من لی غیرک

سلام خوش آمدید

ته تغاری

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

کی گفته بچه ی آخر که باشی لوسی,
کی گفته بچه ی اخرکه باشی میشی عزیزدل همه, 
هر کیم میرسه لپو میکشه
میگه ته تغاریووووووووووووووووو.

اشتباه به عرض رسوندن,
اتفاقا بچه ی آخر که باشی 

- باید بشینی و رفتن بقیه رو نگاه کنی.

- به قول معروف درد یکی , یکی کم شدن افراد دور سفره رو حس میکنی

- بچه ی اخرکه باشی شکسته شدن و پیر شدن پدر مادرتو میبینیو خودتم باهاشون پیر میشی.

- بچه ی آخر که باشی تمام بی حوصلگیا , خستگیا , تنهاییا میشه سهم تو.

- بچه ی آخرکه باشی طعم تلخ تنهایی رو میچشی

به سلامتی همه ته تغاریا"


و امااااااااااا


  • yasna sadat

نظرات (۲۸)

خخخخخ بله واقعا همینطوره همیشه همینه
پاسخ:
آره خخخ
  • نفس سادات ..
  • خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    بههههه نفس جووووووون
    واقعنم نداره...
    پاسخ:
    اوهوم
  • زهرا نیازی
  • آره واقعا :)
    من ته تغاریم
    پاسخ:
    بزن قددددددددش
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • اُهوم
    تَه تَغاٰری ها خاٰصّن:-) 
    پاسخ:
    :)
    بله
  • ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
  • خخخ عکس لایک داشت
    پاسخ:
    مررسی
    خخخخخخخخخخخخخ


    حالا اگه تک باشی چ؟
    پاسخ:
    اوووووووم باید فک کنم خخ
  • آذین &گیتی
  • مینوشتی آخر پست سازمان حمایت از ته تغاریا...

    خخخخ
    پاسخ:
    خخخ
    ایووووول 
  • مهدی اصغری
  • بسلامتیشون
    پاسخ:
    :)
    سلام
    آره واقعا
    خخخخخخ
    پاسخ:
    :))
    ✔️✔️✔️✔️✔️✔️....
    پاسخ:
    .....
    دعاهایتان را اجابت کند آنکه آسمانی را می گریاند تا گلی را بخنداند...
    روزهایتان شاد شاد...تقدیرتان قشنگ... عید قربان مبارک
    پاسخ:
    مررررررررسی 
    از شما هم مبارررک:))
  • امیرحسین محمودی
  • سلامتی همه ته تغاری ها ....

    سلامتی خودم
    پاسخ:
    سلامتی
    خدا رو شکر ک نیستیم
    پاسخ:
    عجب
    سلام

    بر پیکر عالم وجود جان آمد / صد شکر که امتحان به پایان آمد

    از لطف خداوند خلیل الرحمن / یک عید بزرگ به نام قربان آمد . . .

    عید بر شما مبارک...:)

    پاسخ:
    مرررررسی عید شما هم مباااااارک:))
  • فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
  • عیدت مبارکککککککککک

    واقعاااااااااااا ته تغاری خوبه البته بعضی جاها خیلی بدهههههههههههههه

    پاسخ:
    همچنیییییییییییییین:))
    آره واقعا
    بدی هاش خیلی بده!!!!!
    منم ته تغاریم  :)

    ته تغاری، عصای بابا، عسل مامان :)
    پاسخ:
    :)) 
    اصن ته تغاری رابطه ی مستقیمی با ته دیگی دارد بوخودا به همان خوشمزگی
    پاسخ:
    عجب تشبیهی خخ
    منم ته تغاریم...
    ولی این قدرته دیگه نیست نمیدونم چرا :-\
    پاسخ:
    نمیدونم واقعا.....
    ممنون از حضورتون:)
  • خانومی مهربون
  • والا
    من هم توی خونه ته تغارم
    هم توی نوه ها ته تغارم
    ولی هر چی دلم میخواد بار همشون میکنم 
    خیلی هم حال میده
    پاسخ:
    خخخ بدبختا
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • زنده باشن ته تغاریا....
    پاسخ:
    زنده باد:)
  • معصـومــــــه ▄▄▄✐
  • امان از دست ته تغاری ها،خدا حفظشون کنه :)منم ته تغاریم و شدیدا اعتقاد دارم به قدرت ته تغاری ها...سلامتی همه ته تغاری ها صلوات :)
    پاسخ:
    صلوااااااااات
    ممنون از حضورت:-)
    ته تغاری! هه! بگذریم! :)
    پاسخ:
    هعییی خیلی بده جدی
    من ته تغاریم اره واقعا. راس میگویی .
    پاسخ:
    :))
    منم بچه آخرم 
    مرسی از حرفات عالی بودنننننننننننننن
    پاسخ:
    مررسی:)

    دقیقا بد قدرتیم دارن😁

    پاسخ:
    دیگه از هر کسی بر نمیاد ته‌تغاری باشه:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!