من لی غیرک

سلام خوش آمدید

اهلا و سهلا

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ
میخام یه کاری انجام بدم  که تاحالا انجامش ندادم

یعنی یه اعتراف

خیلی از دوستان بارها سوال کردند رشتت چیه؟؟؟
 منم گفتم ولی کامل نگفتم چون باید منتظر عواقبش میبودم!!!در واقع یه جور پیچوندم:))

الان میخوام بگم
زبان و ادبیات عرررررررب
بله عرب (همان چیز که مرا ده سال پیر کرد )تو این چند روز
گفتم باید منتظر عواقبش بمونم چون تجربه دارم هر کی میفهمه رشتمو میگه من از هر چی عرب و عرررررربیه متنفرررررررررررم:|

بچه های رشته های دیگه کتابمون رو میبینند میگند عااااخی خدا صبرتون بده!!!!!
منم بشون میگم خودتو تو غمم شریک میدونی میگه آره:|

نمیگم عاشق رشتمم .چون به هیچ وجه به اون چیزی که میخواستم نرسیدم
ولی خب دوستش دارم حرف بقیه هم روم اثر نذاشته تا الان

یادش  بخیر ترم اول  استادا همینطور عربی حرف میزدند ماهم مث منگولا نگاشون میکردیم اونا هم از نگاهای ما میزدند زیر خنده
چه روزایی بود
الان که یه استاده عرب دارم نمیدونم کجای دلم بذارمش
یا جد ساداااااااات

من  خوشحالم که یه زبان دوم بلدم  هر چند دست و شکسته آخه یه چیز مثل انگلیسی رو که زبان بین المللی خیلیا بلدند


من دوست دارم  یه چیز بخونم یا یه کار کنم که متفاوت باشه با همه

و اینکه وقتی قرآن یا دعا میخونم خودم اکثر متن ها رو معنیشو متوجه میشم



حالا شما بفرمایید چرا از عرب و عربی بدتون میاد ؟؟؟؟؟
با ذکر مثال و رسم شکل توضیح دهید:|




  • yasna sadat

نظرات (۲۰)

  • عرفـــــ ـــان
  • مهم علاقه خودتونه بیخیالِ بقیه :)
    پاسخ:
    علاقه که نه در اون حد
    ولی مث بقیه هم ازش بدم نمیاد:)
    منکه بدم نمیاد
    رشته ی دبیرستانمم علوم و معارف اسلامی بوده کتابایی که الان شما دارید میخونید مث مبادی و مفردات و الهدایه و .. رو تو دبیرستان خوندم..
    اما دانشگاه سال ما ادبیات عرب نگرف برا  دبیری برا همینه ک الان ی رشته  دیگه میخونم
    پاسخ:
    آفررین چه عجب
    اصلا دروس دبیرستان و اینجا به هم قابل مقایسه نیست 
    یکی از همکلاسیا خودم دبیرستانشو هم رشته ای شما بوده...اونم حرف منو میزنه:)
    راستی ما مفردات و الهدایه نداریم که!!!
    من خودم عربی رو دوست دارم و متون عربی رو تا حد نیازم می فهمم
    و اینکه شما عربی می خونین خیلی خوبه
    کیف حالک یا اختی
    اوقاتکم بالخیر و السرور
    (لبخند)
    پاسخ:
    مرحبا بکم
    شکرا  جزیلا:)
    من خودم از عربی متنفرم اما دوس دارم یاد بگیرم به خاطر"و اینکه وقتی قرآن یا دعا میخونم خودم اکثر متن ها رو معنیشو متوجه میشم"
    پاسخ:
    بله این خیلی خوبه:)
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • چون خیلی زبون مضخرفیه چون بدم میاد
    یعنی اسولا ادم وقتی چیزی بلد نباشه دوس نداره 
    خخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    میدونستم بدت میااااد  خخ
    اصلا منم از همین حالا هر رشته ای رفتی تو دانشگاه ازش بدمممممممممم میاد:)))خخخخ

  • روزمرگی ...
  • عربی واسه خیلیا سخته.. چون استثناء زیاد داره.. :|
    اما مهم اینه که یه زبان زنده و مهم دنیاست..

    + مگه درس و رشته عربی تو سیستم آموزشیمون به حالت تعلیق در نیومد.. به خاطر شهادت شیخ نمر ؟؟ :))))
    پاسخ:
    واای عربی همش شاذ و استثناست:(((

    خخخخ خوش بختانه یا متاسفانه نهههه
    بالاخره تصمیم خودتان بوده است و باید آن را دوست داشته باشید وگرنه اگر خودتان هم مثل اکثریت متنفر(!) باشید که دیگر هیچ!
    تنفر همه اعراب را شامل نمی شود چون بالاخره آدم خوب هم درشان پیدا می شود؛ دلیل این تنفر هم این است که با ایرانی جماعت مشکل دارند و همیشه کوشیده اند زهر خود را به ایرانی بریزند، هیچ پیشینه ی تاریخی ندارند و اگر اسلام نبود هیچی نبودند.
    پاسخ:
    این جور که میگید مجبورم دوستش داشته باشم:)
    من نمیدونستم تو انتخاب رشته با این همه رشته که زده بودم اد همین درمیاد:(

    واقعا هم اگر دین اسلام نبود هیچ نبودند
    الانم بعضی از فرهنگ ها و کارهاشون رو که آدم میفهمه تاسف میخوره که ادبیات چه کسایی رو داره میخونه
    حدیت داریم عربی زبان اهل بهشته :))) 

