من لی غیرک

سلام خوش آمدید

لا عنوان

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ

بازم سلام

جالبه ها قبل این که بیام تو سایت تا یه پست جدید بذارم کلی حرف و اینا به ذهم میرسه اما همین که اومد تو قسمت مطلب جدید هیچییییی

صبر کنین یکم فک کنم!!!!اوووم

متاسفانه امشب نتونستم برم مسجد عذاداری  یک اینکه بارون می اومد دو اینکه به شدت سرم درد میکرد از درس خوندن توآم با حرص 

 دیگه اینکه امسال تصمیم گرفتم تو دانشگاه کارم درس خوندن صرف نباشه واسه همینم تو کانون هلال احمر دانشگاه که قبلا عضو شده بودم به طور فعاااال شرکت نمودم خخخ (شرکت نمودم)خیلیییییییی باحال بود اون هفته مانور زلزله داشتیم من شدم امدادگر تو ی همایش که داشتیم..قرار شده بود سر مصدوم فاطمه رو من پانسمان کنم لامصب هیچ جور این چسبه  کنده نمییشد اینام هی فیلم و عکس میگرفتن اصن یه وضی..

چیزی که بود این بود که واسه ایفای این نقش سخت نمیتونستم با چادر کار کنم و براااااای اولین بار مجبور شدم برش دارم و  لباس بسیااااار گشاد هلال رو بپوشم

  اخ که چه معذب ویییییییی

آخرین اخبار این که این هفته برا تاسوعا عاشورا میرم خوووووووووووونه هوورااا

  • yasna sadat

نظرات (۲۴)

منم این مشکلو دارم :((
پاسخ:
همه همین مشکل رو دارن گویا!!!
خیلیم عالی خوشالم ک خوشالید
هلال احمر ی کم .....بگی نگی

محرم امسال هممون روستا والا احسان خیلیه
پاسخ:
ممنون 
ایشالله که شمام خوشحال باشید شده با چیزای کوچیک
اون مشکل پست گذاشتن رو گاهی منم دارم :)
چه خوب که فعالیت نمودی:)
آخجون خونه :)))
پاسخ:
خوووونه :-)
  • خانم عکاس باشی ...
  • عالیه خدانگهدار برای همیشه
    سلام عزیزم خوبی؟
    پاسخ:
    خوبم اگر بگذارند 
    مرررررسی تو خوبی فیروزه جوووون
  • محمدامین فضلی
  • هوووووووورا
    خخخخخخ
    پاسخ:
    بله که هورااا:-)
  • مهدی اصغری
  • اوم
    پاسخ:
    هوووووووم
  • مهدی اصغری
  • مرسی از نظراتت
    پاسخ:
    خواهش میکنم وظیفس
    مشکل مطلب گذاشتن رو منم دارم! دردسری دارم باهاش

    به به ، فعااال ! آورین خداقوت !


    راستش منم چند روزه هی میخوام برم مسجد هی نمیشه
     ی شب بارون میاد 
    ی روز کلاس دارم تا شب

    ی روز کار پیش میاد ، اصن ی وضی شده

    حالا امشب که تا الان همه چی فراهم بوده واسه رفتنم خدااااکنه بهم نخوره!

    اگه امشبم نرم فرمانده کله مو میکنه :)
    پاسخ:
    سلام 

    هنوز انقد فعال نشدم بیشتر عضو نخودی هستم تا فعال:-)
    فرماااااااانده؟؟؟؟؟!!!!!!

    خوشا آنانکه الله یارشان بی
    بحمد و قل هو الله کارشان بی  
    خوشا آنانکــه دایم در نمازند
    بهشت جاودان بازارشـــان بی  بابا طاهر
    پاسخ:
    احسنت:-)
  • خانومی مهربون
  • سلام 
    امدادگر
    خوشمان امد افرین 
    پاسخ:
    سلام مچکرم بانو:-)
    چیزهای کوچک زودگذرند چیزی میخواهم که ابدی باشد
    پاسخ:
    زندگی هم گذراست  بسیار زود گذر اگه اینطوریه اصلا نباید خوش بود....
    البته یکی میخاد اینا رو به خودم بگه
  • امیرحسین محمودی
  • از دست این چسب ها ...:)
    پاسخ:
    والااا
    منم میخوام برم تو این گروه های مختلف که تو دانشگاه هست اما ...اصلا وقت نمیکنم...یعنی اصلا ها

    موفق باشی امداد گر
    پاسخ:
    تشکر:-)
    منم فک نکنم بتونم ادامه بدم خیلی این ترم سرم شلوغه
    (:
    پاسخ:
    :-)
  • ♥ محجبه ♥
  • بابا فعاال :-q
    پاسخ:
    خخخ خجالتم نده
    ممنون از حضورت:-)
  • ♥ محجبه ♥
  • تاسوعا و عاشورای حسینی رو بهتون تسلیت می گم :(
    پاسخ:
    همچنین:-(
    سلام
    مطلب خیلی خوبی بود
    مرسی
    پاسخ:
    مرسی لطف دارین
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • خوبه که در کنار در س یه فعالیتی هم داشته باشی :)
    پاسخ:
    تودرسام میترسم بمونم:-(
  • بهروز دلاور
  • با سلام و احترام
    طلبه هستم، خوشحال میشم بتونم خدمتگزارتون باشم
    منتظر حضور گرمتون هستم.
    پاسخ:
    تشکر از حضورتون 
  • مهدی اصغری
  • لا عنوان؟
    بدون عنوان بنویس از عرب و عربی دیگه بدم میاد
    پاسخ:
    چرااااااا آخه بدتون میاد چرا همه بدشون میاد واقعا؟؟؟؟؟!!!
    اى جان

    عزیزممممم...
    پاسخ:
    قربوووونت
    سلام خواهر
    خیلی این تیکه دعا کمیل و دوست دارم 
    الهی و ربی من لی غیرک...
    البته دعای کمیل عالیههههه
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    منم عاشق این تیکه از این دعام 
     آخه حقیقته محضه:-)
  • آذین &گیتی
  • عه...این مشکلو توام داری؟؟؟؟؟خخخخخ
    آخه چقد تفاهم..خخخخخ
    پاسخ:
    عااااره
    اوا چقد تفاهم

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!