من لی غیرک

سلام خوش آمدید

14 فروردین منتظر ماست با لبخند

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۴ ب.ظ

فکر کنم علاوه بر این که وقت پست گذاشتن ندارم زیاد سمت پست گذار مغزم کلا متلاشی شده!!


عید و مراسماش واسه من یکی که به جز  خستگی چیزی نداره!

حوصلم سررفت از این دید و بازدیا...تمومم نمیشه!


یکی هم که میاد خونمون یا میریم خونشون اصلا که نمیبینیمش همش مشغول پذیرایی.

مخصوصا من آرتوروز کمر گرفتم خخ.همه پذیرایی با خودمه:):(

این که میگن اومدیم خودتونو ببینیم همش چاخانه!! والا..

عید دیدنی میرویم که دیداری تازه کنیم هه به قول یکی زرشک:/

میگم

 هیچکدومتون نمیرید مسافرت منم ببرید قول میدم یه گوشه بشینم حرف نزنم:(

عیدیم که ندادین پس باتون میام سفر تا تنبیه شید:)))


و در پایان غرغر هایم.....


14 فروردین از آنچه فکر میکنید به شما نزدیک تر است!!!!!!


ستاد ایجاد رعب و وحشت به دوستان بلاگی 

با تشکر ...

اثر انگشت!!

اثری از صاحب من لی غیرک جانم


  • yasna sadat

نظرات (۲۲)

«زرشک» رو خیلی با غلظت گفتی، منم دردم گرفت :)) :|
پاسخ:
خخخ
  • مهســـــــــــــا ...
  • وویی نگووووو
    پاسخ:
    دل تو هم پره هاااا
    :)

    واقعا منم خسته شدم.. ظرف شستنش هم هس تازه:)

    در عرض ده دقیقه نمیدونم چطوری زحمت کثیف کردن اون همه ظرف رو میکشن

    خداقوت خواهری:)

    فعلا باید کار کنی 14 فروردین خیلی هم نزدیک نیس:)
    پاسخ:
    واااقعاااا
    چرا بابا چشم بهم بزنی شده 14
    حالا اگه مهر بود عصر روز یکم بود!!!خخ
    سال نو مبارک
    پاسخ:
    بر شما هم:)
    مگه قراره از 14 فروردین بریم کلاس؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    قرار نیست؟!!!!
    خخ
    من که14 کلاس  ندارم ولی:))
    عجب رعب و وحشتی ایجاد کردی خخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخ
    بیا خونه ما بشین با من تست بزن...دی:
    دیگه از مهمونی گلایه نمیکنی !
    پاسخ:
    منم این روزا رو گذروندم:)


  • عرفـــــ ـــان
  • منم حوصله عیدو ندارم همون پاشیم بریم دانشگا بهتره :/
    پاسخ:
    کاش  همه چیز تموم میشد...
    حقیقت است
    (لبخند)
    پاسخ:
    بله..
    عیده دیگه

    میگذره
    پاسخ:
    این که نه دوست داری بگذره نه اینکه نگذره بدتره
    اوووف
    سمت پست گذار کدوم ورِ مغزه اونوقت؟؟


    با گوشه نشینی تو سفر.. میخواین تنبیه کنید؟؟ :)))

    :|:):|...
    پاسخ:
    نمیدونم مال من متلاشی شده نمیدونم کجای مغزه:)

    نه تنبیه خوبی نیست اینطوری..:)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • وااای نگووووو 
    پاسخ:
    :(
    :)
    من که منتظرم زودتر 14 فروردین بیاد  دلم براش لک زده خخخخ
    پاسخ:
    عاااخی
    خدا شما رو به این روز برسونه خخ
    واقعا زودتر این عید تموم شه مردم انقدر کار کردم :|

    من که امسال استرس بعد از عید رو ندارم..بیکار...آزاد...رها :دی
    پاسخ:
    برعکس من خیلی استرس دارم به حدی که خوشی الانم رو گرفته..
    هنوز وقت نکردم برم مهمونی :/
    پاسخ:
    تازه روز پنچمه وقت هست:)
    سلام
    ممنون که یاداوری کردید :)) 
    خیلی زود میگذره لامصب 
    نمیدونم چرا خرداد ماه و دی ماه انقدر سریع نمیره :)

    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    اون که اصلا نمیگذره
    14 فروردین حکم همون بادامه تلخه است، توی یه ظرف پر از آجیل! :)
    پاسخ:
    از اون تلخااااااا
    + اینجانب کلا موافقـــــــ می باشم :-)))

    + 14فروردین اتفاقا شنبه هم هست واقعا برای دوستان مدرسه دار :-O آرزوی تعطیلات بسیار بسیار خوبی رو دارم :-))))

    پاسخ:
    ممنون:)
    دوستان مدرسه دار :)))
    :-))
    پاسخ:
    :)
    آخ آخ آخ آخ
    ما تا 12 ام مهمونی داریم :(
    منم فقط هستم که رحمت(نه زخمت :/) این همه بردن و تعارف کردن ها ر بر عهده دارم
    نه والا ما هم نمی ریم سفر ...
    موندم چطور برگردم دانشگاه :((((
    بلیط ها همه فروش رفته
    بر 14فروردین لعنت و درود بر درود کسی که یاد آوری نکرد بر من این روز رو :/

    پاسخ:
    من که قبل عید گرفتم بلیطو به بدبختی گرونم شده حساااااااابی
    نگران نباشید گیر میاد..تعداد سرویس ها رو این موقعا بیشتر میکنند..
    بله درود بهش
    ااااااااااااااااه لعنتییییییییییی14 فروردین وااااایییی چرا خو اعصاب ادمو چیزی میکنی خواهر من؟

    الان دو ساعته دارم اب طلا میخورم :( خدااااااااا ازت نگذره :(((((
    پاسخ:
    :(
  • طاها میرویسی
  • مدرسه ها!!
    پاسخ:
    :(

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!