    ولی انصافا تو دنیای خیلی بی کاربرده :دی (آیکون گریه) 
    پاسخ:
    عربی خوان بدبخت باید جز بهشت باشه 
    با این زبون سختشون:|
    اتفاقا خیلیم با کاربرده یه سر برید کشور عربی واسه زیارت متوجه میشید:))

    الان مطمئنید نمیخواستید آیکون زبون درازی بذارید؟؟؟؟
    یه کم فک کنید!!!!خخ

    چقد خوب ...زبان دوم خیلی خوبه

    حالامن بگم ،من تا اول دبیرستان یکی از بهترین درسام عربی بود.اما دبیر سال اول دبیرستان بسی بسی افتضا بود برا همین ۲سال دیگ که عربی داشتم کم ترین نمرم عربی بود...اصن حوصله خوندن عرب نداشتم...میدونم اگه میخوندم درس خیلی شیرینی بود اما ...زیاد به رشته ای که میخوندم ربطی نداشت،هرچند زبان دینم هست اما ...

    خب بگذریم خودت چطوری؟:))))

    پاسخ:
    منم اول دبیرستان  خیییییییییییییلی بد شد نمره ها عربیم اما خوب از سال بعدش جز بهترین نمره هام بود
    ولی فکرشم نمیکردم بشه رشتم
    خودمم خوبم سلام میرسونم خدمتون:)
    من عربی دوست دارم
    دارم آموزش هم میبینم
    اصلا هم بد نیست
    پاسخ:
    :))
    سلام.بالاخره کار و علاقه ی هرکسی قابل احترامه و مخی کردن نداره شماهم امیدوارم موفق باشید و زبان انگلیسی هم درکنارش یاد بگیرید که دوزبانه بشه.
    پاسخ:
    علاقه؟؟؟
    چقدر دورم از اون چیزی که بهش علاقه داشتم..
    ممنون بله تو همین فکر هستم.
    من عربی را خیلی خیلی خیلی عاشقش بودم در راهنماییی
    ولی دردبیرستان برام عادی شد
    ولی هنوز دوستش دارمم

    موفق و م.ید باشید

    شما از همون مهره هایی میشید کع میتوید به واسطه عربی به سپاه امام زمان کمک بیشتی بکنید ان شاءالله در دوران ظهور :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون همچنین
    واقعا ممنون 
    حرفتون بسیار تاثیر گذار بود:)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • به خاطر تجزیه و تحلیلش وای خدایا هیچ وقت یادش نگرفتم
    پاسخ:
    :)))
    فک کنم بحث اعلال ها رو میگی :)
  • ههـــ ـــــ
  • سلام منم میخوام عربی بخونم تو تربیت معلم:)

    راستی من دوباره برگشتم ها :)
    پاسخ:
    سلام
    چقد خوب
    ان شالله هر چی قسمته
    خوش اومدید:)
    واو4u
    پاسخ:
    :)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • چون عربا کثیفن:)

    من دیگ حرفی ندارم:)
    پاسخ:
    اوووخ
    کجاشو دیدی:))
    اتفاقا منم حدس هم نمی زدم این رشته ای که هستم در بیاد؛
    یک جمله ای هست از فردی بنام x:
    "اگر به آن چه دوست داریم نرسیم، مجبوریم آنچه را بدان رسیده ایم دوست بداریم!"
    و
    اگه هم نمیشه دوست داشت باید یه طوری طی کنیم!
    پاسخ:
    مچکر:)
    چه جمله فصیحی:))
    هر چی هم من رشتمو دوست داشته باشم اون انگار اصلا از من خوشش نمیاد:|
    خخ
    هیچی :(
    پاسخ:
    چرا غمگین؟؟
  • عابدین چالش
  • سلام 
    این که زبان و ادبیات عربی می خونید که خیلی خوبه ، 
    لااقل از خیلی از چیزهایی که بسیاری از افراد سر در نمیارن سردرخواهید آورد . 
    شاید فکر کنید دارم شوخی می کنم ولی با اینکه رشته خودم کامپیوتر بود (اولش سخت افزار و بعدش نرم افزار) و دبیرستان هم ریاضی ، -هرچند که توی درس عربی دبیرستان نمراتم عالی نبود) ولی خیلی دوست دارم عربی و مخصوصا ادبیات عربی یاد بگیرم تا بیشتر متوجه تفاسیر کلمات بشم. 
    فقط نمی دونم چرا یا اینکه زبان و ادبیات عرب می خونید هنوز بهتون نگفتند که -عبارت "یا جده سادات" درست هست نه "یا جد سادات" !!! 
    منظور از "جده" شهر جده عربستان نیست ، منظور "عمه گرامی" هست . منظور عمه گرامی امام زمان (عج) -حضرت معصومه (س)- هست . 

    پیشنهاد می کنم زیاد با کلمات شوخی نکنید، هر چند بزرگواران خواهند بخشید. 
    به امید موفقیت 

    پاسخ:
    سلام خوش اومدید ممنون از لطفتون
    میدونم اعراب برای واژه عمه از کلمه خاله استفاده میکنند 
    این رو که گفتید نشنیده بودم و به هیچ وجه قصد جسارت و شوخی با این اسماء متبرک رو نداشتم 
    بازم ممنون از توصیه ای که کردید لطف کردید:)
    سلام اجی خوبین میگم شماالان میشه واسه من عکس دخترونه بزارین باتشکر
    پاسخ:
    بله
    خواهش میکنم:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!