من لی غیرک

سلام خوش آمدید

متفاوت

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ


 بچه ها این پسته خیلی متفاوته با همه ی پستام

فقط میخوام باهش یکم به خودمون بیایم

واسه همین میذارمش تو ادامه مطلب

کسی دوست نداره نره ببینه

من گفتم با خودتون

 

 

 
 
 
 
 
 
 

                           

 

            خب دیگه بسه

من با این پست میخوام بگم

این آدمو خودشون ی غم خیلی بزرگ دارن

من اینو نگذاشتم تا بخوام حس ترحمتون رو قلقلک بدم نه

اینا نیازی به ترحم کسی ندارن

فقط و فقط میخوان

مثل مردم عادی باهاشون رفتار شه و زندگی کنن

خیلی خواسته بزرگیه!!!!!!!!!

بچه ها تاجایی که من میدونم بیماری های پوستی اکثرا درمان ندارن

یا هزینش خیلی بالاست

من خیلی نگاه های تحقیر آمیز مردمو به اینا دیدم

دل شکوندن خیلی بده بیاید مواظب دل های اطرافیانمون باشیم

همین.......

  • yasna sadat

نظرات (۱۳)

اره حرفت درسته :)
پاسخ:
:)ممنون
یا خدا 
تا بحال ندیده بودم آی خدا تن سالم دادس بازم........
ناشکریم
پاسخ:
بله درسته
اینا وضعشون بهتره
خیلی بدتر از ایناهم هست
کسی که دل مومنی رو بشکنه، همه ی دنیا رو بعدش بهش بده، کفاره گناهش نیست...
ظاهرا حدیثه از پیامبر خدا
کسی که دل مومنی رو بشکنه، همه ی دنیا رو بعدش بهش بده، کفاره گناهش نیست...
ظاهرا حدیثه از پیامبر خدا
پاسخ:
خدا بهمون رحم کنه
  • آقای سر به هوا ...
  • من که دیگه سعی میکنم همیشه درون آدم هارو ببینم .
    پی نوشت : قضاوت های بی سر و ته !
    پاسخ:
    بله درسته  زیبایی ظاهر موقته
    ممنون از حضورتون
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • چه پست قشنگی.....آفرین.....واقعا لایک داره....
    پاسخ:
    ممنونم:)))
    بله درسته
    خدایا شکرت برای نعمت های مختلفت
    إن شاء الله همه این ها هم هرچه زودتر خوب بشن
    پاسخ:
    ان شاءالله که خوب بشند
    یکمم هزینه درمانشون بیاد پایین تر
    آمین!!!!!!
    هیییییییییییییییییی خدایا شکرت که این جوری نیستیم ناشکری نمیکنم.
    پاسخ:
    خداروشکر :).ولی حواسمونم به این ادما باشه!!!
  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • کاملا حق با توعه
    پاسخ:
    :|هعی
    ان شالله همشون خوب بشن....


    + لینک شدید!

    پاسخ:
    ان شاءالله
    شمام لینکید
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • درسته از این به بعد حواسمو جمع میکنم .

    پاسخ:
    بله همینه:)
  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    پست خوبی بود.خوب نه عالی بود
    ان شا الله هممون عمل میکنیم
    اجرتون با خدا
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    ممنون:)
  • آذین &گیتی
  • سلام

    واقعا عالی بود...
    سلامتی وقتی هست قدرشو بدونیم...
    ان شاالله دیگه نباشه از این بیماریها...وحشتناکه...
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    ان شاالله اوهوم وحشتناکه
    خیلی..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!