من لی غیرک

سلام خوش آمدید

هنگولیسم حاد:)

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ

نمیدونم چند نفرتون این مدلین که صبح که پاشین تا چند دقیقه تو هنگین!!! یعنی بد جورا:)


اصلا یه وضعیه...من در این مواقع کارایی انجام دادم که موجبات شادی و خنده  بقیه رو فراهم میکند!


مثلا یه بار واسه نماز صبح پا شدم همین از رخت خواب پاشدم   پتو رو به جا چادر انداختم رو سرم!بی جانماز:/


بدون وضو!

یه بار این اتفاق تو خوابگاه افتاد ولی این سری خوشبختانه چادر انداختم سرم به جا پتو خخ..

خدا بهم رحم کرده زیاد جلو بچه ها ضایع نشدم :))


یا مثلا خوابی یکی زنگ تلفن یا زنگ خونه رو بزنه و هیچکس جز تو خونه نباشه  مجبور باشی تو جواب بدی ....من رسما چرت و پرت جواب دادم یعنی!


دوستم از من بدتر یه بار تو امتحانات گفت من یه نیم ساعت میخوابم بیدارم کنید دوباره بخونم....بعد نیم ساعت بیدارش کردیم میگه ولم کنید جولی (میمون شخصیت فیلم که واسه مکالمه گوش میدادیم!!!!) بیدارم میکنه خخخ


خدا نصیب نکنه دیگه واقعا:)



 

  • ۹۵/۰۱/۲۲
  • yasna sadat

نظرات (۲۴)

  • ♦♦ حسین ♦♦
  • هههههههه
    عجب اصطلاحی درست کردین-->هنگولیسم
    جالب بود اما برای من پیش نیومده
    پاسخ:
    :))
    خیلی خوبه که پیش نیاد:)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    ینی به جایی رسیدی ک مانتو مغنعتو برعکس بپوشی جلو همه ضایع شی؟د نرسیدی دیگ خئاهر من نرسیدی اگ میرسیدی این حرفو نمیزدی من رسیدمممممممم به اینجا خیییییلی بده :"(
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    من صبحا که بیدار میشم بداخلاق و عصبی هستم ولی اینجوری نیستم دیگه :دی
    پاسخ:
    :)
    منم همش نیستم اینطوری که کم پیش میاد,,
    :)
  • خانوم عکاس باشی
  • :/ از خواب که بیدار میشم انگار تو فضام :/
    پاسخ:
    :))
    عجب =))
    پاسخ:
    بعله:)
    تازگی ها سبک خواب شده ام....
    پاسخ:
    سبک خوابی سخته واسه ادم...مخصوصا جاهای شلوغ
  • برنامه نویس جوان
  • خخخخخخخخ
    من وقتی شب تا صبح بیدار باشم اینطوریم صبحش
    پاسخ:
    :)
    خخخخخ
    پاسخ:
    :)
    خخخخ ، عجب ، نه من اینطور نمی شم ، هنگ نمیکنم ، من معمولا تو خواب اورکلاک میکنم ، کوچکتر که بودم ، یه پا خواب گرد بودم برای خودم
    پاسخ:
    چه جالب:))
    وقتی جامعه ناهنجار شود ، افراد جامعه هم اینطوری می شوند
    پاسخ:
    ببخشید متوجه منظورتون نشدم...

    من گاهی پیش میاد ساعت 3 صبح میخوابم 5 هم باید بیدار بشم اما تا حالا اینجوری نشدم خدا رو شکر (:
    پاسخ:
    خدا روشکر:))
    خخخخخخ منم همینطورم
    پاسخ:
    :)
  • مهســـــــــــــا ...
  • خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    جالب بود :)
    راستش من صبح ها کم حرف هستم ولی بداخلاق رو نمیدونم شاید باشم شاید نباشم ولی سعی میکنم نباشم :)

    پاسخ:
    ممنون:)
    چه میشه کرد...
    متوجه نشدم خوش اندیشی پوزخند به مثبت اندیشی میزنه؟
    میگی میزنه تو ذوق آدم
    مگه همه چیز روزگار بر وفق مراد آدم هست؟ 
    میزنه ممکنه بد هم بزنه تو ذوقت 
    ولی باید بلند شی
    اینجا فرق آدم قوی و ضعیف معلوم میشه
    تو هم که قوی هستی :)
    تو بلند شو و دوباره بخند تا از ته بسوزه روزگار :)
    خیلی وقت ها آدم ها کم میارن و این خیلی طبیعی هست 
    اینجاها هست که باید ادم به یک منبع خوب مراجعه کنه تا شارژ بشه
    حالا این منبع خوب میتونه همه چی باشه 
    بستگی ب فرد داره
    از خوندن جک گرفته تا خوندن قرآن یا دیدن یک نفر
    رفتن به یک مکان خاص
    گوش دادن آهنگ، و صد تا چیز دیگه
    مثلا یکی از منبع های من مستند راز هست :)
    هر موقع نگاه میکنم کلی انرژی میگیرم 
    موفق باشی :)
    پاسخ:
    درست میگین 
    ممنونم:)


  • عرفـــــ ـــان
  • پتو جا چادر عالی بود :)))))
    پاسخ:
    نقطه اوج پست بود:)
    + بعله دیگه اینم از ما جوونای این مملکت :-))))
    پاسخ:
    خخخخ 
    دلشونم بخاد جوونایی مث ما داشته باشه:))
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • خخخخخ اره دقیقا
    پاسخ:
    :)
    خدا رو شکر صبح ها دچار هنگولیسم نمیشم!:))
    اما مورد تلفن بارها و بارها اتفاق افتاده!:))) :/
    پاسخ:
    منم همیشه این مدلی نیستم صبحا…!!!
    :)
    تلفن جواب دادن،موقعه ای که من خوابم برام پیش اومد هذیون میگفتم :|
    همین که موجبات شادی رو فراهم میکنم خودش کلیه
    پاسخ:
    بله.:)
    خخخ دمت گرمممم باو...

    پاسخ:
    به ببین کی اینجاااااااااست:))
    والا من بد ترم ... خیلی بد تر
    صبح که باید با کتک یا پارچ اب از جام بلند شم و یه بار حتی سر کلاس صبح خوابیدم ۱۲ بلند شدم و برای حاضر غایبم حاضر نگفتم
    یا یه بار وقتی از خواب بلند شدم سریع رفتم حاضر شدم برم دانشگاه ... اخر فهمیدم هنوز ساعت ۴ صبحه ... و....
    پاسخ:
    اوه اوه 
    چه خوش خوابید:)
    سلام
    عالی بود
    این جور خاطرات تو خوابگاها زیادند
    پاسخ:
    مچکرم:)
    بله همینطوره...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!