من لی غیرک

سلام خوش آمدید

لبخندهاا

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ

خنده متولدین ماه ها همره نظر من

فروردین:ااکثرا پوزخند میزنند(فک نکنم خیلی خوبن که...)

اردیبهشت :صدای بلنددددمیخندند اماااااااااا دلنشین(چه تحویل میگیرن خودشونو!!!)

خرداد:لبخند مرموز بر لب دارند(صد درصد اینطوریس)

تیر: قهقهه از تههههههههههه دل(راست میگوید)

مرداد:دیوننه وار میخندند

شهریور:لبخند ملیح و زیبا(بابا ملیح)

مهر زیاد نمیخندند اما وقتی میخندند پخش زمین میشوند(نظری ندارم)

آبان با عشوه میخندند(ایششششششششششش)

آذر:خنده هایش زورکی است(راس میگه انگار باید پول بدی تا بخندن)

دی : همیشه خندان(دروغ میگه من که ندیدم  والا)

بهمن:خنده هایی با سیاست(اهممم)

اسفند:ظریف میخندد(ما که ندیدیم!!!!!)



  • yasna sadat

نظرات (۲۲)

  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • تیر:-)
    از تهههههه دلللل
    حقیقت بووووووووود
    پاسخ:
    درسته هر چی تیر ماهی دیدم این مدلیه
    خوش ب حالشون
    اردیبهشت!:)
    واقعن قهه قهه میزنم.کسیم جلودارم نیس:))
    پاسخ:
    :)))
    ایول من اردیبهشتی زیاد نداشتم اطرافم اما هر چی تو بگی
    سلام خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید و همکاری کنید
    وبلاگ بسیار خوبی دارید موفق باشید.
    پاسخ:
    ممنون 
    ینی من " ظریف "میخندم ؟
    مدل قحطی بود اخه ;-)
    پاسخ:
    میگم که منم ندیدم اسفندی ظریف بخنده!!!!!!
  • ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
  • من خردادم هه :|  آیکون لبخند مرموز
    پاسخ:
    آره :)))
    منم دی هستم
    پاسخ:
    همیشه خندااان
    خخخخخخخخخخخخ ن بابا من اسفندم ظریفم کجا بود...قهقهه میزنم
    پاسخ:
    میگم که خخخ
    من تیییییییییییییییییییر
    پاسخ:
    :))
    عاشق خودممم خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    اعتماد ب نفس کاذب خخخ
    عشقم هم که اردیبهشته خخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    اردیبهشت نه اردی بهشت هه
  • خانومی مهربون
  • من دی ماهی هستم
    واقعا همیشه دوستام میگفتن
    پاسخ:
    :))
  • פֿـانم گــلآب
  • پوزخند فروردینی ها رو پایه که هیچ صندلی و نردبون و در و تخته اش هم هستم :)
    پاسخ:
    :))
    :)))))
    پاسخ:
    :))
    الان من دیوانه وار می خندم

    پاسخ:
    مرداااااد خوببه بخنننند:)))
    بابا ملیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــح
    پاسخ:
    خخخ
    سلام هم لینک و هم دنبال شدید
    پاسخ:
    ممنونم شما هم همینطور
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • مهر...
    وقتی بخندم پخش زمین میشم
    پاسخ:
    :)))))
    شما هم لینک و دنبال شدید
    پاسخ:
    تشکر
  • آذین &گیتی
  • درباره من حدودا راست بود:))))))
    پاسخ:
    حدودا چه ماهی هستی خخخ
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • درووووووووغ میگه باو....
    من آذرم.....
    پاسخ:
    پس جز استثناهایی والاااااا خخخ
    خودت کدومی؟؟
    پاسخ:
    اهمممممممم بهمن:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!