من لی غیرک

سلام خوش آمدید

بی احساس

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ

چند سال پیش رفته بودیم یه امام زاده یه تصویری دیدم که هنوزم که هنوزه تو ذهنمه قشنگ


یه خانمی بود که با یه دستش دست بچه کوچیکشو گرفته بود و با اون دستش دست بابای پیرشو.....


الان قشنگ تکیه گاه دو نفر بود بابایی که قبلا یه کوه بوده براش و الان شده یه آدم که خودش نیاز داره

به تکیه گاه وتوجه و دیگه مامان یه کوچولو که بزرگترین شخصه تو زندگیش و وقتی بزرگ شد میشه یه کوه برای مادر پیرش

اینا همش از تو فکرم گذشت و

نا خود آگاه به این صحنه لبخند زدم و گفتم آخیییی نااازی چه قشنگ

خواهرم: چی میگی تو؟


من : اینا رو نگاه کن ..

خواهرم نگاه کرد و سر تکون داد من بلند بیییییییی احساااااااس:|

 آبجیم:نه عزیزم همه مث تو احساساتشونو بلند ابراز نمیکنند که:|

قانع شدم:))

ولی کلا من روزی صد بار به همه میگم بی احساس ..

نمیدونم مشکل از منه یا دیگران خخ


*

بعد نوشت:آخه اسم آدمم کپی کردن داره؟؟؟!!!!!!

  • yasna sadat

نظرات (۳۱)

در این مورد مشکل از خواهرت بود
خیلی بی احساسه
پاسخ:
به قول خودش بی صدا ابراز احساسات میکنه بی احساس نیست:)
لایک
پاسخ:
تشکر:)
خخخخخخخ
واقعا بعضی ها اصلا ابراز احساس ندارن....
ولی من نه
پاسخ:
خوبه پس:)
  • عرفـــــ ـــان
  • اتفاقا آدم بلند بلند بگه احساساتشو فکنم بهتر باشه :)
    پاسخ:
    بعله دیگه:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • هههههههه لایک به ابجیت
    پاسخ:
    :)
    منم گاهی اوقات هم بلند فک میکنم هم بلند ابراز احساسات !
    مشکل از اوناست....دی:
    پاسخ:
    شک نکن:)
  • طلبه ای که..
  • اخه بهمن ماهی ها احساساتی ان.. :)

    اره.. اگه اسم خواهرم باشه کپی کردن داره.. ;)


    موفق باشی

    ببین التماس دعای فرج نمیگم.. دیگه شناخته هم نمیشم:)
    پاسخ:
    :))))
    بابا لطف داری شما:
    اره خیالت راحت اصلاااااا متوجه نشدم کی هستی:)اسفندی جان:))
    فعلا از این پست از همه بیشتر خوشم اومد ... نگاه دقیق با احساس و قشنگی بود ....

    نشون از یه قلبِ رقیق داره ..الحمدلله 


    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
    نباید بگی بی احساس
    من مثلا سرشار از احساسم
    مطلب زیبایی بود بسیار رمانتیک و نمایی از حقایق
    که در جامعه دیده می شود و دارای حس و انرژی مثبت
    هست
    (لبخند)
    پاسخ:
    مچکرم:)
    خدایی چه صحنه عشقی بود 3>
    پاسخ:
    بعله :)
    خعلییی
  • طلبه ای که..
  • میدونم نشناختی منو

    8 روز دیگه تولدمه.. ولی ایام فاطمیه شروع شد.. دیگه کیک بی کیک

    ولی کادو قبول میکنم..

    هعیی.. عاشورا مشهد بودم.. امام رضا رو برا تولدم دعوت کردم که تولدشون دعوتم کنن

    ولی حواسم نبود ایام فاطمیه اس.. :(

    تسلیت میگم
    پاسخ:
    حالا بعد ایام فاطمیه هم پذیراییییییم کیک و شیرینی:)
    حتما امام رضا حواسش بهت هست حتی اگه ایام فاطمیه باشه
    منم تسلیت میگم...
    التماس دعا 
    در این مورد مشکل از خواهره
    ولی کلا اگه صد بار به بقیه بگی مشکل از تو هست

    ولی احتمالا خواهرتونم استعداد خواصی توی ضایع کردن داره
    پاسخ:
    نخیر مشکل از دیگرانه:)
    بله ولی من ضایع ناپذیرم :)))

  • یکـــ بلوطــــ
  • بی احساس !!!
    پاسخ:
    پس چی!!!!!
  • یکـــ بلوطــــ
  • بی احساس !!!
    پاسخ:
    :)
  • بآنو نارینـ
  • بی احساس :/
    تو کارتو بکن :دی
    تو میتونی ! خخخ
    پاسخ:
    خخخ 
    ممنون از انگیزه دادنت واقعااااا:)))
    هوووووووم
    منم بلند بروز نمیدم
    پاسخ:
    :)
    شما برون گرایی :-)
    پاسخ:
    تو این موارد شاید 
    ولی در کل اصلااااا
    خب البته خیلیا احساساتشونو بروز نمیدن ولی اتفاقا آدمای به شدت احساسی هستن...
    پاسخ:
    صحیح...
    یا دیگران! :)

    البته ابراز احساسات با صدای بلند هم زیاد جالب نیستا! :))
    پاسخ:
    بله..
    :)
    بقیه احساسشونو کنترل میکنه :)
    پاسخ:
    بله..:)
    قشنگ معلومه مشکل از شماس خوو
    پاسخ:
    :)
    خخخ
    پاسخ:
    :)
    بی احساس ، خیلی آز آدم ها سنگ شدن خیلی وقته 
    ولی خوب بله خیلی ها هم احساستشون رو بیان نمی کنن که :)
    پاسخ:
    چطوری باید بی احساس شد؟

    من فقط میتونم صحنه رو درک کنم
    پاسخ:
    :)
    خوبه..
  • نویسنده عشق
  • سلوم :) وبتون عالیه / لطفا به وب منم سر بزنین :) اگه خوشتون اومد منو با ادرس nofaz.blog.ir و اسم عشق لینک کنین :))) خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک داشته باشم :) لطفا درخواستمو رد نکنین :)
    پاسخ:
    علیک سلام:)
  • خانومی مهربون
  • چه صحنه ای 
    مشکل از تو هستش خخخ
    پاسخ:
    :)
    سوال بی ربط
    شما کی میرید شهرتون  و درسو بیخیال میشین ؟
    منظورم قبل عیده ؛ کی دانشکاه رو هوا میشه که همه برن ؟
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • مشکل از هیچ کسی نیس :)
    این نظر منه
    پاسخ:
    :))
  • فاطمه نظری
  • ...)
    پاسخ:
    :)
  • رفیق خاموش
  • سلام:خوبه که قانع شدین:)

    ولی در کل بعضیا خیلی بی احساسن
    پاسخ:
    :)
    واقعاا 
  • آذین& گیتی
  • با احساس...
    خوبه یه کم به نظرم ...
    ولی به قول تو بی احساس بودن بهتره ...

    پاسخ:
    خیلیم بهتره...
    هعی

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!