من لی غیرک

سلام خوش آمدید

بغض بدخیم

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

دیروز بساطه کاری که گفتم تو پست قبل رو جمع کردیم تموم شد....روزای خوبی بود با کلی آدمای جدید آشنا شدیم  تجربه های خوبی داشت..


اما یه وقتایی یه جاهایی خیلی دلم میگرفت از خیلی چیزا..


امروزم رفتیم کویر برای اولین بار  بود مبرفتم از طرف انجمن رشتمون...جاتون خالی خیلی دوست دارم دربارش حرف بزنم چطوری بود و چی گذشت و از این حرفا اما....


اما نمیتونم .دلم میخاد  الان بگم چقد دلم گرفته این روزا  میخام بگم سرخی چشام و صورتم همش از آفتاب سوختگی امروز نیست بهونه ی خوبیه برا قایم کردن اشک های پنهونی...


نه میخام اینجا وایسم نه همچین مشتاقم برم خونه......


×××××

به سلامتی خودم چون با همه خندیدم

همه رو دلداری دادم  نگران همه شدم

به همه اهمیت دادم....

ولی هیچ کس نفهمید تو دلم چی میگذره..


  • yasna sadat

نظرات (۱۷)

  • بآنو نارینـ
  • هیچکس نفهمید :(
    پاسخ:
    هیچکس.
    عاشق این عکسه ام خیلی باحاله
    وا این کجاش خوبه آدم با هیچکس درد ودل نکنه!؟
    پاسخ:
    :(
    ان شاءالله خدا بهت آرامش بده...
    پاسخ:
    به همه ارامش بده....
    :(
    میگذره گلم
    پاسخ:

    ممنون حوری دخت جان:)
    لایک
    پاسخ:
    مرسی
    با چنند قطره اشک برای ائمه(ع) خیلی سبک میشید خیــــــــــــــــــــلی
    فاطمیه هم نزدیکه
    پاسخ:
    همین  شهادت به روایتی شم خوب بود برام اما دوباره...
    تنهای بی سنگ صبور خونه سرد و سوت و کور..
    توی شبات ستاره نیست .. موندی و راه چاره نیست...
    چاوشی
    پاسخ:
    راه چاره نیست..
    خیلی ممنون:)
  • آقای بلوطــــ
  • به سلامتی خودت :)
    پاسخ:
    :)بله
    :(
    ناراحتی؟!
    پاسخ:
    دارم سعی میکنم نباشم..
    خدا بزرگه...
    آرزوی روزهای بهتر :-)
    پاسخ:
    ممنون:)
    غمت رو نبینم رفیق، چرا این حالی؟ :(
    پاسخ:
    ممنونم:)
    باید خودمو بزنم به اون راه که تو این حال نباشم. 
  • هــانــی خــانومـــ
  • دنبالی

    دنبال کن باشه؟
    پاسخ:
    چشم:)
  • مهســـــــــــــا ...
  • درکت میکنم رفیق
    پاسخ:
    ممنون مهسا جان
  • نویسنده عشق
  • هعی :((((
    پاسخ:
    بیخیال 
    شاد باشین:)
    بیخیال
    آهان، جالبه
    من توی کویر بزرگ شدم و اینجوری که میگین به دلم نیومئه بود تا حالا
    آخه دلیلشم معلومه
    یک قانون جالب وجود داره که میگه اونایی که کنار دریا زندگی میکنند بعد از مدتی صدای موج و دریا رو دیگه نمیشنون
    و این همون قانونیه که من وقتی توی بیابون بزرگ شدم هیچ وقت زیبایی اون رو درک نمیکنم
    پاسخ:
    اره دیگه عادی میشه واسه آدم اون طبیعت یا شایدم ازش زده بشه!
    من خیلی دوست داشتم شب تو کویر باشم با اسمون قشنگش اما نشددیگه..مجال نبود:)
    وااای کویر .. کویر 
    پاسخ:
    عاااااااالیهههههه
  • رفیق خاموش
  • به سلامتی شما

    توکل بر خدا همه چی درست میشه غم و غصه هم یه روزی تموم میشه 
    پاسخ:
    اوهوم:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!