من لی غیرک

سلام خوش آمدید

زن ها فرشتههههههه اند

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ
 ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻗﺎﯾﺎﻥ !!!

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ: ﺧﻮﺍﺑﻴﺪﻥ ﺗﺎ ﻟﻨﮓ ﻇﻬﺮ:/
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ : ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺭﺷﻴﺪ:)
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﻰ : ﺳﺤﺮ ﺧﻴﺰ ﺷﺪﻥ

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ: ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﺳﻔﺮ ﺑﻰ ﺍﺟﺎﺯﻩ;/
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ : ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﺣﻴﺎﻁ ﺑﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ:)
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﻰ : ﺑﺎ ﺍﺩﺏ ﺷﺪﻥ

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ: ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻏﺬﺍﻫﺎ ﺑﻰ ﻣﻨﺖ:/
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ : ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻏﺬﺍ ﻫﺎﻯ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﺖ:)
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﻰ : ﻣﺘﻮﺍﺿﻊ ﺷﺪﻥ

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ: ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﻣﻄﻠﻖ ﺑﻰ ﺟﺮ ﻭ ﺑﺤﺚ:/
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ : ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﺳﺨﺖ:)
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﻰ : ﻭﺭﺯﻳﺪﻩ ﺷﺪﻥ

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ: ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﺍﻣﺎﮐﻦ ﺗﻔﺮﻳﺤﻰ:/
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ : ﺳﺮ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﻓﺎﻣﻴﻞ ﺧﺎﻧﻮﻡ:)
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﻰ : ﺻﻠﻪ ﺭﺣﻢ

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ: ﺁﻣﻮﺯﺵ ﮔﻴﺘﺎﺭ ﻭ ﺳﻨﺘﻮﺭ ﻭ ﻏﻴﺮﻩ:/
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ : ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻯ ﻭ ﺷﺴﺘﻦ ﻇﺮﻑ:)
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﻰ : ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﺎﻯ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﻱ ﻭ ﻣﻔﻴﺪ

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ: ﮔﺮﻓﺘﻦ ﭘﻮﻝ ﺗﻮ ﺟﻴﺒﻰ ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎ:/
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ : ﺩﺍﺩﻥ ﮐﻞ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ:)
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﻰ : ﺑﺎ ﺳﺨﺎﻭﺕ ﺷﺪﻥ

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ: ﺍﻳﺴﺘﺎﺩﻥ ﺩﺭ ﺻﻒ ﺳﻴﻨﻤﺎ ﻭ ﺍﺳﺘﺨﺮ:/
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ : ﺍﻳﺴﺘﺎﺩﻥ ﺩﺭ ﺻﻒ ﺷﻴﺮ ﻭ ﻧﺎﻥ:)
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﻰ : ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺍﻳﺴﺘﺎﺩﮔﻰ

✅  ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮐﻠﯽ: ﺯن ها فرشته اند:)))
  • yasna sadat

نظرات (۳۱)

  • عرفـــــ ـــان
  • یه ازدواجو این همه فایده !! :/
    پاسخ:
    همه فایده هاش برا اقایونه  همان گونه که ذکر شد :)))
    خخ 
    معلومه ک فرشته ن:دی
    پاسخ:
    شکی توش نیستتتتت:)
  • ههـــ ـــــ
  • عصن یه وعضی خخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    بله زن ها فرشته اند
    من که با فرشته بودن زن ها موافقم
    در ضمن مطلبتون هم عالی بود

    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
    شما اول اون خانوم ما رو بیار بنشون سر سفره عقد، به فرشته بودنش هم می‌رسیم :D
    پاسخ:
    :)
    ان شالله که سر سفره عقد هم میاااند..

    حالا شما اخرین روزای مجردی رو قدر بدونید:))
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))))
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • زنا ماااااااااااااهن
    پاسخ:
    بله:)
  • روزمرگی ...
  • اصن خراب این نتیجه کلی تون شدم! :/
    پاسخ:
    مگه نتیجه دیگه ای هم داره عایا!:))
    من لی غیرک خخخخخخ
    :))
    پاسخ:
    :)
    بر منکرش رحمت :دی 
    والا...
    پاسخ:
    به ضرب المثل چیکار دارید دست میبرید توش!!! خخ
    همان بر منکرش لعنت:)))
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  •  لاااااایک  عاقا میدونستی سال 95 دوتا روز زن داریم یکی اول سال یکی اخر سال خخخخ
    پاسخ:
    :))
    اره شنیدم خیلی خوبس ایوووول خخخ
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • بابا ایول  :))))))))))))
    پاسخ:
    :)
  • خانومی مهربون
  •  زنها فرشته اند
    طلای ناب
    پاسخ:
    بعله:)

    فرشته اند O_o
    چرا از اون وری نگاه نمیکنی ! 
    چرا خودزنی میکنی ؟!
    پاسخ:
    سلام:)
    اینا  که گفتی رو من انجام دادم؟؟؟!!!! خخ
    :)
    خخخخخخخخخخخخخ...
    پاسخ:
    :)))
    ممنون که سر میزنی زهراجااااان:-*
    خخخخخخخخخ مردم از خنده مخصوصا اون صله ی رحمشو
    پاسخ:
    :))))
    من از قسمت غذای سوخته با منت خیلی خوشم اومد اصولا من نون و ماستم درست کنم میسوزه!!خخ
  • پرواز سپید
  • :)))))
    پاسخ:
    :)))
    چی بگم :))))
    پاسخ:
    همین که گفتی خوبه:))
    بعله!
    پاسخ:
    بعله اینجوریاس:)
  • پوریا آریافر
  • خخخخخ
    پاسخ:
    :)
    :دی ....

    تلافی خواهیم کرد ...:دی 
    پاسخ:
    :)))
    بعله حرف حق تلخ است:)))
  • الهی و ربی من لی غیرک...
  • سلام
    البته اگه فرشته بمانند ...بعضی از همین زن ها یادشون رفته فرشته اند ...
    پاسخ:
    لاااااایک 
    درست میگید واقعااا
  • مهدی اصغری
  • لایک
    پاسخ:
    واقعا لایک؟؟؟
    نمیخاید مثل اکثر اقایون مخالفت کنید!؟خخ
    که اینطور ...!
    پاسخ:
    بعله:)
    خخخخخ عالی بود....
    پاسخ:
    :))
    مرسی
  • الهی و ربی من لی غیرک...
  • سلام

    ان شاالله به زودی زود به حرم دعوت بشید ...

    بخواد جور کنه یجوری جور می کنه که اصلا فکرشم نمی کنید

    برا خودم پیش اومده که می گم ...هنوزم باورم نمی شه ...

    کاش باز هم دعوتم کنن ...

    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون :)
    ان شاءالله
    اگه بشه چی میشه واقعا بهش نیاز دارم...
    صد البت ...
    زن ها فرشته اند :)
    پاسخ:
    بله:)
    بعله.....
    موفق باشی انشالله
    پاسخ:
    خیلی ممنون 
    همچنین:)
  • آذین& گیتی
  • فقط نتیجه خخخخخخخخ
    نتیجه واضحی بود عزیزم
    پاسخ:
    :))
    معلومه که زنها فرشته اند.
    همین ها هم از سرشون زیاده:)))
    یاعلی
    پاسخ:
    لاااااااااااااایک

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!