من لی غیرک

سلام خوش آمدید

هوراااااااااااا

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ

هوووووووووووووووووووووووووووراااااااااااا

هورا هورا هورا هورا(با ریتم و آهنگ بخوانید)

پاس شدممممممممممممم

این درسایی که گفتم انداختن رو چند روز بعدش نمرشو بهم دادند ولی اینجا نگفتم:)


میخواستم بقیه نمره هام بیاد  

که اومد ...

پرونده سیاه نمره هام پاااااااک شد


بماند که چند نمره معدلم افت کرده

آخ حداقل از یه نظر خیالم راحت شد 

میگم این شکلاتی که قول داده بودم چطوری بهتون بدم:)))

من یه کار کردم به دوستام گفتم 4واحدیه پاسم کنه یه چیز خوش مزه مهمون من

الان همشون پیتزا میخوان:|

ورشکست شدم رفت خخ


خدایا شکرت...

بفرمااااااااااااااایید

  • yasna sadat

نظرات (۲۴)

به به
چقد خوب :))
چه شکلاتای خوش مزه ایم بود ^_^
با تشکر
پاسخ:
نوووووووووووووش جون
  • خانومی مهربون
  • آفرین که پاس شدی
    دعایی هم درحق ما فرما
    پاسخ:
    ان شالله که از تو هم درست میشه
    از ته دل دعا میکنم:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • وووووی وکولاااااااااااااااااااااتتتتتت

    پاس شدنت مبااایییییک از دعاهای من بودددددد

    کباب من یادت نررهههه
    پاسخ:
    بر منکرش لععععععععععنت
    بگو چه کبابی میخای فقطط:))
    ان شالله عروسیت جبران کنم ننه:))
    به سلااااااااااامتی یسناجون...خداروشکر...
    پاسخ:
    مرررررررررررسی

    مبارک باشه خیلی خوش حال شدم همیشه موفق باشید
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    از شمام ممنونم با کامنتایی که میذاشتید بهم امید میدادید:)
    ان شالله تو خوشی های همتون جبران کنم
    آبجی یسنا ببخشید وقتی این اتفاقا افتاد من نبودم دلداریت بدمو دیر خبردار شدم...ایشالا که دیگه ازاین اتفاقا نمیوفته وهمه واحداتو پاس میشی...راستییییی رشتت خیییییییییییلی سخته خداوکیلی...من تو عربیه دبیرستنم موندم چه برسه رشته ادبیات عرب...اتفاقا تو کارنامه امسالم پایین ترین نمرم عربیم بود 16شدم...:(((
    پاسخ:
    نه عزیز من چه حرفیه:))
    ممنونمممم
    بعضی از درساش وحشتناک سختهههه
    عاخیی:(
    خوشحال شدم
    و تبریک می گم
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    ممنون از شما تو اون روزا تنهام نگذاشتید

    بزنید زیرش پیتزا رو اونم تو این وضع اقتصادی
    پاسخ:
    خخخخ
    سعی میکنم
    فوقش یه بستنی دیگه :)))
    دیگه پاس کردن اندیشه هم شیرینی دادن داره ؟! :دی 
    چه روزگاری شده ...هعی لوله گاز... 

    والا... 
    پاسخ:
    عههههههههه
    حالا یه عمومیا رو بدون خوندن پاس میکردیدا..
    معلوم نیس اختصاصیا چه خبر بودددده...خخ
    مهم 4 واحدیم بوووود
    راستی
    از شکلاتا که بر نداشتید؟؟؟؟؟؟
    خخخخ

    خوشحالم که خوشحالی
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • ههـــ ـــــ
  • خیلی هم عالی ببخشید دیگه من همشونو خوردم :)
    پاسخ:
    :)
    نوش جان
  • فرشاد اشتری
  • مبارکه!
    پاسخ:
    ممنون!
    یعنی این علامت تعجبتون منو داغون کرد خخ
    ایووووول

    پاسخ:
    :))
    خداروشکــــــر :)
    پاسخ:
    واقعن خدا رو شکر
    ممنونم:)
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • اخ شکلات میخوام
    پاسخ:
    :)
    خخخخ
    مبارکه عزیزم
    پاسخ:
    مچکرم:)
    واسه نمره 10 داری پیتزا مهمونشون میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    :(
    چ کنم گاهی وقتا اینطوری میشه دیگه...
    حالا پیتزا که بهشون نمیدم فعلا  که اونا باید به من شیرینی بدن:))
    چه عالی
    تبریک میگم. حالا میتونی نفس راحت بکشی. نفس بکش :))
    وااااای من عاشق شوکولاتم الان دلم خواست چه کنم؟؟‌:\
    پاسخ:
    ممنونم:))
    منم میخام اتفاقا شکلات تلخ:(
  • آذین& گیتی
  • واااااااااااااااای چه عالی که پاس شدی یسنا جون
    مبااااااااااااااااارکه :))))))))))
    چه عکس خوشمزه ای .......
    :)))))
    پاسخ:
    مچکرررررررم
    گیتی جونم
    :)))
  • مهدی اصغری
  • موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم
  • عرفـــــ ـــان
  • تبریییییک :)
    پاسخ:
    ممنون:)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • خدا رو شکر
    پاسخ:
    واقعا...
    ممنونم
    یارب 


    به به ... :دی دیگه الان از اون حالت چند روز گریه خارج شدین هااااا :دی .... 


    یعنی خدایی اما 4 واحدی و با شکلات شما الان چجور سر به سر کردی ؟ داشتم به این موضوع فکر می کردم که فهمیدم رشتتون انسانی بوده فلذا محاسبات خوبی نکردید که این دو مساوی شدن :دی ...

    ببینید قصّصه کیک من و خواهرام یادتون هست که ... فلذا شکلات بنده رو سریع تر ارسال بفرمایید . 

    :دی 

    فبلا از تشکر شما کمال سپاس را داریم . 

    فی امان الله 
    پاسخ:
    سلام
    گریه کی من؟؟؟؟اصلا چی هست خخ
    بله خدا رو شکر گذشت

    بله دیگه به خاطر انسانی بودنم بازم شکلات(از نوع گرون قیمت) رو گذاشتم والا هر کی به جای من بود در رشته غیر انسانی همین رو هم نمیگذاشت که بخاد محاصبه ای انجام بده :))))
    بله یادم هست:)
    سپاس از شما
    فی رعایه الله 

    سلام یسنا خانوم

    منم بهت تبریک می گم بهت

    ان شاالله همه موفق باشند  در کارهای خیر .

    برای مثال همین درس ...

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    همچنین:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!