من لی غیرک

سلام خوش آمدید

مارمولک خر است

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ب.ظ
الان یه نفر تو بیان نسبت به مارمولک ابراز خوشحالی  و علاقه کرد 
منم میخام به پیوست ابراز تنفرررررر کنم:|

یه روز ما رفتیم تو بالکن اتاق دیدم یه مااااااااارمولک رو دیوااااااره!!!!
لامصب خیلیم بزرگ بود به بچه های دیگه گفتم کالا همگی میترسیدیم دیگه  بریم اونجا
واسه لباس بند کردن!

کلی این در و اون در زدیم اومدند لونشو (به لونش چی میگن!) کچ کشی کردند خیالمون راحت شد....

اما این اول ماجرا بوووود

یه روز یه شیشه پشت یخچال شکست کشیدم یخچال رو جلو من رفتم اونجا رو با جارو برقی تمیز کنم کههههههههههههه با قیافه منحوس یه مارمولک مواجه شدمممم 

جیییییییییییییییغ جیییییییییییغ

جیغ های منم که معروفه بچه های بدبخت کلی ترسیدن خخخ
   کلا از اتاق رفتم بیرون با یه وضعی اصلا!!! 

حالا تخت من بدبختم کنار یخچال یعنی دقیقا زیر ش همون مارمولکه بووووود هعیییییییییییی

یعنی شب که میخابیدم ترس اونا داشتم مارمولکه جلو چشمام از دیوار بیاد بالا و....

یه روز دیگه تازه از خونه اومده بودیم پنجره رو که باز کردیم لای درزش یه مااااارمولک بود اندازه تمساح :((((((((

کلا ما رو فرا گرفته اند انگار نفرینمون کردند:|
من یکی که عمرا بتونم بکشمششش ای خدااااا

کار من به جایی رسید که تختمو عوض کردم ...
هنوزم به اون شخصی که به جای دوست عزیییییییییییزم که درسش تموم شد و رفت اومده اتاقمون نگفتم زیر تختت مارمولکه:)))

آخه موجود اینقد زشت و چندش  نه که بترسمااا بدم میااااد خو
  • yasna sadat

نظرات (۳۹)

سلام.
چه عکس نازی!
دلت میاد؟!!!
جونور به این نازی، به این ماهی...♥
پاسخ:
:|
  • نوید شریفی
  • خخخخخ
    اره نمی ترسین فقط چندشه!
    پاسخ:
    بعله
     پس چی:)
    ترس کی من؟خخ
    خیلی هم ناز و مهربون و دوست داشتنی :))))

    والا...
    پاسخ:
    وایییییی تو رو خدا بسه:((((
  • روزمرگی ...
  • از مارمولک تو اتاقتون عکس گرفتین؟ :))) حیوون به این قشنگی :-))

    +
    ضمنا "عمرا" رو اینجوری مینویسن!
    کلی فکر کردم تا فهمیدم که منظورتون عمرا بوده! :)
    پاسخ:
    نه عکس نگرفتم!!!

    خوب من الان داشتم مارمولکه رو تصور میکردم تمرکز نداشتم خخ
    ببخشید:)

    درود

    با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون

    خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید

    در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

    پیروز و سربلند باشید

    http://zonashop.ir/

  • رفیق خاموش
  • این که خیلی نازه لاقل یه ترسناکشو میذاشتی:D
    پاسخ:
    کجاااااااش نازه
    مارمولک مارمولکه دیگه!!!
    ای خدا:|
  • رفیق خاموش
  • پس مارمولک خر نیست 

    مارمولک مارمولکه دیگه:))
    پاسخ:
    نه مارمولک خر است
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خخخخخ درکت میکنم هههههه
    پاسخ:
    اخخخخخ جوووووون یکی درک کرررررد
    چقدر زیبا و ناز است
    پاسخ:
    اصلنم نیست:(
    وااااای خدایا :|
    پاسخ:
    :(
    بجاش تختمو عوض کردم:))
    آخییییی چقدر دوست داشتنیه 😃😃😃
    جیقولی من هم مارمولک میبینه جیغ میکشه گوش همه سوت میکشه 😂😂
    پاسخ:
    خخخ
    وااای منم بدم میاد ولی نه به اندازه سوسک هووووق
    پاسخ:
    باور کن سوسک  قابل تحمل تره حداقل میشه کشتش!!!!!!!!!
    مام تو خونمون یه مارمولک داریم
    همیشه تابستون ها میاد پشت پنجره:)
    پاسخ:
    خخخ
    الان زمستون تو خابگاه مارمولک فکر کنید!!!

