پاسخ:
    میخواین نبخشید من قول نمیدم تکرار نشه :))
    والا خخ
    سلـــام :)
    خوشحالم ک دوباره برگشتین :-)

    انشاا... ک دغدغه هاتون روز ب روز کمتر بشه و..
    مسیری ک ب صلاحتونه رو در نهایت انتخاب کنید.. آمین :)

    حتما باید ارشد رفت؟
    رفتن یا نرفتن.. مسئله اینست! :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)

    البته بیشتر خودم پدرجان اصرار داره:)
    یعنی مترجمی زبان عربی بخونید؟

    پاسخ:
    بله..

    ان شاالله که خیره

    پاسخ:
    خیر....
    ممنونم
  • عرفـــــ ـــان
  • همین که آخرش تونستی تصمیم قاطع بگیری عالیه ! من بودم نمیتونستم و همش دو دل بودم :)
    پاسخ:
    نتونستم دوستش ندارم دیگه حتی یه ذره...
    بار آخرت باشه...
    اااااااااااااا
    پاسخ:
    خخخ خودم میخوام جو حاکم نمیذاره:))
  • خانوم عکاس باشی
  • واییی یاد کنکورم افتادم :l
    پاسخ:
    اخ کنکور /:
    موفق باشی نارین جااان
    :)
    باشی خوبه ^_^
    پاسخ:
    ممنون:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!