من لی غیرک

سلام خوش آمدید

کوچولویه غیرتی

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ

پست قبلی درباره خاله ی خودم بود این پست درباره ی من خاله است(لبخند دندان نما)خخ

علی جان ده سال و سه روز از من کوچیک تره 

خوب من چون بچه آخرم زود خاله شدم چه حس خوبی بود چه چقد ذوق میکردم عااخی

خوب ده سالشه و چند  روز دیگه میره تو یازده سالگی و با این وجود بسیااااار غیرتی

 بچه پررو واسه منم غیرتی بازی درمیاره!!!

اون روز تو سایت دانشگاه بودم تو صفحه اساتید اونم اومد پیشم

علی:خاله جون

من:ها یعنی بله؟

علی مگه تو دختر نیستی

من:نه عزیزم من دایی جانت هستم بگو چیکار داری بچه

علی:خب اگه تو دختری خجالت نمیکشی استاداتون مردن!!!!!!!!!!!!!!!!!

من در حالی که چشام اندازه نعلبکی هست:مگه تو پسر نیستی؟پس چرا خانوم معلم داری تو خجالت نمیکشیییییییییی!!!!!

بچه موند چی بگه

اونوقت کلاس سوم بود

دوست داشتم گوششو بکشم بهش بگم  بچه نیم وجبی آخه به توووووووچه

از یه طرف دوست داشتم ماچش کنم کوچولویه غیرتیه خودمو


  • yasna sadat

نظرات (۲۸)

لبخند دندان نما
پاسخ:
:)
  • عرفـــــ ـــان
  • چه جواب دندان شکنی :دی
    پاسخ:
    خخخ
    حقشه بچه پرو
    خخخخخخخ
    لایک
    پاسخ:
    :))
    بچه نیستن که گوزدیلان :دی 
    پاسخ:
    والااااااا
    حالا این دهه هشتادیه
    این نودیا چه شووووند!!!!
    :دی 

    عاشق این غیرت و مردونگیش ... ان شاءالله موفق سرزنده باشد ..

    همچنین خاله ی عزیز معلمای مردشو حذف کنه :دی :دی :دی :دی 



    پاسخ:
    ممنون:)

    هر وقت بچه خواهره معلمای زنشو حذف کرد خاله هم استاد مردشو حذف میکنه خخ

    خاله اگه معلمای مردشو حذف کنه استادی باقی نمیمونه باید ترک تحصیل کنه:)
    خوب پسر به خاله اش حساسیت نشون می ده و غیرتی شده
    (لبخند)
    پاسخ:
    :)
    عزیزم
    منم ی خواهر زاده دارم
    خواهر زاده خیلی شیرینه
    پاسخ:
    :)
    اوهوم اما بزرگ که میشن خیلی حرص میدن:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خخخخخخخ الهی خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    ممنون:))
    همیشه شاد باشید
    پاسخ:
    ممنون
    همچنین
    هر دو کارو با هم میکردی D:
    پاسخ:
    :)))

    میگفتی عزیزم همکلاسیامم مردن:)

    پاسخ:
    خخخخ والا
    دیگه دلم برش سوخت نگفتم!!
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • عجبا خخخخخ
    پاسخ:
    :))
    ایول، دمش گرم :)) دوست عزیزمون فعلاً یک طرف مغزش که مربوط به غیرته تکامل پیدا کرده، اون قسمتش که مربوط به خودشه هنوز جا داره تکمیل بشه! :))
    (اومدم که سر بزنم، سرمو باید به کجا بزنم؟) :D
    پاسخ:
    بله دمش گرم:|
     خخخ آره واقعاااا
     نمیدونم حق انتخاب با خودتون هر جا دوست دارید بزنید:)))
    لبخند :-))
    پاسخ:
    :)
    ممنون از حضورتون
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • عاشق این بچه هام
    پاسخ:
    :)))

    خخخخخخخخخ آخی نازی
    پاسخ:
    :)))
    من می خوام خاله بشم:(((

    پاسخ:
    آخیییی نازی :(
  • آذین& گیتی
  • لبخند دندان نماااااخخخخخخ
    الهی خاله ش فداش بشه...
    :))))
    پاسخ:
    خخخ از جون عمش مایه بذاااار:))))
  • فاطمه نظری
  • :)
    پاسخ:
    :)
    من 13 سال و 8ماهم بود که دایی شدم

    خدا حفظشون کنه برا خواهرتون
    پاسخ:
    ممنونم 
    همچنین برای خواهر شما
  • مهدی اصغری
  • چ جالب
    پاسخ:
    بعله:)
    داداش منم کوچیک بود خیلی غیرتی بود ، کلی کار کشیدم ازش سر این قضیه ! :))))))) 
    پاسخ:
    خخخ  عجب..
    :))))
    چیزی نگفته که بچه :|
    من فعلا یه دوباری عمه شدم :دی
    باشد که خاله هم بشم ... 
    پاسخ:
    من هم خالم هم عمه تازه شدم 
    احساس پیری و فرتوتی میکنم!!!
    کامل این تولد توی کتاب مواظب خودت باش
    پاسخ:
    چه خوب..
  • پوریا آریافر
  • سلام خوبید؟

    به یک لبخند دعوت هستید

    حتما بیایید :)

    اینجا کلیک کنید

    http://skylove.ir/post/66-smile

    پاسخ:
    مچکرم:)
    عجب ، خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    ممنون:)
    خخخ
    خب پس با این وجود داداش من حق داره بهم بگه بر چی استاد زن داری 
    8 سالشه و معلماش مردن :/
    پاسخ:
    خخ
    صد در صد حق داره!!!
    البته اگه معلمش خانم نبود:))
  • پرواز سپید
  • سلام
    واقعا ها! بچه میفهمه سیستم اموزشی ا نمیفهمه!! اون چی در حد دانشگاه!
    پاسخ:
    سلام دوست جان:)
    خخخخ واقعا

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!