من لی غیرک

سلام خوش آمدید

دختر شیرنی فروش

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ق.ظ

خب خدا رو شکر از اون حال و هوا در اومدممم 


الان اگه خاطره های بازار کوچیکمون (مربوط به برنامه کانونمون)و کویر رو نگم دق میکنم بذارین بگم خب


اونجا من صاحب غرفه ی شیرنی و چایی و دمنووش بودم..با یکم از بچه های دیگه  وقتی میرفتیم کلاس جاهامون عوض میشد ...


کلا این شیریینیا همش به ادم چشمک میزد.دانشجوها هم نمیدونستن کدومو انتخاب گفتند..از من میپرسیدن مواد اینا چیه؟؟؟کدومش خوش مزه تره....منم گرونترینشو میگفتم این در حالی که اصن نخورده بودمش:))



بابا من خودم شیرینی فروش یا پز بودم یا هفت پشتم چه میدونم خوب از چی تشکیل شده .ولی خب ضایع بود بگم نمیدونم مثلا میگفتم ژله بستنیه:))


کلی هم اونجا جفتی می اومدن بچه ها دختر پسری ...پسره به دختره میگ عشقمممم کدومو دوست دارررری بخرممم..


وجدانم راضی نشد بهشون گرون تر بدم آدمم اینقد لووووووووس!!!!!!


ولی دو سه مورد حالشونوگرفتم:)

حالا ما بدبختا یه چیز میگرفتیم دو سه تایی با هم میخوردیم خخ پول نصف نصف..


کویرم خیلی جالب بود خاکش خیلی نرم بود استاد میگفت خاک ونوع کویر با همه جا فرق داره  خاک ها رو پس میزدیم  میرفتیم میخابیدیدم رو خاک ها و رومون بچه ها هاک میریختن خیلی باحال بود:)


اونجا با یه مترسک عکس گرفتیم من و دوستم استاد کلی بهمون خندید:/ بی ذوقا

اینقد دوست داشتم شب کویر رو بیبنم نشد ولی..



  • yasna sadat

نظرات (۲۵)

کویر خیلی خوشگله
پاسخ:
موافقم:)
این جهان کوه است و فعل ما ندا
سوی ما آید ندا ها را صدا !

شما که حال بعضیا رو میگیرید یا بعضا شیرینی گرونه رو معرفی میکنید..
طبیعیه که یه کسی پیدا بشه و کرایه تاکسی رو دوبرابر ازتون بگیره!
این ب اون در!:))
پاسخ:
خخخ
 من ترجیح میدم سکوت کنم واقعا و عرق شرم بر پیشانی پاک نمایم.:))
ولی اونا حقشون بود خب!
منم یه بار شب کویر رو تجربه کردم
خیلی جذابه صدای سکوت
ستاره های قشنگ و .....
پاسخ:
من شب اونجا نبودم...
ولی کلا خیلی ارامش بخشه راست میگین
  • آقای بلوطــــ
  • میگن کویر خیلی باحاله راس میگن؟
    پاسخ:
    عاااالی.البته بستگی به سلیقه هم داره.بعضی بچه ها غر میزدن اینجا کجاست ما رو اوردین یه مشت خاک!!!!:/
    استادتون متوجه نبوده که عکس گرفتن با «مترسک» چه افتخار بزرگیه که! بهله! D:
    پاسخ:
    خخخ
    صحییییح..
    البته بیشتر مترسکه افتخار کسب کردا که با ما عکس گرفت...:)))

    منم شب کویر و دوس دارم
    پاسخ:
    دوست داشتنیه واقعا
  • عرفـــــ ـــان
  • چقد باحالی تو آخه :)
    پاسخ:
    مزاح میفرمایید:)
    سلام
    حال شما؟
    در شب آسمان پرستاره زیباست.
    پاسخ:
    سلام.ممنونم.شکر.شما خوب هستین؟
    درسته
    کویر ارامش خوبی داره
    پاسخ:
    خیلی
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • شبای کویر خیلی خوشگله 
    پاسخ:
    اوهوم
    شباش پر ستاره است 
    احساس می کنی دنیا بالای سرته :)
    پاسخ:
    عااالیه اسمون صاف
  • نویسنده عشق
  • بهترین سکوت و ارامش توی شبهای کویره :))))))

