من لی غیرک

سلام خوش آمدید

باز هم گریست!!

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۰ ب.ظ
 دقت کردین هر چی به اواخر پاییز نزدیک میشیم
 از اوایلش دور میشیم؟؟
عجب
دنیای عجیبیه!!
*



*

میگن اولین برف زمستون کنار هر کی باشی بهش میرسی!!!

 هیچی دیگه  
برا خوشبختی منو و بخاریمون دعا کنید:))

*
*

دیشب داشتم فوتبال رو از یه کانال عربی میدیدم


گزارشگر هر جمله ای میگفت مادر بزرگم میگفت آمین!!!
*



*



میگویند شیشه ها احساس ندارند اما وقتی روی شیشه ی بخار گرفته ای نوشتم دوستت دارم آرام آرام گریست




یه بار هم نوشتم دوستت ندارم باز هم گریست
یه بار دیگه نوشتم سلام خوبی شیشه؟باز گریست!!
فک کنم افسردگی داره دیوونه:|
  • yasna sadat

نظرات (۲۶)

کمی پراکنده بود
پاسخ:
کلا پست های این مدلی رو نمیدونم چطوری بنویسم که خوب شه:(
خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:))))
هه این آخری خیلی باحال بود
پاسخ:
 ممنون
  • روزمرگی ...
  • :)))))
    باز هم گریست!! :)))
    پاسخ:
    :))) 

  • خانومی مهربون
  • خخخخ
    عای بود
    پاسخ:
    مچکرم:)
    آفرین 

    با مزه ترین جوک های با ادبی عمر رو اینجا خوندم :))))


    پاسخ:
    مچکرم:)
    خخخخ باحال بود :))
    اینم برای تو ^_^ :

    مصرف روانگردانها از زمان حضرت مولانا رواج داشته ،مثال :
    .
    باغ سلام میکند ، سرو قیام میکند
    سبزه پیاده میرود ، غنچه سوار میرسد!
    😂😂😂

    پاسخ:
    :)))
    مرررسی
  • مهدی اصغری
  • خخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
  • بارانک بارانی
  • عالی
    پاسخ:
    مرسی
    سلام خیلی عالی بودن ها :|

    مادر بزرگ و این اخری خیلی عالی بود طرز نوشتنتون رو خیلی دوس دارم
    پاسخ:
    خیلی ممنون 
    لطف دارید:)
    کلی خندیدم آجی....
    واقعا ممنون....
    پاسخ:
    خواهش میکنم خوشحالم که خوشت اومد:))
    از ذوقش بوده که گریه میکرده:)
    پاسخ:
    اینم حرفیه:))

    ممنون که سر میزنی :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
  • پرواز سپید
  • به سلامتی بخاریتون چند سالشونه؟ کجا مشغولن؟!
    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخ 
    بیکاره همش کنج خونه نشسته سنشم احتمالا از من کوچیکتره ولی بهتره هیچیه  :/
    خخخخ
  • آذین &گیتی
  • خخخخخخخخخخخخخ
    عالی...
    فوتباله خوب بود...:)))))

    پاسخ:
    مرسی:)
    مرسی.تنوع خوبی بود تو پستات:)
    پاسخ:
    تنوع؟!هعی
    مرسی:)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • خخخخ اخری خیلی باحال بود
    پاسخ:
    مرسی:)
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
  • مرضیه موذنی
  • تبادل لینک می کنید ؟
    پاسخ:
    سلام علیک 
    لینکید
    از فوتبال عربی خوشم اومد :)))))))))
    پاسخ:
    :))
  • مرضیه موذنی
  • سلام لینک من در پیوندها نیست که.....
    پاسخ:
    الان هست:)
  • بهراد صادقی
  • اولی خیلی خوب بود!بازم به وبلاگ ما سر بزن
    پاسخ:
    ممنون
    ههههه
    زیبا بود
    ممنونم
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    باحال بود :)))
    پاسخ:
    مرسی:)
  • دختر مهتاب .....
  • باحال بودن به خصوص فوتبالیه
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!