من لی غیرک

سلام خوش آمدید

طاقت قهر ندارم....

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ب.ظ

بعضی وقتا از دعا کردن میترسم...

چون هنوز دو دقیقه نمیشه اون دعا رو کردم دقیقا بر عکسش سرم میاد ...


نگید قسمت نیست و از این حرفا لطفا!!!اصلا بیخیالش شدم دیگه

خدا هم که رسما با من قهره این روزا


از حال دلم معلومه...

من طاقت قهر ندارمااا ..پس این من لی غیرک که همش میگم چی میشه خدا؟



امشب باید بریم منت کشی:) پیش خدا لیله الرغائب..

منت کی رو بکشیم  جز خدا کی میبخشه آدمه بی منت جز خدا کی بنده هاشو دوست داره واقعا جز خدا.


یعنی میشه دل آدم از اینم گرفته تر باشه!

بازهم لبخند ولی:))

التماس دعا برای امشب 

درهم نوشتم این پست رو  ببخشید


اعمال این شب  در ادامه مطلب

چون شب جمعه داخل شود ما بین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز می‌گذاری هر دو رکعت به یک سلام و در هر رکعت از آن یک مرتبه حمد و سه مرتبه اِنّا اَنْزَلْناهُ و دوازده مرتبه قُلْ هُوَ اللّهُ اَحَدٌ می‌خوانی و چون فارغ شدی از نماز هفتاد مرتبه می‌گوئی« اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الاُْمِّیِّ وَعَلی آلِهِ» پس به سجده می روی و هفتاد مرتبه می‌گوئی:« سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» پس سر ازسجده برمی‌داری وهفتاد مرتبه می‌گوئی«رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ الْعَلِیُّ الاَعْظَمُ» پس باز به سجده می‌روی و هفتاد مرتبه می‌گوئی:« سُبُّوحٌ قُدّوُسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» پس حاجت خود را می‌طلبی که انشاءالله برآورده خواهد شد.

  • yasna sadat

نظرات (۲۱)

امشب اگر قبول نشود دعا از عجائب است/ زیرا که عرش گشوده و لیل الرغائب است...
التماس دعا، انشا الله حاجات تان برآورده شوند در این شب
پاسخ:
محتاجیم به دعا 
همچنین:)
سلام
وبت عالیه
به وب منم سر بزن
اگه دوس داشتی سایت زیر رو لینک کن عزیزم. ممنونم
arcashop.ir
پاسخ:
:)
خدا که با ادم قهر نمیکنه

ان  شا الله به همه ارزوهات میرسی.. محتاجیم به دعا
پاسخ:
همچنین:)
من روزه گرفتم ولی  اعمالش خیلی سخته :دی
پاسخ:
قبووول باشه 
اره خخ
  • برنامه نویس جوان
  • ما رو هم دعا کنید
    پسر خوشحال
    پاسخ:
    اگر لایق باشیم…
    شمام همینطور
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • قشنگ بود
    پاسخ:
    تشکر
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا…
    اجی واس من دعا کن خدا ک با من قهره شاید دعای ترو قبول کرد:"(
    پاسخ:
    این چه حرفیه عزیزم:)
    بازم چشم....
  • بابا لنگ دراز
  • خدا بی دلیل با کسی قهر نمیکنه.شک نکنید.
    التماس دعای ظهور
    پاسخ:
    بله شک ندارم...
    برداشت ادما از خیلی چیزا متفاوته حتی همین جمله ی قهر بودن خدا:)
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا...
    همچنین:)
    به حاجت دلت برسی الهی
    منم 1سال63روز هست که میگذره و منتظر اینم حاجت روا بشم
    برای منم دعآکن
    پاسخ:
    ان شاءلله به ارزو های قشنگت برسی:)
  • الهی و ربی من لی غیرک...
  • الهی و ربی من لی غیرک ...

    پاسخ:
    من لی غیرک...
    :)
    ارتباط عمیقی با عکس جودی آبوت قرار کردم :)
    پاسخ:
    :)
    عالیه..

    آنی که ز جانم آرزوی تو نرفت

    از دل هوس روی نکوی تو نرفت

    از کوی تو هر که رفت دل را بگذاشت

    کس با دل خویشتن ز کوی تو نرفت

    ابوالخیر


    انشاا... اون آرزوهایی که به صلاحتونه .. واستون اتفاق بیفتن.. :)

    پاسخ:
    ممنون همچنین:)
    تشکر بابت شعر زیباتون..
    در شب آرزوها آرزویم آرزوی دلهاست
    پاسخ:
    :)
    التماس دعای مخصوص
    ب امید براورده شدن ارزوهایتان
    پاسخ:
    همچنین حوری دخت جان:)
    سلام
    چه جودی خوب خدا رو شناخته! :)
    پاسخ:
    اوهوم.بازم به اون:)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب خوب
    پاسخ:
    تشکر
  • خانوم فیروزه ای ...
  • منم حالم خوش نیست:-(
    پاسخ:
    :(
    نمیتونم چنین چیزهایی رو باور کنم
    پاسخ:
    :)
    بعضی چیزا باورش سخته....
    توکل بر خدا 
    پاسخ:
    توکلت علی الله

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!