من لی غیرک

سلام خوش آمدید

بره زیر هجده چررررخ :/

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۴۵ ب.ظ

طرفای ظهر میخواستم اکانت شم به نت با کاربریم دیدم نمیشه!!!!

ولش کردم یه ساعت بعد رفتم دیدم بازم نشد:/

 به به متوجه شدم یه عزیز دلی با کاربری  من وصل شده...نمیدونم رمز و این حرفا ارو از کجا اورده!!!!!!!یا اصلا این عزیز کی هست که قطعم نمیکنه نت عزیزمو:((((


تنهاچیزی که متوجه شدم اینه داره تند و تند دانلود میکنه با حساب من!!

الان من با کاربری دوست جانم امدم ببینم چه خبره...

و اینکه به دلیل عدم کاربری  اگه درست نشد نیستیم دیگه...


امتحانات میان ترمم که شروع شده..باید ترک نت و وب کرد:/

(خدا کنه مث اون ترم نشه خدایا خودت)

امید وارم کسی که با اکانت من وصل شده کوشیش بره زیر هجده چرخ:/

  • yasna sadat

نظرات (۳۲)

نچ نچ نچ چه کاره زشتی:)
پاسخ:
خیییییییلی 
دزدی که شاخ ودم نداره!!!
  • خانوم فیروزه ای ...
  • واه مگه میشه!!!!!! 
    عجب 
    اره بره زیر هجده چرخ
    پاسخ:
    اره هر دانشجو یه حساب داره برای خودش که وصل شه. و هریه هته یه بار شارژ میشه!
  • خانوم عکاس باشی
  • :/
    پاسخ:
    :/
  • ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
  • عجب آدمایی پیدا میشه :|
    پاسخ:
    اوهوم...
    من خود دوستم کاربریشو داده بازم عذاب وجدان دارم خخ
    پسورد رو تغییر می‌دادی خب :|
    پاسخ:
    تغییر دادم.هر موقع قطع کرد دیگه نمیتونه وصل شه با رمز جدید!!مهم اینه قطع نمیکنه
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • خخخخخخخ

     

    ایشالا

    پاسخ:
    :(
    منم همین مشکلو دارم شماره دانشجویی و رمزمو دادم به دوستام الان خودم دیگه نمیتونم وصل شم همش اونا کانکت میشن
    پاسخ:
    عجب,,,
    خیلی بده
    نفرین نکن:))

    ان شا الله این ترم از بهترین ترم های درسی ات باشه

    برام دعا کن ابجی سادات گلم
    پاسخ:
    نه نفرین نمیکنم به هیچ وجه اینم رو مسخره بازی گفتم...
    ...
    ممنونم:)
    من کی باشم دعا کنم:(ان شاءالله خوشبخت شی و سربلند...

  • سیّد محمّد جعاوله
  • وایییییییییی!!!!!!1

    هوار!!!!!!!!!

    پاسخ:
    :)
  • بابا لنگ دراز
  • :||
    پاسخ:
    :)
  • برنامه نویس جوان
  • خخخخخخخ
    زیر هجده چرخ....!!!!
    یه نفس عمیق بکش بعد فکر کن اگه بیفته تاچش از کار بیفته خیلی جذاب تره...
    :)))
    پاسخ:
    گناه داره گوشی گرونه:))
    اکانت کاربری دانشگاهتون ؟؟
    خب سریع به مسئول سایتتون یا قسمت امور رایانه اطلاع میدادین که بلاک میکرد اکانتتون رو..
    حالا علاوه بر اینکه ممکنه حجمتون رو استفاده کنن .. ممکنه استفاده هایی ازش کنن که بعدا ب ضررتون تموم شه.. چون ی نسخه از هیستوری فعالیت هاتون میمونه تو حافظه سیستم..
    پاسخ:
    بله.
    اتفاقا منم از همین,میترسم:(
    قطع کرد کاربریمو ولی بازم باید اطلاع داد به مسولین
  • عرفـــــ ـــان
  • دزدی زیاد شده ...
    پاسخ:
    به شکل های مختلف 
    خب پسورد رو مگه نمیشه عوص کرد؟
    من که روز اول عوضش کردم
    پاسخ:
    چرا منم عوض کردم...
    امیدوارم این عزیز دل هدایت شود
    و حلال و حرام را متوجه گردد
    پاسخ:
    ان شاءالله 
    موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    همچنین حوری دخت جان:)
    آخر چرا شتاب علمی کشور را پایین می آورید با شب امتحانی بودن تان؟!!!!
    پاسخ:
    :)لازم به ذکر امتحانی که گفتم در پست دو هفته دیگس و من دارم الان میخونم..:)
     با این حال هر چه امید ادما  بیشتر باشه به این که این درس خوندن بعد واسشون تو همین جامعه فایده داشته باشه انگیزه بالاتر میره وشتاب علمی پایین نمیاد...
    ممنون از نظرتون..:)
    البته باید همون موقع دسترسی‌اش قطع بشه و اگه نشد با یه بار خاموش و روشن کردن مودم، اوکی می‌شه ;)
    پاسخ:
    متاسفانه قطع نشد. کاربری دانشگاهم بوده با خاموش و روشن کردن مودم خابگاه که البته سراسری ام هست و نمیشه خاموش کرد درست نمیشد:)
    باز هم ممنون از راهنمییتون:)
    دزا :(
    پاسخ:
    اوهوم…
    جدی؟؟؟؟چ بی شخصیییییت بوده بی اددددب از گلوش پایین نره
    پاسخ:
    اوهوم…
    مهم نیست دیگه....
    :)
    عجب
    پسوردت سفت نگه دار
    نفرین به مردم نکن

    شوخی بود


    سربزنید
    پاسخ:
    بله...
    چشم
    چه بد واقعا :/
    پاسخ:
    اوهوم..
    حل شد دیگه:)
    میان ترم >_<
    پاسخ:
    وییییییییییییی
    ترم آخر همچین بلایی سر من اومد.2 گیگ از شارژ نتم مونده بود یارو همش رو خورد و من وقتی فهمیدم که چیز زیادی ازش نمونده بود :|
    پاسخ:
    عجب ادمااااین یعنی
    مودمو خاموش کن! :)
    پاسخ:
    دست من نیست:)
    :))
    پاسخ:
    :)
    به وب خودت خوش اومدی
    اخ اخ اخ
    امتحان....
    پاسخ:
    ;((
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • موفق باشی تو امتحانات
    پاسخ:
    فک نکنم…
    ممنون.تو هم همینطور:)
    هرکی هست حساب کرده الان امتحانات میان ترمه و می خواسته هرطور شده تو امتحانات کامروا بشی :))
    خوب برو یه لحظه سرور رو خاموش کن ، اونم قطع میشه :))
    پاسخ:
    اره میخواسته ثواب کنه:)))
    خدا خیرش بده خخ
    بره زیر کامیون اونم کامیون آشغالی :دی 

    نت خونتون رو داره مثل زالو میمکه ؟!
    پاسخ:
    خخ.خودشو نگفتما گوشیشو گفتم:)
    نه کاربری دانشگاهو!درست شد دیگه:)
    به اون سوالاتی که جواب بله دادید سه امتیاز بدید و بعضی موارد یک امتیاز جمع رو به من اعلام کنید تا نتیجه رو بهتون عرض کنم.
    پاسخ:
    بله..
    ایشالا گم کنه یا یادش بره رمزاتو 
    پاسخ:
    :)
    مرسی

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!