من لی غیرک

سلام خوش آمدید

اسم

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ


  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

  • خانم عکاس باشی ...
  • نون تافتون خخخ شوخیدم 
    نارنگی بهم میگفتن
    پاسخ:
    خخخ
    چراااا
  • خانم عکاس باشی ...
  • نمیدونم والا 
    یه دختره هم بود تو کلاسمون اسمش کیانا بود همه بهش میگفتن کامانا خخخخ
    پاسخ:
    خخخ
    به منم میگفتن سرهنگ!!!
    سلام
    چه سوال جالبی!
    فنچ!!!!یه پرنده کوچولو

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون فنچ کوچولو:))

    با ادب
    .
    .
    از بس میگفتم ،بی ادب...:)))))
    ولی کلا آدم پایه ای بودم...:))
    البته بازم خط قرمز تو بعضی کارام،وکارای بقیه(گروهمون) داشتم....:))))
    با ادب بودم دیگه....^__^
    پاسخ:
    بابا باادب :-)
    بدبختانه یا خوشبختانه
    من اسم نداشتم
    پاسخ:
    خوشبختانه
    بمن میگفتن پنیر خخخخخخخ
    پاسخ:
    خخ پنیر چرا
    وااای بقبقو... بیشتر مواقع انگلیسیشو میگفتیم(polite)
    از وقتی این فیلم دزد و پلیسو میذاشتن دوستای صمیمیم بهم میگفتن ساناز لیسانسیه!
    قبلشو یادم نمیاد چی میگفتن!
    یااااادش بخیر.....
    پاسخ:
    ممنون از خضورت:-)
    یادمه یکی از بچه ها چاق بود معلم فیزیکمون بهش میگفت کپل!
    عین مدرسه ی موشا واسمون اسم گذاشته بود...
    پاسخ:
    عجب معلمییییی وای وای
  • آذین &گیتی

  • بعضیااسم یه بازیگر کره ای رو میگفتن...خخخخ

    مسخره بازی....
    خخخخخخ
    پاسخ:
    اووووه خخخ
  • مهدی ابوفاطمه
  • برنده شدین

    یه سر بزنید

    پاسخ:
    ممنون
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • بهم میگفتن همه کاره مدرسه
    پاسخ:
    آفرررررررین:-) بابا اچار فرانسه
  • ܓ✿ بانوی بهار
  • من که یادم نیست چی میگفتن ولی اجیم همیشه نقشه ایران را که میبینه میگه یادش بخیر بچه ها کلاس به من میگفتن تنگه هرمز از بس لاغره این اسمو روش گذاشته بودن
    پاسخ:
    آخی طفلی رو مسخره میکردن
    ممنون از حضورت:))
    معلم اخلاق :دی
    پاسخ:
    خخخ
  • میس آرام ...
  • صم.دو حرف اول فامیلم
    پاسخ:
    چ جالب 
    ممنون از حضورت
  • گیسو شریفی
  • خوش خنده ،جذاب

    بسکه میخندیدم و جذاب بودم .
    پاسخ:
    :-)
    ممنون.از حضورت

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!