من لی غیرک

سلام خوش آمدید

مانتو یا گونی!!

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ب.ظ

امروز طی جریان خونه تکونی با صحنه ای رو به رو شدم که تعجبم را نیز بر انگیخت:))


و آن صحنه چیزی نبود جز مانتو شلوار فرم مدرسه مال سال اول دبیرستان

یعنی مانتو نگو گونی بگو اتفاقا همرنگشم بود!!!!


هیچی به یاد گذشته پوشیدمش دیدم بنده خدا تو تنم داره زار زار گریه میکنه!!!!

یعنی گشادااااااا..

به مامانم نشونش دادم اول کلی خندید بهش میگم خداییش من چطوری اینو میپوشیدم هم زمان دو نفر  دیگه تو این جا میشن!!!


مادر گرام گفت نه اونوقت اینقد ضایع نبود از وقتی رفتی اون خراب شده(منظور دانشگاه و خوابگاه میباشد!)این طور شدی

یادمه اون زمان هر چی غر میزدم کسی تنگش نکرد برام خودمم بلد نبودم..(ریا نباشه الانم زیاد بلد نیستم:/

بدم میاد از خیاطی خب اصلا بو پارچه میشوم سرم در میگیره:(()


من نمیفهمم آخه ایناا چه لباساییه خورد دانش آموزای بدبخت میدن خب!!یادم اومد اعصابم خورد شد:/

  • yasna sadat

نظرات (۴۶)

  • دینای دیگر ※※
  • خخخخخخخ.... 
    پاسخ:
    :))
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
    :)))

    پاسخ:
    :)
  • عرفـــــ ـــان
  • ولی الان من بچه مدرسه ای هارو میبینم خیلی گونی مانند نیست ها لباس فرماشون !
    تازه بعضیاشون خلبانن و ملوانن و از این فیلم و سیانسا :دی
    پاسخ:
    خخ
    ما شکل رزمنده های جنگ بود خخ
    سال بعدش عوض شد فرمامون خداروشکر!!!
    عاوولی بوداجی مرسی که اومتی وبم
    پاسخ:
    خواهش میکنم بهار جان:)
    خب خدا روشکر
    یادمه دبیرستان ما هر ماه باید مو ها رو شماره 8 کوتاه می کردیم :/
    پاسخ:
    خخخخخخ
  • عشق آسمانی
  • ی عکس از گونی میگرفتی تا بیشتر میخندیدیم:)
    پاسخ:
    پولیه اینش دیگه....:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خخخخخخخخخ اره انگار تنگش کنن چی میشه :)))
    پاسخ:
    :)
    غذای دانشگاهتون خوب نیست و در غربت دلتنگ خانواده می شوید


    پاسخ:
    بله....

    خخخخخخخخ
    من بلدم
    کلا امشب تو کار منم.
    :-) 
    پاسخ:
    :))
    ببخشید متوجه نشدم منظورتونو!!
    حالا برو شکر کن پسر نبودی که با دیدن عکسای اون سنی خودت، هوس خودکشی به سرت بزنه :))
    پاسخ:
    اوه تا این حد خخ
    مانتوی دوره ی دبستان من این شکلی بود :|
    پاسخ:
    خخخ
    وای فاجعه ای بود اون لباس ها..چجوری میپوشیدیم؟! :|
    پاسخ:
    دیکتاتوری بود مدرسه ها
    مدیرمون میگفت به اینا میگن رو پوش روپوشم گشاده!!!!
    بو پارچه میشونی؟😐 حس امیزی داشت😅😅
    پاسخ:
    از خیلیا شنیدم همینو میگن...
    بوی پارچه به مشامم میرسد 
    خوبه؟؟خخ

  • عشق آسمانی
  • کلا چند؟ :)
    پاسخ:
    اووم هنوز به قیمت فکر نکردم:)
    نوستالژی همینه
    پاسخ:
    بله..
  • خانوم فیروزه ای ...
  • خخخخخخخخخ....  نامرد خخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخ
  • هــانـــــی خــانـــومــــــ
  • خخخخ
    پاسخ:
    :))
    بابا نیستی ببینی مانتو مدرسه های جدید چطوریه:/

    میشه باهاشون مهمونی رف:/
    پاسخ:
    خخخ
    ما هم نسل سوخته حساب میشیم پس:)