    جنگلای شمالم اینقد ارامش نداره :))))))))))))
    پاسخ:
    بله:)
  • مهســـــــــــــا ...
  • کویر؟ :|
    پاسخ:
    اوهوم کویر:)
  • بآنو نارینـ
  • :) کویر ...
    پاسخ:
    :)
    :)))
    پاسخ:
    :)
  • سرباز جامانده
  • خخخخ خب بااطلاعات میرفتی وایمیستادی.چراباروح و روان مردم بازی میکنی؟!
    پاسخ:
    خخخ چ کنم دیگه.کسی نبود به خودمم بگه 
  • کلنگ همساده پسر
  • آسمان شب کویر واقعا دیدن داره. اهل شیرینی نیستم. بیشتر چیزهای تند یا ترش یا تلخ!
    پاسخ:
    خودمم یه دونه از شیرنیها رو بیشتر نخریدم تو این مدت،اونم چون کاکائویی بود:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • منم مییییییییییبررررررردیییییییی من کویر دووووووووس

    نــــــــــــــــــــــــــامرد تهنا تهنا کویر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    عزیززززززززززمممممممم. تو اراده کن باهم مییییییررررریم:)
    آی اصفونییی :دی

    گرونتره رو فروخته :)))))))))))

    خخخخخ
    پاسخ:
    خخخ کلا شما همه چی رو ربط بده به اصفونی خخ 
    من گرونتره رو پیشنهاد دادم فقط نمیخریدن که خخ
    زیبا ترین قسمت کویر شبشه

    یک آسمون پرستاره و یک سرما بین صحرا وسط نسیمی که انگار میخواد بگه بهار توراهه
    پاسخ:
    اونجا که فقط گرم بود نسیم و اینا نداشت 
    واقعنم قشنگی کویر به شبشه
    عجب ، خوب لاقل یکی از شیرینی ها رو می خوردی ، ببینی کدوم واقعا خوشمزه هست :|
    کویر خاک نداره که ، قکر کنم شن باشه ! {مطمئن نیستم}
    من این خود دفن کنی رو کنار ساحل تجربه دارم خخخ
    پاسخ:
    منم خریدم یکی دو تاشو خب:)
    اره بهش میگن ماسه..خاک نمیگن.
    ساحلم خوبس:))))
  • ههـــ ـــــ
  • ما وقتی میرفتیم مشهد تو کویر نگه داشتن تو دور و برای زنجان بود یه آرامش خاصی داشت
    پاسخ:
    :)
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخ...
    پاسخ:
    :)
    :)
    پاسخ:
    :)
    سلام 
    تجربه ی شیرینیه :)
    امیدوارم دوباره تجربه کنی :)

    اون قسمت مترسک رو که خوندم یاد مترسک بیان افتادم :)) و گفتم اگر اینو خونده باشه اون وقت ، با خوندنش چی گفته ؟:))
    بعدش اومدم چک کردم  و کامنت ایشون رو خوندم:)))


    یکی از آرزوهام رفتن به کویره ولی فکر کنم این آرزو هم مثل باقی آرزوهام به فراموشی باید بسپارم :)))

    پاسخ:
    سلام واران جاان:)

    اووم میدونی از یه لحاظ خیلی خوب بود خیلی دوسش داشتم بهم اعتماد بنفس میداد  از یه لحاظ خیلی بد انقد که دوس ندارم برگردم و عکس های اون روزا رو نگاه کنم..


    اره  منم موقع نوشتنشم داشتم به همین فکر میکردم:))

    خییییلی خوبه کویر خیلی البته  سلیقه ای هستا مثلا بعضیا میگفتن اینجا کجاست مارو آوردین:)


    عه به فراموشی نسپاار حتمااا تجربش کن بیا با هم بریم اصن:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!