من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خدایا به دل نگیر لطفا با تشکر :))

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ
میدونین چند وقته ذهنم در گیره چیه...
در گیر این که ما آدما چقدر ناشکریم..خیلی هاا
واسه یه مسئله کوچیک و شاید بی اهمیت یا فوقش کم اهمیت زمین و زمان رو به هم میدوزیم..

من به شخصه هر وقت سر این چیزا به خدا غرغر میکنم بعدش کلی ازش عذر خواهی میکنم و میگم غلط کردم..
آخه یبار چوبشو خوردم:(

ولی خب اگه به خدا هم نگیم پس به کی بگیم؟

خدایا لطفا اینا رو بذار پای دردو دل نه ناشکری که بعدش مثال شعر زیر بشیم
 شکر نعمت نعمتت افزون کند    کفر نعمت از کفت بیرون کند...

خیلی وقتا از مریضی هامون از تنهایی هامون از بی پولی ها و خیلی چیزای دیگه پیش خدا شکایت کردیم

اما آدمای اطرافمون در وضعیت خیلی بدتر  اینقد به خدا نزدیکن که...

 استاد اندیشمون میگفت  خدا هر چی بهتون داده از لطفش بوده از مهربونیش

شما حق ندارین  واسه چیزی که کادو گرفتین یا هدیه ایراد بگیرین یا بگین چرا فلان چیزو بهم ندادی !!!حرفش سخته درکش .
اما ته تهش راست میگفت 

باید خیلی معرفت داشته باشی به خدا که اینو قبول کنیم



ایول خیلی از این عکسه خوشم اومد:)

  • yasna sadat

نظرات (۳۶)

  • نویسنده عشق
  • به دل نمیگیره دوسمون داره :)
    پاسخ:
    :))
    امیدوارم به دل نگیره
    حرفت درسته.....
    از وبت خوشم اومد بهت سر میزنم دنبال میشی😉
    به ماهم سر بزن خوشحال میشیم....
    پاسخ:
    ممنون
    بله حتما
    گل گفتی یسنا خانوم :)

    عکس کلی لایک داش :(
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خدایا شکرت که اینقد تو زندگی بدبختی داریم....
    پاسخ:
    .....
    اگه حالمون خوبه حکمت خداست و اگه هم حالمون خوب نیست بازم حکمت همون خداست؛ در هر صورت الهی شکر... ^_^
    پاسخ:
    اگه اون مورد دوم میشد از ته دل خدا رو شکر کرد خیلی خوب میشد:)
    این که حکمتشو درک کنیم و بپذیریم
    اهوم..

    (شکلک شرمندگی)

    اجرت با خدا.. التماس دعای فرج
    پاسخ:
    قربانت
    همچنین:)
    شکایت از خدایی رحمان و لطیف و رحیم که واقعا بی معناست
    ولی شکایت به خدا خیلی عالیه...اینکه شکایت هامون رو با خدا در میون بگذاریم نه با خلق خدا که سرشار از فقر و محدودیت اند
    پاسخ:
    درست میگید واقعا..
    قشنگ بووود 
    خدایا ب دل نگیر لدفن
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • خدایا به خاطر همه چیز شکر
    پاسخ:
    شکررر
    اره واقعا ادمای بدی شدیم
    پاسخ:
    بله...
  • دینای دیگر ※※
  • لایییییییییک عکس
    پاسخ:
    بله:)
    راستی خوش اومدی :)
  • عرفـــــ ـــان
  • من که هیچ وقت از خدا معذرت خواهی نمیکنم پرو تر از این حرفام !
    خدایا شکرت که سرطان نمیگیرم ؟ :دی
    خدایا شکرت که از این بیشتر مارو بدبخت نکردی !
    پاسخ:
    خخخ
    چی بگم..

    :)
    پاسخ:
    :)
    ممنون از حضورتون
    درسته..
    من بکی که بنده ی خوبی نیستم و همیشه گله میکنم....
    پاسخ:
    گله نمیکنید
    درد و دل میکنی:)
  • عشق آسمانی
  • فقیری با کفش پاره داشت شکر میکرد خدا رو، ازش پرسیدن چرا با این وضع خدا روشکر میکنی؟ میگه یکی رو دیدم پا نداشت
    شکر خدا برای همه چی 
    برای هر چی که گرفتی شکر برای هر چی که داریم شکر برای هر چی که میدی شکر :)
    پاسخ:
    بله شکر:)
  • هــانـــــی خــانـــومــــــ
  • اره دقیقا :"(
    پاسخ:
    :(
    نتونستم تا تهش بخونم، آخه فکرم درگیر شد
    درگیر اینکه چرا حضرت علی حرفای دلشو به چاه می گفت!
    پاسخ:
    عجب
    خدای من...
    منم به فکر وا داشت حرفتون...
    خدایا بر نعمت هایت شکر
    پاسخ:
    شکر:)
    پست قشنگی بود...
    پاسخ:
    مجکرم:)
    مثل همیشه قشنگ
    پاسخ:
    مثل همیشه لطف دارید:)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • نمیدونم چی بگم
    :/
    من خودم ظرفیت غر غر م بالاس ولی شکر گذاری صفر:|
    پاسخ:
    هممون همینطوریم:(
    پست خوبی بود (آیکن تحسین ) 
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
    الان دارم فکر میکنم آیکن تحسین چه شکلیه دقیقا:))
  • ههـــ ـــــ
  • شکر خدا ک ......
    پاسخ:
    که؟؟
    اتفاقا همین دیشب بود از خداحرصم گرفته بود....ولی خودش میدونه تهه دلمون هیچی نیس
    پاسخ:
    واقعا...
    چی بگم والا ! 
    واسه داشته ها و نداشته هام شکر می کنم :)
    پاسخ:
    :)
  • خانوم فیروزه ای ...
  • :)
    پاسخ:
    :)

    نسل پشت نسل تنها امتحان پس می‌دهیم

    دیگر انسانی نخواهد بود قربانی بس است

    بر سر خوان تو تنها کفر نعمت می‌کنیم

    سفره‌ات را جمع کن ای عشق.. مهمانی بس است!

    فاضل نظری

    پاسخ:
    عااالی بود
    ممنونم:)
    خدا رو شکر ...
    پاسخ:
    بله...
    باهات موافقم
    ولی به خدا نگیم به کی بگیم؟؟
    پاسخ:
    ممنونم:)
    واقعا به جز خدا کیو داریم بهش بگیم....
    واقعا عکس جالبیه و البته عمل بهش واقعا سخت .... خیلی سخت
    پاسخ:
    خیلی سخت...
    درسته ...
    شکـــــــــــــــــــــر برای همه چیز :)
    پاسخ:
    :)
    زیارت قبول عزیزم
  • مهســـــــــــــا ...
  • راس میگی واقعا خیلی ناشکریم...
    پاسخ:
    اوهوم...
  • حکیم برجیان
  • هر که نداند سپاس نعمت امروز/ حیف خورد بر نصیب رحمت فردا
    "سعدی"
    پاسخ:
    بسیار عالی....
  • حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
  • راس میگی
    پاسخ:
    :)
    وبت عالیه خوشحال میشم بهم سربزنی ....
    پاسخ:
    ممنون:)

    ممنون ازت

    پاسخ:
    🌺🌺

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!