من لی غیرک

سلام خوش آمدید

دلتون آب

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ
سلاااااااام یلداتون مبارک
این اولین سالیه که شب یلدا خونه نیستم...البته سال های پیش که بودم کم پیش میومد همه ی خانواده دور هم جمع شیم اما الان طبق تماسی که به مادر گرام داشتم جمعشون جمعه  فقط گلشون کمه:))
بجااااااااش خودمون با بروبچ که هنوز نرفتن خونه ککللللللی برنامه داریم 
اگه شما واسه شب یلدا هندونه و لبو و نخوچی کیشمیش دارید 
ماهم عوضش کلی چیپس پفک و میوه و اینا داریم دلتونم آب......تازه انارهم هست..بعدشم میخایم فیلم ببینیم بعععله
اینا رو بیخیال الان قیافه من این شکلیه:/(
وضعیت دندونم داغونه ابسه کرده این هواااا....امروز اصلا خجالت میکشیدم برم بیرونم دوستام میگفتن بابا اصن معلوم نیست..اما به نظر من که خیلی ضایعه:((((((
فردا واسه فرجه امتحانا مشرف میشم منزل  و نت منزل قطع میباشد ومن نرفتم دنبالش که درستش کنم تا مث بچه آدم تو فرجه بشینم درس بخونم.چه عاقبت اندیشم من الان دوسه ماهه قطعه!!!
اما عاقبت اندیشیم بی فایدست همش اینجور که معلومه باید برم دندون پزشکی:(( هعییی
اینه که فعلا از خدمتون مرخص میشم

  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

ما دندونمون سالمه در عوض (آیکون زبان درازی ) :دی 

والا... 
پاسخ:
حالا حنما باید به رو بیارید؟:/(
:)
هعی
یادش بخیر
یلدا تو خوابگاه بودیم چندسال پیش با هندونه و انار و میوه و چیپس واینا
خوب بودش
یادش بخیر
پاسخ:
اوهوم خاطره هاش باقی میمونه 
خاطره  های خوب:)
سلام یلداتون مبارک  خوبه بخونید درس :|||||||||
پاسخ:
ممنون همچنین:)
درس خوندن کجاش خوبه حاضرم برم دندونپزشکی که خیلیم بدم میااااد اما درس نخونم بیفایده:((
یلدا مبارک
پاسخ:
تبریک:))
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • خوش بگذره با دوستان
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    سلام
    مهم همون انااااااااااااااره
    یلدا با دوستا هم خوش میگذره
    اینم یه جور خاطره ست :)

    ایشالله امتحاناتونم عالی باشن ..
    پاسخ:
    ممنوونم
     بله همشه و انااار..
    ممنون همچنین شما:))
  • نآرینـ بآنو
  • یلدات مبارک
    پاسخ:
    مرسی همچنین:))
    با نه روز تاخیر البته
    خوب میشی 

    پاسخ:
    بله
    ممنون
    حالا ما هیچی ، خودت با اون دندون میتونی از این لذت های دنیوی اونم تو شب طولانی یلدا استفاده کنی ؟! :))
    ما که به افجار نزدیک شدم :/
    پاسخ:
     تازه به جز دندون درد سرما هم خورده بودم...
    ولی سعی کردم از این لذن دنیوی استفاده کامل رو ببرم:)
    خخخ نوش جونت اجى همیشه موفق باشى
    پاسخ:
    مرسی عزیزم همچنین:)
  • مهدی اصغری
  • یلدات مبارک
    پاسخ:
    ممنون همچنین
  • مهربون :)
  • الهیییییییی دندونپزشکی خیلی بده:'(
    ان شاء الله که واسه تو درد نداشته باشه...
    پاسخ:
    من مییتررررسم:(((
  • ♥ محجبه ♥
  • man ham emsal avalin salie ke az khanevadeh dooram :-(
    پاسخ:
    اشکال نداره همش خاطره خوب میشه انشالله:)
    دلم گرفته وقتی دلم باید تنها باشه و کنارش هیچ کسی نباشه،همش باید
    به فکر دردای عاشقا باشه و از قلب خودش مایل ها دور باشه...
    اینروزا خیلی دلم هوای گریه کرده/تاکه روزی برسه اون احساس همیشگی به قلبم برگرده/از عشق بگم:اونم رفته؛سفرکرده؛پیش خدا رفته
    رفته و منو بین این همه آدم تنها گذاشته......
    شاید روزی یکی مثل اون به قلبم برگرده
    قلبم این روزا بازم هوای عاشقی کرده
    خدا کنه  احساسم به قلب تو برگرده
    پاسخ:
    ممنونم عاااالی بود
    سلام 
    به به پس شما هم خوابگاهی هستی ...
    ما هم یلدامون رو در کنار بچه های اتاق یجورایی جشن گرفته بودیم..
    البته من خدا رو شکر یه جای دیگه هم تونسم تو بازدیدی که خود دانشگاه گذاشت بود لحظاتی و کنار آدم هایی که واقعا نیاز داشتن شاید به این بودن باشم ...
    به سلامتی بری و برگردی خواهر
    و ان شاالله دندونتم بزودی خوب بشه 
    من خودم که از دندون پزشکی واهمه شدیدی دارم 
    و عید نوروز امسال واقعا خیلی بابت دندونی که باعث اذیت خودمو لثه هام و .. شده بود عذاب بکشم ...
    یا علی ...
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورتون
    بله خوابگاهیم:)
    واقعا  بدچیزیه این دندون:|
    انقدم گرونه که دندون پزشکییییی

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!