من لی غیرک

سلام خوش آمدید

قصه های من و دادا

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ق.ظ

 

کلا محبت های ما من و داداشم  کاملا برعکسه شکلش کلن با مال بقیه فرق داره!

 

اون فرزند اول خانوادس و من آخری 

 

نمیشه دو دقیقه ما کنار هم بشینیم جیغ آدمو در نیاره!ایضا 

منم لجشو در نیارم  :))آ

آخرش به مادر متوصل میشه  میگه مامان ببین دخترتو چقد پرو شدههههه

 

مامانم میگه واااااااای از دست شما دو نا عین بچه پشت سر همی میمونین  بعدم  بابام بهش میگه دخترمو اذیت نکن:)))

 

یا وقتی خیلی بحث بالا بگیره(همش شوخیه هااا!)دست ادمو میگیره انقد محکم فشار میده که عملا له له میشه!

این سری میخواستم بیام نشد خدافظی کنم ازش خودش پیام داد (خدافظ کله پوک!)

منم گفتم خدافز کچل دستت درد نکنه:))

کلا محبت تو کلمات سرازیر من درکش میکنم شدییییید

کنار همه ی اینا نمیدونم چرا اینقد این دخترا داداش هاشونو دوست دارن و اونا عین خیالشون نیس!!

 

من شب خواستگاری و عروسیش بشدت گریه کردم چون بیشتر هر کسی دوسش دارم...زیاد اون همیشه  سعی میکرد کاری کنه من مستقل بار بیام...

الانم که بابا شده و اینا فسقلی کلا جای ما رو گرفت حسودم خودتونین:|

  • yasna sadat

بچگیجات

نظرات (۱۶)

:))
چ خوبه که با هم خوبید 
کارت درسته
پاسخ:
ممنون:)
چه مهر و محبتی یاد خودم و آبجیم افتادم
کی می گه دخترا داداشاشونو دوست دارند
اصلا اگر خواهرام منو دوست دارند چرا بهم
یک دختر خوب و خوشگل و باسواد معرفی
نمی کنند
پاسخ:
چی بگم 
وقتی میرن سرخونه و زندگی خودشون کمتر به خانواده ای که داشتن میرسن..
مطمئن باشین دوستون دارن...ان شاالله هم به زودی خواهر شوهر بشند...:)
هم خوب هم خوشگل هم باسواد  فک نکنم همش با هم جورشه:)
سلام
خدا برات نگهش داره!
داداش مهربون نعمتیه!حتی اگه مهربونیش زیر پوستی باشه.
پاسخ:
سلام پرواز جان 
ممنون:)
همینطوره...
داداش من خیلی بی معرفته
منو یادش رفته فک کنم اصن
پاسخ:
منم همین فکرو میکردم...
اخه تا خودم بهش زنگ نمیزدم اون عین خیالش نبود!
ولی خب درگیرن دیگه...
چه جالب یاد خودم و داداشم افتادم ما هم خیلی همدیگه رو اذیت می کردیم ولی خب ما در عین حال خیلی هم هوای همو داشتیم خیلییی زیاد
هنوز هم همینطوره هر روز باید باهم تلفنی صحبت کنیم
ولی خب حرف زدنمون کلا همینجوریه ادبیات مخصوص داریم همیشه مامانم از دستمون حرص می خوره میگه درست حرف بزنید خخخ
پاسخ:
خخخ 
عجب.خداحفظش کنه:)
الهی 
چه خوبع حسش:-)
پاسخ:
:))
آخی، چه باحال :))
اون قسمت «کله پوک» و «کچل» خیلی خوب بود =))
فسقلی خوبه که :)) البته بستگی داره پسر باشه یا دخمل؟
پاسخ:
دخمل خانم:)

مطمئن باش
داداشت بیشتر دوستت داره...
شک نکن
پاسخ:
:)امیدوارم...
  • عرفـــــ ـــان
  • چه با محبت :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    من یا اون؟
  • برنامه نویس جوان
  • عادیه...:)
    پاسخ:
    :)
    اوخیییییییی عزیزم

     عمه ی حســــــــــــــــــــــــــود:)))))))

    منم ایشالا صدسال دیگ عمه شم از تو حسودتر میشم:)))
    پاسخ:
    قربونت :))
    صد سااااال دیگه خخ

    هعییییییییی خوش بحالت ک داداش داری

     

    منم میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم :((((((

    پاسخ:
    عزیزممممممم ب نظرم فقط داداش بزرگتر خوبس:)))
    :)))
    منم با داداشام همین گونه ام ...وشاید خیلی از مواردی که گفتی با محبت تر :| :))))
    پاسخ:
    خخخخ 
    شب خواستگاری و عروسیش بشدت گریه کردم چون بیشتر هر کسی دوسش دارم...
    ****

    بخاطر دوست داشتن ؟!
    پاسخ:
    به خاطر دوست داشتن..
    ب هر حال ازم دور میشد و...
    این خاصیت بچه اخر بودنه بشینی تنها شدنت رو نگاه کنی.
    :)) خیلی وقتا رابطه های خواهر برادری خیلی خاص و خوب از اب درمیان :)♥

    این داستان عمه ی دلتنگ:))
    پاسخ:
    اوهوم :)
    دلتنگ  ..
    دقیقا همین اتفاقا برای من و خواهرمه...
    شب عروسیش منم...
     و بقیه ایضا
    پاسخ:
    :)
    خدا حفظش کنه..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!