    موافقم که نچسبه...!
    پاسخ:
    خیلییی
    حیوان به این زیبایی! :D
    پاسخ:
    کجاش زیباست آخه:|
    کجاش زیبا نیست؟ :D
    پاسخ:
    همه جاش مخصوصا دستاش:/
  • پرواز سپید
  • :)
    پاسخ:
    :)
    منم ازجک وجونور بدم میااااااااااد...به خصوص اینایی که تندتند راه میرن...مثل مامولک وهزارپا...وااااای...
    پاسخ:
    دقییییییقااااااا
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • وااااااااااااای این چه عکسیه 
    پاسخ:
    خخ
    همون عکسی که همه از ش  تعریف میکنند!!
  • ههـــ ـــــ
  • پس مطمئنین که نمیترسین دیه؟

    من 60 70 بار کشتم از اینا تو باغ ؟ قاتل حرفه ای شدم برا خودم البته یه بار یه مارم گرفته بودم
    پاسخ:
    نه مطمئن نیستم:(
    کاش اینم کشته میشد روحم در عذابه!!
  • سرباز جامانده
  • ینی متنفرم از سوسک و مارمولک و هم خانواده هاشون.اینایی هم که میگن قشنگه همشون پسرن.خشنن اینقدر مارمولک کشتن دیگ چندشیش از بین رفته واسشون
    پاسخ:
    لاااااااااااااااایک:)
  • اَسی بولیده
  • وای من که متنفرم ازشون ://
    کاش عکسشو نمیذاشتی خیلی چندشه اصلا نمیتونم ببینم :(((
    پاسخ:
    میخواستم به عمق ماجرا پی ببرید اما برعکس اکثرا خوششون اومد:/
    نوشته بودید من که عمرا بتونم بکشمش می خواستم بگم کلا ده نفری هم نمیشه کشتش .. تازه لاکردارا بعدش باز واست دم تکون میدن :دی

    ولی گناه دارند ..
    پاسخ:
    خخخخ بله دمش تکون میده کم مونده زبون درازی هم بکنه:)
    هیچم گناه نداره...:)
    الان واسم سوال شد که شکار کننده موش، گربه است...شکار کننده مارمولک چیه عایا؟؟!
    پاسخ:
    خخخ فک کنم پرنده ها!
    اصلا مگه دمش سمی نیست؟ یعنی اگه یه حیوون بخورتش نمیمیره!!؟
  • عرفـــــ ـــان
  • عذاب الهی نازل شده ...
    مگه مارمولک یه جا میمونه ؟ از کجا معلوم زیر تخت اونه ؟
    پاسخ:
    اون قبلا تخت من بود دیدم که قبلا اونجاست 
    ممکنه من که عوض کردم تختو  اونم با من اومده باشه این سمت:/
    اره یه حا نمیمونه:((
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • اههههههههههههههههههه
    این چیه چرا عکسش گذاشتی خدااااااااااا
    پاسخ:
    تحکم علی نفسک!
    من مارمولک رو بارها با دست گرفتم یعنی با پلاستیک که تو دستم بود
    خونه ما همه جز من ازاین موجود میترسن واسه همین وقتی کسی میبینه منو صدا میکنن به عنوان شکارچی مارمولک منم کلا اینا رو خیلی دوست دارم یه پلاستیک توی دستم میکنم و مبگبرمشون کلی هم با پلاستیک نازش میکنم ونمیکشم بلکه بیرون از منزل رهاش می کنم....
    پاسخ:
    !!!!!!!!!!!!!!!!! نازش هم میکنیییید!!!!!!!!!
  • مهدی اصغری
  • خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    این دیگه چه عکسیه ؟ تو مسلمون نیستی باور کن
    منم میخوای دغ بدی ؟
    پاسخ:
    :(
    مگه چند نفر رو دق دادم!!

  • عشق آسمانی
  • چ عکسی هم گذاشته :))))
    پاسخ:
    بعله:)
  • عشق آسمانی
  • سلام دنبالت کردم
    اگه از مطالب سایتم خوشت اومد خوشحال میشم دنبالم کنی
    خیالتم راحت مارمولک هم نداریم تو سایت :دی
    پاسخ:
    خخخ 
    دنبال میشید.
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • وووی :/
    پاسخ:
    :)
    ممنون از حضورتون.
  • بآنو نارینـ
  • ووییییی مارمولک :l
    پاسخ:
    :((
    وااااااااااااااای مارمولک چندشه...قیافش زشته
    پاسخ:
    خییییییلی یکی مارمولک یکی موش:///
    خوشم نمیاد ازش..
    تو خونه قبلی چندبار با دمپایی کشتمشون ..
    پاسخ:
    من نمیتونم بکشم..
  • خانومی مهربون
  • من دوسش دارم خیلییی
    پاسخ:
    چراااا؟؟؟؟؟
    من واقعا نمیدونم این مارمولک چرا اینقدر چندشه :/
    پاسخ:
     از خیلیم خیلی تر:)
    من ک هم می ترسم هم چندشم میشه هم متنفرم ازشششش
    اخه چرا عکسشو گذاشتی؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    منممم 
    نمیدونم:(
    من عکسشو ندیدم میخوام ببینم
    پاسخ:
    دیگه برای خودمم باز نمیکنه..
    یه عکس بود تو اینترنت...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!