من لی غیرک

سلام خوش آمدید

کوزت جان

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

یعنی خستمااااا در حد مرررگ...

کوزت به معنای واقعی کلمه...امروز نه قشنگ صبحونه خوردم ناهارم نخوردم شامم یک تیکه پیتزا فقط:/

یعنی وقت نکردم...نه فقط من همه ی بچه های کانون..

سه چاهار روزه وضع همینه تا اخر این هفته...

محض رضای خدا  خیریست دیگه :)

تف به ریا خخخ


من یک کلمه هم درس نخوندم همشونم میپرسن (بعضی وقتا حس میکنم بچه مدرسه ایم.بس که این استادا میپرسن منفیم میذارن تازه!بگو یه خط کشم بیار هر کی درس نخوند باهاش بزن کف دستش والا:/)


یه سوال علمی الان من دو سه هفته دیگه رفتم خونه کسی از من انتظار کمک برای خونه تکونی که نداره احیانا هوم؟؟

  • yasna sadat

نظرات (۲۷)

خونه تکونی و که باید حتما انجام بدی راه درو نداره خخخخخخ
پاسخ:
هعییییییی
از عیدم این چیزاش فقط به ما میرسه:/
خانه تکانی خر است
(اخ کمرم)
پاسخ:
خخخخ
می خوای از دردسر خونه تکونی خود رو رها کنی؟
(لبخند)
پاسخ:
بعله دیگه
کاری که از دستم برمیاد:)
  • نویسنده عشق
  • اگه کمرت نشکست بخند :))))
    پاسخ:
    خخخ
    یه موردم داشتیم استاد عین معلمای اول ابتدایی گفت همه کتاباشون روی میز باشه و کسی که که کتاب نداره فلان و اینا :|
    پاسخ:
    یکی از استادامون گفت مشقاتون(ترجمه هاتون یعنی!)رو میبینم هر سری:!
    اف به ریا واقعـا! :)

    خب اساسا دانشجو یعنی کسی که دنبال دانش میره..
    ما دنبال دانش نمیریم که هیچ.. دانشِ آموخته شده رو هم مرور نمیکنیم.. پس باید مثل ی دانش "آموز" باهامون برخورد بشه دیگه! :| :))

    بذارید دقیقا آخرین روزها برید که تموم شده باشه:)
    البته الان هم نباید بیکار بشینید.. هر روز تماس بگیرید با منزل و بگین که خونه تکونی رو شروع کنید که یه وقت دیر نشه و از این حرفا !!!
    پاسخ:
    بابا این.روزا با ابتدایی ها هم اینکارو نمیکنند!!!
    نه مامان خانم واسه ما نقشه ها دارند کوزت کشی:)
    ما هم مورد داشتیم تمرین تحویلیامونو میدید تازه خطم میزد یعنی ملاحظه شد :|||

    چرا ازت توقع دارن؛ آخه این چه توقعیه ک تو از خانواده داری :دی
    پاسخ:
    چه کنیم دیگه خخ
    سلام خسته نباشید
    خدا قوت

    پاسخ:
    ممنون:)
    خسته نباشی
    پاسخ:
    مچکرم
    خوب ، خسته نباشید ، 
    +فکر نمیکنم انتظار داشته باشه :/ ، اما خودت اقدام کنی بهتره از اینه که طرف ....
    این استادا بعضاشون برای خودتون میگن بیشترشن برای خودشون :| خخخخ
    پاسخ:

    :)) صحیح
    تف به ریا (:
    پاسخ:
    بله بله:)
    من از این پست فقط فهمیدم
    یک پیتزا خریدی و قراره توی چهار روز تمامش کنی :/
    پاسخ:
    نه پیتزای دوستم بود منم یک تیکه خوردم!!
    یعنی در این حد؟ خخ
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • چرا انتظار دارن حالا ببین
    پاسخ:
    مث چی روشنه:(
    خسته نباشید :-)
    پاسخ:
    ممنون:)
    خسته نباشید و خدا قوت :)
    پاسخ:
    ممنون عزیزم:)
  • ههـــ ـــــ
  • من برا شستن فرشا آماده ام
    پاسخ:
    وای من فرش شستنم هست:/
    دنبالت کردم اگه میشه دنبالم کن
    میتونی هماهنگ کنی وقتی بری که کارا تموم شده :)
    پاسخ:
    :)
    ناجوانمردیه
  • مهســـــــــــــا ...
  • اوووف گفتی خونه تکونی داغ دلمو تازه کردی...
    پاسخ:
    :(
  • رفیق خاموش
  • خداقوت :)
    پاسخ:
    تشکر:)
  • خانومی مهربون
  • سلام 
    تف به ریا خخخخخ
    نه بابا خونه تکونی چیه دیگه
    پاسخ:
    خخخ 

  • عرفـــــ ـــان
  • خسته نباشی
    اه حالم بهم میخوره از این استادا :/
    اگرم انتظار داش به رو خودت نیار :)
    پاسخ:
    خخ سعی میکنم:)
  • آذین& گیتی
  • سلام یسنا جون.
    نه عزیزم شما بشین دستور بده و چای بخورکسی ازت انتظار ندارخ...رااااااااحت...
    ((((((:
    موفق باشی
    پاسخ:
    :))
    مرررسی عزیزم از حضور گررررمت:)
  • فاطمه نظری
  • خسته نباشی
    پاسخ:
    ممنون
  • ابوالفضل ابراهیمی
  • وبلاگ خیلی خوبی دارین...
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارید
  • حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
  • خسته نباشی
    پاسخ:
    ممنون
  • کلنگ همساده پسر
  • نه چند هفته بعد انتظار نداره همین الان انتظار دارند!
    پاسخ:
    اون که بله..ولی خب نیستم!!

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!