    که اینطور ;-)
    پاسخ:
    بعله:)
  • نویسنده عشق
  • اینارو میپوشیدیما :| فک کن :|
    پاسخ:
    خخخ
  • مهســـــــــــــا ...
  • توپولووووووووووو....خخخ
    پاسخ:
    خخخخخ
    کی من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خخخ
    گونی ها رنگهای متفاوتی دارن..
    گونی شما .. عه.. ببخشید مانتوی شما چه رنگی بود؟ :))
    پاسخ:
    رنگ  لباس  رزمنده ها:))
    خوشحال میشم بیایی وبم
    پاسخ:
    چشم:)
  • فاطمه نظری
  • خخخخخ
    پاسخ:
    :)
    من که شهر خودمون میرم دانشگاه ترم اول 5 کیلو کم کردم تازه
    پاسخ:
    :(
  • فاطیما کیان
  • واقعا چطوری اون کیسه های گشاد بد رنگ تیره رو تنمون میکردیم و مدرسه هم میرفتیم ؟
    پاسخ:
    خخخ
    مجبور بودیم مجبوور:)
    ممنون از حضورت:)
  • ههـــ ـــــ
  • یعنی نگه داشتینیش ای خدا من دفتر دیروزمو ندارم
    پاسخ:
    خخخ
    خسته نباشید..
    همه ی اینا خاطرستاا چه خوب چه بد
    :)))))
    یه زمانی گشاد مد بود! :)
    پاسخ:
    بله...:)
    عاوولی وبت مرسی ازحضورت
    پاسخ:
    تشکر:)
  • حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
  • خخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
  • آذین& گیتی
  • خخخخخخخخ

    رزمنده رو خوب گفتی :))))))

    کلا مانتو مدرسه رو نگهدار بعد یه مدتی ببینش بخند...خخخ
    حالا رنگ خاکی رزمنده که از خاکستری شبیه بـــــــــــــوق خیلی بهتره:)))

    موفق باشی
    پاسخ:
    خخخخ
    ممنون همچنین:)
    عب نداره حالا خوبه ک گذشته :)))))
    پاسخ:
    :)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • خخخ؛)
    پاسخ:
    :)
    الان دارم میخندم ها :)
    پاسخ:
    دلت شاد لبت خندون:)
    سال جدید مبارک ها باشه :) 
    پاسخ:
    همچنین برای شما:)
    شاید راهکاری بوده است از سوی آموزش و پرورش برای حفظ حجاب اجباری! چون بعضی دانش آموزان حرف گوش کُن نیستند علی القاعده
    پاسخ:
    شاید...
    و سال نو نیز پیشاپیش مبارک باد* با آرزوی سالی پر خیر و برکت
    پاسخ:
    ممنون عید شما هم مبارک...
    همچنین برای شما:)
    سلـام

    سال نو مبارک :)

    انشاا... امسال سال رسیدن به آرزوهای خوبتون باشه :)
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک
    ان شاء الله سال پر خیر و برکتی داشته باشید پر از اتفاقای خوب:)
    عیدت مبارک
    پاسخ:
    ممنون همچنین:)
    اتفاقا همین چند وقت پیش داشتم عکسای دوران دبیرستانو میدیدم و با اینکه خیلیم ازش نمیگذره ولی گفتم وای! یعنی من اینقدر زشت بودم! :)))
    پاسخ:
    :))
    فک میکنید :)
    پارچه بو داره آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

    دغدغه مام اون زمان همین بود:) البته ریا نباشه


    ________________________
    jameolhoda.ir
    پاسخ:
    اوهوم..
     نه ریا نیست :))
    سلام 
    یه پست قراره بزارم و در آن تمامی طراحان لباس مدرسه را مورد لطف و عنایت خودم قرار بدم 
    پاسخ:
    سلام 
    :))))
    الان وضعیت  فرم مدرسه ها بهتر نشده؟
  • คຖē Şhērlฯ
  • والا اینا زورشون فقط به دانش اموزای بدبخت میرسه
    پاسخ:
    سلام خوووش برگشتی به وبلاگ:)
  • Åηℯ  ṧ♄εґłƴ
  • چون هنوزمعلوم نیس دانش اموزم یادانشجو گفتم بذار درمورد این مرحله اززندگی هم یه چیزی بگم!
    خخخ
    پاسخ:
    عزیزم:))

    ایشالا که دانشجوییی*_*
  • Åηℯ  ṧ♄εґłƴ
  • وقتی مانتوی مدرسمومیپوشم شبیه موشای ابکشیده میشم.... حس کیسه گونی رو بهش ندارم:)))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!