من لی غیرک

سلام خوش آمدید

عاقبت

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ

بچه هاااااااااااااااااااااااااااااااا

امروز رفتیم خانه سالمندا و و بازدید از معلولین (از طرف همون هلال که گفتم قبلا)

دارم دیووووونه میشمم ..میدونید که اونجا رفتی باید خیلی حفظ ظاهر کنی  و جلو خودتو بگیری نزنی زیر گریه ما وهم داشتیم بچه هایی رو که ثبت نام کرده بودند توجیه میکردیم.من میدونستم خودم بد ترم

خدا وکیلی چطور بچه های اینا دلشون اومده اینا رو ول کنند بذارند اینجا چه شبایی که این مادرا بالاسرشون نشستند و نخوابیدن چه زحمت هایی که و خون  دل هایی که این پدرا نکشیدن

اونایی که چششون به دره یکی بیاد بهشون سر بزنه چقد با دیدن یه شاخه گل و شیرنی ذوق میکردن

اینها که نه در اصل از این که یکی بهشون سر بزنه این که بدونن هنوز هستن کسایی که براشون اهمت قائلند

حالا اینا به کنار این  معلول ها...تا دم در با بچه ها مییومدن میگفتن ما میترسیم  آخرشم نفهمیدم چرا!!!!...از بچه ها شکلات میخواستن

میگفتند شما ها همه با هم دوستین؟؟؟؟؟؟میگفتیم اره میزد زیر گریه میگفت من خیلی تنهام هیشکی باهام دوست نیس.بهشون میگفتیم ما دوستاتون هستیم دیگه ذوق میکردند و بغلت میکردند:((

حال روحیم بدجور ریخت بهم  میدونم نیاز به ترحم من و امثال من ندارند این حس من ترحم نیست تاسف تو فکر فرو رفتنه

 وااااااااااای کاش زود برم خونه.......

ببخشید اگه ناراحتتون کردم ولی گفتم اگه بنویسم یکم سبک تر شم




  • yasna sadat

نظرات (۱۸)

واقعا بده...خدا نکنه بچه هام منو بذارن خانه ی سالمندان
پاسخ:
نگوووووو
واقعا سخته اونجا رفتن و جلوی خودتو بگیری و گرینه نکنی چون غم دنیا میریزه رو دل آدم ... 
پاسخ:
آره سخت ترش اینه که باید بخندی و روحیه اوناروهم شاد کنی
  • مهدی اصغری
  • خدا عاقبت همه را ختم به خیر کنه
    پاسخ:
    واااااقعا آمین
    آره واقعا رفتن به سالمندان وبهزیستی خیلی دردناکه...منم یه بار چندسال پیش رفتم تا چند روز بعدش غذا به زور ازگلوم پایین میرفت...خیلی اذیت شدم...
    پاسخ:
    عااااااره دقیقا!

    هیییییییی
    خانه ی سالمندان !!!!!!
    لعنت به اون بچه هایی که قدر پدراشون و البته مادرشاون رو نمیدونن
    پاسخ:
    قدر ندونستن یه چیزه
    بی معرفتی و نمکدون شکستن یه چیز دیگست 

    خداعاقبت هممونو  ختم به خیر کنه
    پاسخ:
    آمین
  • مهدی اصغری
  • هعی
    پاسخ:
    :(
    منم اولین باری که رفتم خیلی بهم ریختم ....

    اسم سالمندان چیزای تلخی رو یادم میره... هی خدا
    پاسخ:
    اوهوم خیلی تلخه هعییی
    واقعا دردناکه خیلی....من خودم خیلی دوست دارم کاری براشون بکنم...حتی همین سر زدن...دستت درد نکنه که رفتی پیششون
    درک کردنش زیاد سخت نیست خودمون یه کوچولو بی توجهی و تنهایی می بینیم بد جور دلمون میشکنه....اینا که عمرشون رو پای بچه هاشون گذاشتن چی می کشن..
    خدا نکنه چنین اتفاقی برای هیچ پدر مادری بیفته
    پاسخ:
    اوهوم میدونی او نایی که بچه دارند دلشون از  یه طرف میسوزه اونهایی که 
    به خاطر این که بچه نداشتند مراقبشون باشه اومدن اونجا از یه طرف دیگه
    هییییییییییییییییییی خییلی دلم گرفت خدا نکنه منو ببرن اینجا
    پاسخ:
    اوهوووم
  • خانومی مهربون
  •  من که با حرفات گریه کردم

    پاسخ:
    هی وااااااااای شما ها رو هم ناراحت کردم :(
    معذرت
  • امیرحسین محمودی
  • خیلی بده ... واقعا مگه میشه  ....
    پاسخ:
    شده و بد تر هم میشه اینطور که معلومه
  • آذین &گیتی
  • حرفات گریه داشت...
    ولی رفتن به اینطور جاها خیلی سخته ولی به آدم هشدار میده و وجدان واز این حرفا دیگه...
    دمت گرم خااااننوووووومممم با این برنامه های هلال همراهی...
    موفق باشی:))))
    پاسخ:
    اره یه هشدا ره یه زنگ خطر 
    مرررررسی عزیزم
  • آقای دارستانی
  •  سلام اگه با تبادل لینک و دنبال کردن موافقی خبر بدهید
    پاسخ:
    لینک شدید
    آسوده دلان را غم شوریده سران نیست.

    این مسیری است که ممکن برای همه ما اتفاق بیافتد.
    خداوند همه را عاقبت بخیر بنماید.
    آمین
    پاسخ:
    امین 
    ممنون از حضورت
  • آقای دارستانی
  • شما هم لینک شدید
    پاسخ:
    تشکر
    سلام
    خدایا به همه ی ما صبر بده و خودتو از ما نگیر 
    پاسخ:
    آمین 
    ممنون از حضورتون
  • محمد محمدیان
  • اون بچه ها باید بدونند که عاقبت کار خودشون هم
    همین خونه ی سالمنداست.

    این کارها اخر بی فرهنگیه

    پاسخ:
    بی فرهنگی بی معرفتی.
    دنیا دار مکافاته

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!